El que no m'extranyaria és que FGC els reformés, quedant una espècie de SuperMans a la catalana...Penseu que els 592.0, tot i que van millor, també tenen els seus anys, i pocs queden sense renovar (que seran els que ens encasquetaran...). Així que no us estranyi que intentin fer el servei amb 3 automotors mentre l'altre està als tallers...UT596001 ha escrit:Ho dubto moltíssim. Però mai se sap...neroon ha escrit:
Creieu que vindrà algún SuperMan? (Vale, ja ho sé, m'he passat...)
Bona nit
Notícies línia de La Pobla de Segur

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells...Revista Vía Libre ha escrit:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.

Exactament el comentari que li he fet a la meva mare aquest migdia. Ara veurem quines andròmines ens encasqueten...entfe001 ha escrit:En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells...Revista Vía Libre ha escrit:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Serie-300-metro
- N4
- Entrades: 42
- Ubicació: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
- Contacta:
I quins seran els trens nous?
Gran Metro de Barcelona
És que no hi haurà trens nous. Seran els mateixos trens que hi havia o uns de molts semblants, amb una bona reforma.Serie-300-metro ha escrit:I quins seran els trens nous?
A mi el que m'amoina no és això. El que em preocupa és quina mena de reforma es farà. Ja s'ha comentat que serà una reforma similar o igual a la que se'ls fa als combois que es venen a Xile. El que no sé és si seran substituits aquells elements que més problemes provoquen, notòriament la transmissió si finalment es queden les unitats 593/596. No hem de descuidar-nos de que els 596 no son res més que 593 reformats, als quals se'ls va cambiar tot excepte allò que més avaries provocaba, i se'ls va afegir una electrònica que encara va afegir més problemes per què de tant en tant fa el que vol. Per tant, de reformar a fons per acabar afegint més problemes, la Renfe en sap un niu, i per això tinc una mica de por pel que fa als trens "nous" per a la línia de La Pobla, que de fet seran trens vells i molt problemàtics reformats encara no se sap com.
Salutacions,
Eduard.
FGC sempre estarà a temps de reincorporar al servei (desprès d'adaptar-los a ample Adif) els dos 3000 que resten...
:begut
:begut

Si comtem que són MAN's al igual que els 592, que són de la mateixa època (bé, els MAN de FGC segurament són més antics)...a lo millor es poden aprofitar algunes cosesneroon ha escrit:FGC sempre estarà a temps de reincorporar al servei (desprès d'adaptar-los a ample Adif) els dos 3000 que resten...
:begut





Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Hmmm... No sé, una caixa de via estreta amb bògies d'ample ibèric... No serien més amples els bògies que la caixa? No quedaria molt apartat el tren de l'andana (suposo que moltíssim)? Salutacions.
Això si, però recordem que la L-A ara és de gàlib UIC i bé hi entren les 211 i els 3000...awe ha escrit: No quedaria molt apartat el tren de l'andana (suposo que moltíssim)? Salutacions.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Hola,
¿Qué hay de llevar la línea de La Pobla como leí hace poco en AVUI hacia Esterri d'Aneu pasando por Sort?
Saludos,
Sergio
¿Qué hay de llevar la línea de La Pobla como leí hace poco en AVUI hacia Esterri d'Aneu pasando por Sort?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
No entenc la relació entre l'alçada de l'andana i l'electrificació d'una línia.Ferrovi ha escrit:amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD
res, que en comptes de portar 3000, que es imposible, o es compren nous trens diesel, o electrifiquen la linia per ficar 112 allà
Segueixo sense entendre la relació entre el tenir o no trens i electrificar o no la linia...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
si les 3000 no caben, sols li queda l'opció de trens nous o electrificar la linia utilitzant 112 excepte que comprin trens nous, si no m'enteneu... es igual, no em feu cas
I ELS CAMELLS????

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Segons les meves noticies rebudes directament de FGC.aarongilp ha escrit:I ELS CAMELLS????




El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Serie-300-metro
- N4
- Entrades: 42
- Ubicació: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
- Contacta:
Pues espero que no els remodelin a lo bestia!!!
Gran Metro de Barcelona
^^ No crec que els usuaris habituals de la línia els trobessin molt a faltar. 

Home... certament, els camells son uns trens que tenen un encant especial, però vaja... que a vegades, una bona reforma, és ben necessària. Encara que... a mi m'agrada més la forma dels camells de tota la vida, que no pas la cosa aquesta psuedo-aerodinàmica que han fet per els trens de Chile.
Jordi Freixas l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 12/04/2006 1:07, en total s’ha editat 1 vegada.