Què us sembla, la proposta? Us animeu?
Homenatge a les unitats 111 de FGC
Homenatge a les unitats 111 de FGC
Com les unitats 111 de la línia del Vallès de FGC ja tenen els dies comptats, tinc la idea de que entre tots podem fer-li un gran homenatge, així que si us interessa podeu agafar la vostra càmera i filmar per després crear un muntatge molt bonic.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
No l'havia vist fins ara aquest missatge
, i sí que em sembla molt bé la proposta! 
Totalment d'acord.Serie111 ha escrit:No l'havia vist fins ara aquest missatge, i sí que em sembla molt bé la proposta!

Al final he sortit a gravar i estic penjant el vídeo resultant. Veureu que no està en HD perquè l'he gravat amb una càmera que té cinc anys a les seves esquenes. Sóc pobre.
Però tant ens fa, el que importa són els sons! 
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
Aquí és el vídeo:
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
- 121 POBLE SEC
- N4

- Entrades: 59
- Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI, LP POLIGONS
111 FGC
Video en mi cámara fotos
113 FGC
S5 SANT CUGAT (Provença)
L6 PL. CATALUNYA (Provença)
S5 SANT CUGAT (Pl. Catalunya)
Video en mi cámara fotos
113 FGC