Jo primer de tot, vull deixar clar, que estic EN CONTRA de trencar o malbretar instalacions ferroviaries com ja he dit abans. Després, per on passa la gent, és un pas a nivell (per que el sòl, no la senyalització) com el que hi ha forces estacions de la R3 (i més llocs suposo) un d'aquest de plataformes negres.Miquel ha escrit:Això no és justificació per baixar a la zona de vies i rebentar les tanques per sortir per on els hi dona la gana. Hi ha uns camins i sortides establerts i s'han de respectar.raulitinbcn ha escrit:Jo, habitualment cada cap de setmana faig el trajecte Barcelona França - Segur de Calafell, i penso que està bé el que fan de trencar la tanca. No per l'acte de trencar-la en si, que d'aixo penso el mateix que dels graffiters. Els trens que venen de Barcelona, paren a la via 1, costat muntanya, i per anar cap a l'edifici de l'estació, cal anar cap a la dreta, baixar, pujar, i fer el recorregut a l'inrevés, després sortir i caminar cap al poble. Jo penso que per a la gent gran (i no tant) creua la via desviada (3) i surten per la valla. La via 3 no es fa servir per res, només en cas d'incidències, averies, avançaments puntuals i ja està. Cunit, té un pas subterrani entre andanes novíssim, de fara 2 estius màxim, Segur també.
Segur (de Calafell) que és on tenim l'apartament cap asecensor funciona pel VANDALISME. El passat 29 de Febrer vaig baixar i l'ascensor de la via 2, el lateral de la porta (on esta el botó) esta completament reventat, amb dues paperes, una a sobre de l'altre per evitar mals majors. L'altre via (1) amb un estat similar, no rebentat tan brutalment com el altre, però si que els vidres petats. El cap de setmana passat continuava igual. No és pot arreglar un ascensor en una setmana? I ni que sigui tancar-lo millor? Els graffits els treuen un cop al mes, algo és algo. El bar s'esta començant a arreglar, espero que el proper dia que vagi ja em pugi pendre algo,. Al que anava, si Adif no arregla el que ha d'arreglar, que després no s'enfadi.
Si baixes per la rampa o escales a la zona de vies i creues, com a mínim surt per la porta de l'edifici sense trencar tancats!
Després ens queixarem dels atropellaments, però si hi ha gent que se'ls busca, i contra això no hi ha mesura adient possible. El seny és la clau, al cap i a la fi, travessar una via ferroviària no comporta més perill que travessar un carrer, (fins i tot menys al meu veure) però sempre hi haurà gent que es posarà en risc per no fer el que toca, primer mirar i si no ve res, travessar, ja sigui un via o un carrer.
1 de març, em referia al dia següent de carnaval i s'ha m'ha escapatEcomobisostrans ha escrit:raulitinbcn ha escrit: El passat 29 de Febrer vaig baixar
¿parles del 29 de febrer de 2012? perque aquest any no n'ha tingut de 29 de febrer.