437.001 ha escrit:Sagrerenc ha escrit:cesc ha escrit:son trens de la 447 amb doble composicio
No sé quin sentit això, després diran que els trens van buits... No es podria separar el tren a Blanes?
Contràriament a Tarragona, i tot i haver-hi menys població, a Girona la RG1 aporta passatgers des del primer dia, i es pot considerar un èxit.
No tots els trens RG1 es fan amb doble de 447, per cert.
S´han donat casos de RG1 amb 447 en simple, i els passatgers entre Mataró i Blanes treient fum de la quantitat de gent (els de la R1 de tota la vida, i els nous usuaris de la RG1).
També hi ha casos de RG1 amb Civia 465 en simple.
Jo les dues vegades que he agafat un RG1 els s'he vist amb doble composiicio, com també i perque tinc la via el costat de casa, he vist sempre amb doble composició. Potser a certes hores del mati que no son hores punta, es pot haver donat algún cas de composició simple, pero, dubto que la composició simple sigui habitual de cares l'Estiu, ja que a partir de Sta.Sussanna els Trens van plens fins a la medula.
Sobre els Civia 465 fent la RG1, jo personalment no n'he vist cap, no dubto que es pugui donar..., de moment nomes he vist 447
Els usuaris del Maresme ja sabiem desde fà uns 3 anys que s'implantaria el Rodalies Girona, ja que era una reivindicació desde feia anys. En principi s'havia d'haver innaugurat durat el 2011, però, malauradament s'ha retrasat massa temps.
El que ha passat es que el nou servei de Rodalies Tarragona, ha sigut una improvitsacio absoluta i els usuaris no han estat prou informats, a part, no sé si ha sigut bona idea comenÇar el Servei a l'ArboÇ del Panades fins a Cambrils (RT2), i fer una línea amb dues estacions de Tarragona a Reus (RT1),