
Notícies línia de La Pobla de Segur
Esperem que sigui amb més gust...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Doncs jo penso que els xilens els han deixat prou macos... però bé, és una qüestió de gustos. 

Per molt tradicionalistes i nostalgics que siguem, de cara al gran public el que compte és una imatge moderna. Proveu a fer una hipotética enquesta entre els ciutadans a peu de carrer (res de aficionats, bojos o freaks del ferrocarril), en la qual se'ls hi doni a escollir entre un camell original (dels de 1982), un Superman o un reformat tipus xilè. El resultat pot ser bastant obvi, no?
Salutacions
Salutacions
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Si home... aquell del planeta Kripton que volava i que duia els calçotets per sobre dels pantalons...


Apart de l'alter ego d'en Clark Kent (com ens ha dit en victor) Superman és el sobrenom que se'ls hi posa a els automotrs Man de la sèrie 592 reformats (Carrosseria mès aerodinàmica, 140 km/h de velocitat punta, etc.). En aquesta foto extreta de la pàgina de Railwaymania tens uns parell d'exemples:Jordi Freixas ha escrit:Per cert... quin és el Superman?
- Fitxers adjunts
-
- Parella de automotors 592 "Superman"
- Supermanes.jpg (48.93 KiB) Visualitzat 5449 cops
Espera espera que ric...victorcasta ha escrit:Si home... aquell del planeta Kripton que volava i que duia els calçotets per sobre dels pantalons...

Ah!! Bé... aquest tren està bé per la Pobla.neroon ha escrit:Apart de l'alter ego d'en Clark Kent (com ens ha dit en victor) Superman és el sobrenom que se'ls hi posa a els automotrs Man de la sèrie 592 reformats (Carrosseria mès aerodinàmica, 140 km/h de velocitat punta, etc.). En aquesta foto extreta de la pàgina de Railwaymania tens uns parell d'exemples:
Como estar bien estaría muy bien... ¿pero de dónde los sacas? Los que hay ya van muy justos así que no creo que pudiesen soltar alguno.Jordi Freixas ha escrit:Ah!! Bé... aquest tren està bé per la Pobla.neroon ha escrit:Apart de l'alter ego d'en Clark Kent (com ens ha dit en victor) Superman és el sobrenom que se'ls hi posa a els automotrs Man de la sèrie 592 reformats (Carrosseria mès aerodinàmica, 140 km/h de velocitat punta, etc.). En aquesta foto extreta de la pàgina de Railwaymania tens uns parell d'exemples:
No s'en poden fer de noves unitats? El Superman aquest, té tota la pinta de ser un Camell dels original reformat.
T'ha costat molt arribar a aquesta conclusió?
:D:D:D:D Fora conyes, sí, és reformat. Però amb aquesta reforma el material ha guanyat molta vida. Ara se'ls aprofita realment i són força més còmodes que els anteriors, els 592.0.
D'altra banda, realment seria mooolt millor això que un 593 com els que hi ha ara o un 592.0, la veritat. I fer-ne de nous, si llegeixes el fil sencer ja se'n ha parlat suficient com per treure'n l'entrellaçat. Això si, se'n compraran de nous, no pateixis. Però això no és com comprar un cotxe, que ja està en estoc. Són 3 anys com a mínim de fabricació (disseny, fabricació en si, proves, etc). Així que no desesperis. Val més un camell sense reformar (592) que el que tenim ara.
I com diu el refrany, a caballo regalado no le mires el dentado.

D'altra banda, realment seria mooolt millor això que un 593 com els que hi ha ara o un 592.0, la veritat. I fer-ne de nous, si llegeixes el fil sencer ja se'n ha parlat suficient com per treure'n l'entrellaçat. Això si, se'n compraran de nous, no pateixis. Però això no és com comprar un cotxe, que ja està en estoc. Són 3 anys com a mínim de fabricació (disseny, fabricació en si, proves, etc). Així que no desesperis. Val més un camell sense reformar (592) que el que tenim ara.
I com diu el refrany, a caballo regalado no le mires el dentado.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
I jo afegeixo: pensa, a mès, que el que és pràcticament segur es que tindrem tamagotxis, que estèticament són molt similars als Superman. Un altre tema és la seva fiabilitat...aarongilp ha escrit:T'ha costat molt arribar a aquesta conclusió?:D:D:D:D Fora conyes, sí, és reformat. Però amb aquesta reforma el material ha guanyat molta vida. Ara se'ls aprofita realment i són força més còmodes que els anteriors, els 592.0.
D'altra banda, realment seria mooolt millor això que un 593 com els que hi ha ara o un 592.0, la veritat. I fer-ne de nous, si llegeixes el fil sencer ja se'n ha parlat suficient com per treure'n l'entrellaçat. Això si, se'n compraran de nous, no pateixis. Però això no és com comprar un cotxe, que ja està en estoc. Són 3 anys com a mínim de fabricació (disseny, fabricació en si, proves, etc). Així que no desesperis. Val més un camell sense reformar (592) que el que tenim ara.
I com diu el refrany, a caballo regalado no le mires el dentado.
No, si aviam, els gotxis els tenim segurissim. El dubte és què ens posaran com a trens llargs...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No, ja, però com que en Jordi semblava haber-li agradat els Superman, era nomès per comentar, que com a mínim, tindrem una coseta que s'hi assemblarà.aarongilp ha escrit:No, si aviam, els gotxis els tenim segurissim. El dubte és què ens posaran com a trens llargs...
Tren llarg = Tamagotxi en triple?




Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
No et pensis que no ho havia pensatneroon ha escrit:Tren llarg = Tamagotxi en triple?![]()
![]()
![]()



Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
I també anunciaran per megafonia (perquè n'hi haurà) allò de "tren corto" que es diu per Madrid? 

A mi m'encantaria, però en català "Tren curt"entfe001 ha escrit:I també anunciaran per megafonia (perquè n'hi haurà) allò de "tren corto" que es diu per Madrid?



Val a dir, però, que potser veiem coses rares, com ara una UM592+596, deixant el primer a Balaguer per a que se l'emporti el 596 descendent, o bé per a que torni sol cap a Lleide com a rodallaunes...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No home, els "curts" estan als despataxos de Fomento, però a FGC, si n'hi ha, no es noten tant com a Fomento/Renfe/Adif.entfe001 ha escrit:…em sembla molt a mi que els 'curts' arribaràn a La Pobla i els 'llargs' es quedaran a Balaguer.
