Jo crec que els que estan pitjor son els de la serie 4122 4124 i els de la serie 4127 4128 el 4056 al seu temps era el millor bus que tenien... i encara va fent... falta menteniment tot sigui dit pero es un bon bus.albe6 ha escrit:Fa dies que no veia a aquests dos (4125 i 4126) el que em feia pensar en la seva jubilació. Almenys ara tot ja es adaptat a PMR.
S'ha confirmat si el nou material entra de més a més o hi haurà més jubilacions? 4122, 4123, 4124 i 4056 són els que estan pitjor i que demanen que nous vehicles els hi donin el relleu.
Cabrà tot a l'actual cotxera, sent que també hi dorm material d'interurbà?
Mirant una estona ahir les freqüències actuals i les noves no s'observen grans canvis. No podria ser que la 2 i la 3 passin a portar 4t cotxe tot el dia?
com be dius sembla a ser que els reforços seran eliminats de la 2 i la 3 i les extensions al arnau posiblement de la 4 aixi que quedan els mateixos busos. Espero que retirin els de la serie 4122 4124 ho necesiten urgentment.sergilleida ha escrit:Jo crec que portaran 3 cotxes la 2 i la 3 ja que la volta sencera esta a uns 45 mn aixi que quadra lo de 15 mn. La 20 al portar els 2 com ja han dit abans serán els que perden la 2 i la 3 de les hores punta.