Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Enric
N7
N7
Entrades: 438

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: Enric » Divendres 11/04/2014 22:39

470-190M avui amb la RT2....el servei de las 18'20 fins l'Arboç....8 viatgers fins el final...al tornar 2...



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dissabte 12/04/2014 16:43

I que faran ara amb les 447 reformades per a fer regionals? Les tornaran a reformar??? No podrien aprofitar i quan les pinten de taronja reformarles a PMR tambe... quina manera de tirar els diners...



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Diumenge 13/04/2014 0:10

Danilleida ha escrit:I que faran ara amb les 447 reformades per a fer regionals? Les tornaran a reformar??? No podrien aprofitar i quan les pinten de taronja reformarles a PMR tambe... quina manera de tirar els diners...
Cal dir i que ja vaig penjar una copia del que van posar el listadotren.es, es que desguacen el cotxe intermig i en compren de nous, enlloc de afegir-ne un 4art cotxe amb el PMR mantenint el original.
Jo dubto que les reformin totes, ja que hi han unes 340 unitats (160 unitats de la serie 446 i 180 unitats de la serie 447), jo crec que mantindran unes cuantes unitats encara que sigui amb alguna petita reforma tal i com va pasar amb la reforma de les 440 el quedar casi una trentena d'unitats amb una reforma aligerada i unes poquetes originals



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 13/04/2014 1:29

Les 446 ningú ha dit res de reformar-les, menys quan se les estan traient de sobre. De 447 es va dir que es reformaran 163, d'un total de 181 unitats 447 que hi ha operatives. Ja vaig dir fa temps que a les 447 reformades per la R3 de moment no s'instal·larà el cotxe intermig per a PMR.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 13/04/2014 18:47

UT440_132M ha escrit:Les 446 ningú ha dit res de reformar-les, menys quan se les estan traient de sobre. De 447 es va dir que es reformaran 163, d'un total de 181 unitats 447 que hi ha operatives. Ja vaig dir fa temps que a les 447 reformades per la R3 de moment no s'instal·larà el cotxe intermig per a PMR.
Yo pienso que las unidades 447 o 446 que se quieran reformar tendrían que poner un cuarto vagón porque el vagón PMR quita unos asientos muy importantes en estos trenes.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/04/2014 18:51

En aquest cas, caldria modificar totalment la tracció de les unitats.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 13/04/2014 18:51

Tendrían que mandar fabricar un monton de vagones intermedios de una serie que es de principios de los 90, además si fueran sin motor se resentiría la aceleración.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 23/04/2014 19:22

Hi ha novetats importants sobre les 447 reformades a PMR. Ja es pot veure a YouTube un vídeo dels interiors de la 447 reformada, en concret la famosa 447-140, que recordem que té la C sense girar i que ha fet proves entre Madrid i Guadalajara. L'interior és idèntic al dels Civia, amb el famós pis baix amb WC, i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes. I a més, atenció, té els rètols en català, el qual fa pensar que aquesta unitat podria venir a BCN a prestar servei, segons ha comentat un dels usuaris. Entra en servei aquest dissabte.
Aquí us deixo el vídeo:



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Dimecres 23/04/2014 19:39

M'agrada, és una bona reforma, tot i que em pensava que hi havien afegit passadís continu, el qual, tot i que és un al·licient bo tampoc és excessivament necessari.
Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/04/2014 19:50

Renfe451 ha escrit:i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes.
Això que "reforcen" la informació, deixem-ho amb pinces. N'hi ha prou amb agafar l'R2 de l'aeroport i parar l'orella al que diuen els turistes. En una fase més avançada, agafar una S-Bahn a Alemanya o Suïssa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 23/04/2014 19:51

epuig29 ha escrit:Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
Hi ha una barcelonina, que és la 447-116 que també ha estat adaptada a PMR, crec que potser portarà els colors RdC, de moment no ha vingut aquí encara.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dimecres 23/04/2014 19:52

Renfe451 ha escrit:Hi ha novetats importants sobre les 447 reformades a PMR. Ja es pot veure a YouTube un vídeo dels interiors de la 447 reformada, en concret la famosa 447-140, que recordem que té la C sense girar i que ha fet proves entre Madrid i Guadalajara. L'interior és idèntic al dels Civia, amb el famós pis baix amb WC, i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes. I a més, atenció, té els rètols en català, el qual fa pensar que aquesta unitat podria venir a BCN a prestar servei, segons ha comentat un dels usuaris. Entra en servei aquest dissabte.
Aquí us deixo el vídeo:

