Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu del carril bus d’entrada a Barcelona a l’autopista B-23 del PK 0+000 al PK 7+260. Clau: TA-07264.1
Al link hi han diversos PDF amb plànols

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:52
Entrada Autor: davroca5 » Dimarts 04/11/2014 16:34
Entrada Autor: Javi M » Dimarts 04/11/2014 21:07
Entrada Autor: albert28 » Dimarts 04/11/2014 21:12
Principalment ha de millorar la entrada a Barcelona, la de sortida no està tant col·lapsada com la entrada. I a sobre tenint en compte les característiques de la B23 en quan a espai una vegada passa aprox. St Joan Despí cap BCN.Javi M ha escrit:Me n'alegro de què el projecte tiri endavant, encara que vull destacar què:
- El carril bus només es farà en sentit d'entrada a Barcelona.
- Un cop a la Diagonal, el carril bus discorrerà per l'esquerra, quan les parades queden a la dreta.
- Al tram de la Diagonal, anirà segregat mitjançant dues franges d'illetes. Una a manera de mitjana, i una altra separant el trànsit del mateix sentit.
- Es retallen les voreres de la Diagonal, a la zona d'Esports UB i del RACC.
Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 27/05/2020 15:08
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 11/08/2020 19:22
https://web.gencat.cat/ca/actualitat/de ... -a-la-C-31Al seu pas per Badalona com una de les mesures del Govern per a reforçar el transport públic. El carril arriba fins a Barcelona i fa 4 kilòmetres.
Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 14/08/2020 10:27
Entrada Autor: wefer » Divendres 14/08/2020 13:50
Entrada Autor: El Yisus 712 » Divendres 14/08/2020 18:16
Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 14/08/2020 20:54
La gestió del sr. Gavín és penosa, això sí que no falti cobrant la seva dieta i el seu cotxe oficial. Després de l'episodi de Salou, s'està coronant aquest home... Almenys fem-ho bé. Falta també el bus-VAO a la C-31 sud.wefer ha escrit: ↑Divendres 14/08/2020 13:50 Atenció a les declaracions del responsable de la Generalitat, Isidre Gavín Valls, en el vídeo anterior https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/telen ... o/6055396/ (a partir de minut 0:25)
"...hi ha una gran quantitat de línies d'autobusos regulars que vénen del Maresme, de VIC, de COMARQUES INTERIORS, ..."
Aquest és l'expert responsable de la Generalitat. I deu cobrar i tot. Després no sabem per què el país va malament![]()
Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 15/08/2020 17:43
Entrada Autor: El Yisus 712 » Dilluns 17/08/2020 12:39
A la C-33 està bé pero a la C-31 sud només hi han els Mon-bus Plana ja que els Baixbus van parant a les parades i a la C-32 no passa practicament cap bus. A la B-23 es totalment necessari pero jo recordo be que l'A-2 es plenava molt aixi que si passa això no tindria gaire sentit.122-042-132 ha escrit: ↑Dissabte 15/08/2020 17:43 Nou carril bus-VAO a la B-23
Font de la informació: Conselleria de Territori i Sostenibilitat
La B-23 és una altra de les vies que previsiblement tindrà un carril bus-VAO quan es formalitzi l’acord entre Generalitat i Estat per a la cessió d’aquesta via, un fet que és “imminent”, segons ha confirmat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet. D’aquesta manera, també es preveu garantir un carril per a l’entrada de busos per l’avinguda Diagonal.
La Generalitat de Catalunya està col·laborant amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona per tirar endavant mesures de cara a la nova mobilitat postcovid. De fet, l’AMB ja havia proposat fer bus-VAO a la C-31 nord i a la B-23 i també considera que aquests carrils són necessaris a la C-31 sud, a la C-32 i a la C-33 per entrar a la ciutat.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 20/08/2020 8:14
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 18/09/2020 10:46
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 18/11/2021 18:52
Entrada Autor: França451 » Divendres 26/11/2021 11:35
Entrada Autor: genissimon » Divendres 26/11/2021 12:08
És que sortint de Barcelona els busos tenen prohibit accedir directament del carril Bus-Vao a la C-58 (pel carril esquerre):França451 ha escrit: ↑Divendres 26/11/2021 11:35 Tengo una dudilla con el bus vao de la C-58: he observado que todas las líneas no exprés que van más allá del PK4, se meten al desvío lateral, ya que al iluminado de turno se le ocurrió salir del vao a la autovía por la izquierda, por lo que té quedas atrapado o tienes que "cizallar" toda la autovía si te vas a meter en PK7, por eso los buses se meten al lateral del desvío 4, siguen el lateral y ya salen al carril derecho para coger Barberá-Baricentro. Puesto que hacen esto porque no tienen otro remedio dada la chapuza, no sería más fácil hacer este carril "bus-VAO" hasta la entrada 7? Lo digo porque esta entrada tiene 2 carriles, por lo que el otro queda para el resto de coches. Esto no provocaría ningún inconveniente, puesto que los "listillos" que se meten a la &@#*6 AP7 desde aquí petan la rotonda de entrada a Barberá, por lo que si hay la del pulpo, da igual por dónde entres ya que el parón de la rotonda te lo comes igual, así que ya puestos, no perjudicas a nadie si el carril derecho desde la salida del PK4 al PK7 es bus-VAO, lo que consigues es que el bus no quede atrapado en medio de la C-58 y sólo tenga que pasar el parón de la entrada a Barberá. Con la configuración actual, y depende de lo mal que esté la aberración de autovía de delante, te comes todos los atascos nada más salir del PK4. Ya sé que los bus vao son para entrar en Barna, pero nos olvidamos que existen otros puntos calientes no muy lejos de Barna...
Torna a “Autobusos i resta transport públic”