Però els altres?Adolescent barceloní ha escrit:(offtopic)El 3500 està preservat.(/offtopic)Renfe445 ha escrit:Ja m'agradaria que tornessin, els 3500...![]()

Hora i data actual: Dissabte 03/05/2025 18:19
Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 03/03/2014 0:17
Però els altres?Adolescent barceloní ha escrit:(offtopic)El 3500 està preservat.(/offtopic)Renfe445 ha escrit:Ja m'agradaria que tornessin, els 3500...![]()
Entrada Autor: Albert Llauger » Dilluns 03/03/2014 13:32
A veure, jo soc usuari habitual de la línia H8 i m'importa un pepino si viatjo en un 60xx de 2 o 3 anys com en un 63xx de 9 anys, lo important és que el bus funcioni i no si té 0, 10 o 25 anys, no sé de què t'extranyes, els 63xx són els busos que duia la línia 15 des de feia temps i que no he vist ningú queixar-se perquè fossin vells (que no ho son), a més que alguns 63xx estan reformats i l'interiorisme és com el dels 60xx i 62xx.Henry 030 ha escrit:Una cosa que no m'agrada de la segona fase de la NXB és que a la concorreguda H8 ens han endosat els 63xx que ja tenen 9 anys mentre que a la V3 que no necessita articulats hi han posat els moderns 62xx que s'haurien d'haver quedat a zona. A més no entenc perquè a la H12 i la D20 els caps de setmana són quasi tot 60xx moderns i a la H8 ens tenim que tragar els 63xx. Em sembla que el que va planejar tot això no enten gaire de busos.
Entrada Autor: Busman » Dimarts 04/03/2014 15:17
Ara no sé com ho fan, però abans TMB distribuïa els cotxes en funció del respecte que els usuaris en teníen. Per exemple, si a una línia śon freqüents les pintades, els tapissos fets malbé o les trencadisses en el seient, no hi posen cotxes nous.Henry 030 ha escrit:Una cosa que no m'agrada de la segona fase de la NXB és que a la concorreguda H8 ens han endosat els 63xx que ja tenen 9 anys mentre que a la V3 que no necessita articulats hi han posat els moderns 62xx que s'haurien d'haver quedat a zona. A més no entenc perquè a la H12 i la D20 els caps de setmana són quasi tot 60xx moderns i a la H8 ens tenim que tragar els 63xx. Em sembla que el que va planejar tot això no enten gaire de busos.
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 10/03/2014 12:50
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 10/03/2014 14:09
Entrada Autor: davida » Dilluns 10/03/2014 14:46
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 10/03/2014 14:54
Segons han dit a la roda de premsa, aquesta "L" és per no perdre la connectivitat amb l'Hospital del Mar, i per crear un altre punt d'intercanvi a Passeig Marítim (V21, H16, etc.); diuen que hi ha punts en què les línies no són estrictament ortogonals (H14 a Zona Franca o aquest cas de la V27).davida ha escrit:Em sorpren que la V27 substitua de la 71 hagi mantingut el recorregut en horitzantal desde Bac de Roda fins el Passeig Maritim, fent un recorregut en L i no nomes vertical com a la resta de linies V.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 10/03/2014 15:56
Potser es la única millora, si passa a tenir la freqüència que ara té el 9. Ja posats a fer podria cobrir el trocet que abans feia el 72 fins al polígon i el 44 fins a Gorg, però sembla que la política actual es que els polígons industrials tornen a quedar sense servei.La línia H14 sortirà des del passeig de la Zona Franca (actual terminal de la línia 9, la qual absorbirà), pujarà fins a Gran Via, la qual agafarà fins a plaça Espanya. Allà, agafarà el recorregut de l’actual línia 141 (que també absorbirà) per Sepúlveda/Floridablanca, passarà per la plaça Catalunya, i agafarà Pallars/Almogàvers, i Llull/Pujades més tard. Arribarà a Sant Adrià agafant el carrer de Sant Ramon de Penyafort, i Cristòfol de Moura després. El terminal a Sant Adrià estarà situat a l’avinguda de la Platja, al costat de l’estació de Sant Adrià, on hi ha l’actual terminal de la línia 143.
Substituirà, com hem dit, les línies 9 i 141.
Si senyor, aquesta es la Barcelona que ens agrada! Fiquem un servei més al Passeig Colom que 2/3 de l'any anirà quasi buit i en canvi treiem el 64 que es una de les línies que més carrega!!! Suposant que el V13 tingués la mateixa freqüència que ara tenen el 58 i el 64 junts, cosa que dubto, li treuen el trocet de Sarrià que es un dels que mes carrega!La línia V13 sortirà des del Pla de Palau, a l’actual terminal de la línia 51. Anirà pel passeig de Colom i pujarà per les Rambles fins a la plaça Catalunya. Allà, després de passar per l’actual terminal del 58 (línia a la qual substituirà) anirà a buscar el carrer Aribau/Muntaner, per on pujarà fins a Mandri, on seguirà fins al passeig de Sant Gervasi. Agafarà aquest passeig fins a la plaça Kennedy, on finalitzarà, a l’actual terminal del 58.
Aquesta línia substituirà les línies 58 i 64.
Es a dir, exactament igual que el 17, menys el trocet de Teixonera. Espero que amb tantes línies que passen per allà i que se solapen completament amb el metro alguna la desviin per cobrir aquell troç. El 27, per exemple, que desde Lesseps fins a Canyelles va completament en paral·lel al metro.La línia V15 sortirà des de la Barceloneta, a l’actual terminal de la línia 17. Anirà pel passeig Joan de Borbó i pujarà per la Via Laietana fins a Urquinaona. Allà, agafarà el passeig de Gràcia (de pujada) i Balmes (de baixada), la Via Augusta i Balmes de nou fins arribar al passeig de Sant Gervasi. Després de passar per la plaça Kennedy, anirà a buscar el passeig de la Vall d’Hebron, pel qual anirà fins a l’hospital, on finalitzarà a l’actual terminal del 17.