Segons el listadotren.es, el cotxe del mig es nou hi han desgüaÇat el original, per la qual cosa si fos aixis estant desnaturalitzant les 447



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 23/04/2014 19:54

Pel que sembla la reforma li ha agradat a Renfe, i sembla que malauradament la tònica serà aquesta, desguaçar els originals per fer posar-hi els nous.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 23/04/2014 20:04

epuig29 ha escrit:M'agrada, és una bona reforma, tot i que em pensava que hi havien afegit passadís continu, el qual, tot i que és un al·licient bo tampoc és excessivament necessari.
Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora. ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2385
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 23/04/2014 20:07

Llavors què fan? Compren un cotxe tipus 447 però adaptat a PMR, o bé buiden el cotxe per dins i el reformen? I l'altre dubte: reformen tota la unitat, o només el cotxe PMR?
oriolp13 ha escrit:Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora. ;)
No, hi ha un moment on es veu una mica el tren i porta esquema Renfe. El que et sembla a tu taronja (a mi en un primer moment m'ha passat igual) és el cercle vermell que hi ha al centre de la porta adaptada a PMR.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dimecres 23/04/2014 20:48

Renfe451 ha escrit:Pel que sembla la reforma li ha agradat a Renfe, i sembla que malauradament la tònica serà aquesta, desguaçar els originals per fer posar-hi els nous.
Aixis que aquesta Serie haura de durar 30 anys més!!!, ja que RENFE es una gran aficionada a malgastar recursos tot i que te un deute de 5 mil milions d'Euros



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4510
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 23/04/2014 21:04

Aquesta reforma fa perdre l'encant natural de les 447, es carreguen el seu interior original!!! :emprenyat . L'únic que m'agrada és que les PMR tindran més probabilitats per accedir a un tren de rodalies.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 23/04/2014 21:41

Adolescent barceloní ha escrit:Llavors què fan? Compren un cotxe tipus 447 però adaptat a PMR, o bé buiden el cotxe per dins i el reformen? I l'altre dubte: reformen tota la unitat, o només el cotxe PMR?
L'han reformada tota, excepte el cotxe PMR que és nou, com en el cas de la 447-116.
oriolp13 ha escrit:Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora. ;).
Evidentment la porta per a PMR és de color vermell, el tradicional de Cercanías.

Renfe445 ha escrit:Aquesta reforma fa perdre l'encant natural de les 447, es carreguen el seu interior original!!! :emprenyat . L'únic que m'agrada és que les PMR tindran més probabilitats per accedir a un tren de rodalies.
No comparteixo la teva opinió però la respecto, jo estic totalment a favor (i a mi també m'agrada) de la reforma i posada al dia de les 447 i crec que està més que justificada. Aquestes unitats han superat la vintena d'anys, i ja han arribat a l'equador de la seva vida útil, recordo que l'interior original quan van entrar en servei aquestes unitats va ser tot un gran avenç en quan a modernitat en aquell moment. Ara amb la nova reforma, ja podem dir que tindran corda per molts més anys (i que així sigui) i en sintonia amb altres trens de Rodalies com els seus "companys" els Civia. Això sí, jo estic en contra el desguaç dels remolcs originals quan es podrien haver aprofitat perfectament per reformar-los. Desguaçar-los suposa un cost enorme a les arques de Renfe, que ja es troben prou endeutades, 5 MEUR com ha dit el company cesc.
Renfe451 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 23/04/2014 21:47, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 23/04/2014 21:43

És lògic construïr caixes noves, ja que costen menys que adaptar les actuals. Es una despesa mínima de temps i diners fer les caixes noves i traslladar els equips dels antics remolcs intermitjos, a les noves caixes.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimecres 23/04/2014 23:10

¿Pero tenemos alguna fuente más fiable que listadotren para afirmar que han desguazado el coche intermedio? No da esa impresión, da la impresión de que han modificado la caja y rehecho el interiorismo. Tampoco tendría ninguna lógica tirar el coche intermedio a la basura cuando se podrían convertir en 447 de cuatro coches, harían juego con los andenes que se han alargado para aceptar Civias que suman más de 6 coches. Como sea, haced el favor de absteneros a hacer afirmaciones sin conocimiento de causa. Algo que dijo alguien en algun sitio no es ninguna fuente fiable. Dejemos de confundir rumores con hechos.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”