Aquesta línia, com hem dit, substituirà l’actual 17.
Exactament igual que el 71, no canvia res. Com diu en Davida, es bo que hagi mantingut el troç horitzontal, però això demostra un cop més la inutilitat de les ditxoses lletres i coloraines classificant els busos en "horitzontals", "verticals" i "diagonals". A sobre ara hi haurà parades amb un 27 i un V27, igual que ara n'hi ha amb un 20 i un D20. Posats a fer recorregut en horitzontal ja podia haver continuat fins a Barceloneta i així els veins de la part de baix del barri per anar a l'Hospital del Mar no tindrien que fer 2 o 3 parades, canviar d'acera i 4 parades mes amb un altre.La línia V27 sortirà des del passeig Marítim, a l’actual terminal de la línia 71 (a la qual substituirà) al costat de l’Hospital del Mar. Anirà per l’avinguda Icària i el carrer Carmen Amaya, i pujarà per Bac de Roda/Espronceda fins a Felip II. Després de passar per Virrei Amat, enfilarà el passeig de Fabra i Puig i el passeig Valldaura, per pujar a Canyelles. Finalitzarà al carrer Antonio Machado, a l’actual terminal de la línia 71.
Aquesta línia, com hem dit, substituirà l’actual 71.
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/03/2014 16:04
Entrada Autor: oscsanchez6 » Dilluns 10/03/2014 16:45
Entrada Autor: alf_ » Dilluns 10/03/2014 17:30
Entrada Autor: res_publica » Dilluns 10/03/2014 20:57
Entrada Autor: alf_ » Dilluns 10/03/2014 21:34
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/03/2014 21:35
No sé què entens per demandes polítiques, però un dels grans mals -si no el més gran- de la planificació del transport públic d'aquest país són precisament aquestes "demandes polítiques", és a dir, caremelets electorals en forma de nyaps esgarrifosos que alcaldes i altres cacics exigeixen per posar-se un monument i perpetuar-se a la poltrona.res_publica ha escrit:Respecto al anuncio de ampliación de la nueva red de autobuses, creo varias cosas, la primera es la posibilidad de introducir algún cambio en el trazado o adecuar las paradas a las demandas sociales, políticas o económicas
Entrada Autor: Oriolix » Dilluns 10/03/2014 22:21
Ho sento, però amb anàlisis d'aquest nivell, més val plegar....alf_ ha escrit:La gente que usa el bus es poca, y por la clase social generalmente poco afín al partido gobernante. Por eso el ayuntamiento se han puesto a recortar el servicio de bus con esto de las líneas ortogonales, para ahorrar, y por otro lado han evitado que el tranvía gane un solo metro de trazado. En materia de movilidad saben muy bien a donde apuntan. Una vez más todos barren para casa, y con tal de votar por el interés que muchos tienen aparcado en el garaje no les preocupa mucho que se vayan cargando el transporte público. Luego nos sorprendemos de que haya nubes de contaminación sobre la ciudad. Llegará el día que tendremos lluvia ácida y va a ser que es porque no hemos podido transformar el tráfico (a eléctrico), como le gustaría al alcalde.
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/03/2014 23:04
Si l'estalvi econòmic el veiés que el prediquen aquells que ens el volen imposar, se'n podria parlar. En plata: primer, que treguin prebendes als càrrecs polítics, que ja n'hi ha prou de cobrar extres per coses que formen part del compromís polític i laboral que han adquirit.Oriolix ha escrit:I crec que el debat l'hauríem de plantejar en aquests termes: estem disposats a sacrificar comoditat a canvi d'estalvi econòmic?
Entrada Autor: portbou » Dimarts 11/03/2014 1:43
Entrada Autor: res_publica » Dimarts 11/03/2014 14:47
NoGuigui ha escrit:No sé què entens per demandes polítiques, però un dels grans mals -si no el més gran- de la planificació del transport públic d'aquest país són precisament aquestes "demandes polítiques", és a dir, caremelets electorals en forma de nyaps esgarrifosos que alcaldes i altres cacics exigeixen per posar-se un monument i perpetuar-se a la poltrona.res_publica ha escrit:Respecto al anuncio de ampliación de la nueva red de autobuses, creo varias cosas, la primera es la posibilidad de introducir algún cambio en el trazado o adecuar las paradas a las demandas sociales, políticas o económicas
Entrada Autor: res_publica » Dimarts 11/03/2014 14:58
... Lo que no me queda muy claroalf_ ha escrit:La gente que usa el bus es poca, y por la clase social generalmente poco afín al partido gobernante. Por eso el ayuntamiento se han puesto a recortar el servicio de bus con esto de las líneas ortogonales, para ahorrar, y por otro lado han evitado que el tranvía gane un solo metro de trazado. En materia de movilidad saben muy bien a donde apuntan. Una vez más todos barren para casa, y con tal de votar por el interés que muchos tienen aparcado en el garaje no les preocupa mucho que se vayan cargando el transporte público. Luego nos sorprendemos de que haya nubes de contaminación sobre la ciudad. Llegará el día que tendremos lluvia ácida y va a ser que es porque no hemos podido transformar el tráfico (a eléctrico), como le gustaría al alcalde.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”