Ah pero ¿que hay alguna empresa estatal de transportes que no haga las cosas mal y con desgana?trensmat ha escrit:La FGV a la hora de fer les coses sempre les fa molt malament o amb desgana.![]()
Metro de Valencia
Re: Metro de Valencia
- oscar440
- N8

- Entrades: 1046
- Membre des de: 13 set. 2005, 18:26
- Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Metro de Valencia
El tramvia 3820 a València - Pont de Fusta, amb els nous colors de Metro València:
- Fitxers adjunts
-
- DSCF6850.JPG (140.2 KiB) Visualitzat 26123 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
Si us dic la veritat més profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Metro de Valencia
SÃ, un pallasso amb els logos girats.Renfe445 ha escrit:Si us dic la veritat més profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tÃtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de Valencia
El Metro que viene.
Plan de Mejora de la red de Metrovalencia
Más cómodo, más sencillo, más cercano.
FGV presenta un conjunto de iniciativas dirigidas a mejorar el servicio que Metrovalencia ofrece a sus clientes y que se aplicarán a lo largo de 2015. Se ha elaborado en respuesta a sus necesidades, opiniones y sugerencias.
http://www.metrovalencia.es/wordpress/?page_id=357

Plan de Mejora de la red de Metrovalencia
Más cómodo, más sencillo, más cercano.
FGV presenta un conjunto de iniciativas dirigidas a mejorar el servicio que Metrovalencia ofrece a sus clientes y que se aplicarán a lo largo de 2015. Se ha elaborado en respuesta a sus necesidades, opiniones y sugerencias.
http://www.metrovalencia.es/wordpress/?page_id=357

Re: Metro de Valencia
Fixeu-vos al principi de la lÃnia 2: hi hapareix Benaguasil 2n i, atenció, Benaguasil 1n, amb n i no amb r.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tÃtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Kane_84
- N5

- Entrades: 147
- Membre des de: 27 juny 2010, 14:30
- Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10
Re: Metro de Valencia
Quan he vist la lÃnia 2 m'he pensat que de cop i volta ja tenien enllestida aquella lÃnia de tram que aniria des de l'Oceanogrà fic i el centre, pero ja veig que es una altra cosa.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
Sembla ser que fem (relativament) una retrospecció, quan el ramal de LlÃria era de la lÃnia 2 i el ramal de Bétera era de la 1. Ara la lÃnia 2 és fúcsia en lloc de ser verda.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Metro de Valencia
El que passa és que ampliant tant sols uns escassos 15 km, ens volen fer creure que han creat 4 lÃnies noves. Una mesura totalment electoralista, per no mencionar que ens volen vendre que augmenten la freqüència quan tornen a posar la MEITAT dels trens que van treure fa dos anys.
Ei, que jo estic a favor de diferenciar els ramals amb una altra denominació, però no quan s'acosten eleccions.
L'únic que sembla que és bo, és la targeta TuiN, una targeta-moneder; però em sembla una bajanada no incloure l'EMT.
I la recà rrega de les targetes a través del web, com ja ho fa l'EMT.
Ei, que jo estic a favor de diferenciar els ramals amb una altra denominació, però no quan s'acosten eleccions.
L'únic que sembla que és bo, és la targeta TuiN, una targeta-moneder; però em sembla una bajanada no incloure l'EMT.
I la recà rrega de les targetes a través del web, com ja ho fa l'EMT.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tÃtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Sagrerenc
- N9

- Entrades: 1479
- Membre des de: 22 des. 2009, 16:17
- Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12
Re: Metro de Valencia
I no hi ha cap plà nol "oficial" amb metro+tramvia+rodalia? Quin sentit té que per anar a Castelló de la Ribera hagis de mirar un plà nol i per anar a La Pobla Llarga hagis d'anar a mirar un altre plà nol, quan tan sols hi ha 4 km d'un poble a l'altre?
Re: Metro de Valencia
No, no hi ha cap. Un altre dels problemes que tenim és la falta d'un sistema tarifari integrat i d'un plà nol integrat, com l'ATM.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tÃtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Metro de Valencia
Veig que a València també s'ha escampat (més aviat s'escamparà ) el virus del tenimmoltesliniestitis. A Barcelona ja fa alguns anys que els tenim, i encara ens queda (hi han rumors què la L9 Sud podria dir-se L14 i L15).
De fet, si no recordo malament, a Barcelona va passar alguna cosa similar: es va canviar el nom de la U6, U7 i S3 a les L6, L7 i L8 actuals, i es va fer un 3 de novembre de 2003. I, quina casualitat, 13 dies més tard van haver-hi eleccions al parlament de Catalunya. De fet, estic segur què la L11, si no fos per un motiu que desconeixo, també s'hagués inaugurat abans de les eleccions del 16 de novembre, ja que les obres van acabar al segon semestre del 2003.
Però tornant al tema. Vist des de els ulls d'una persona que coneix poc la xarxa, el canvi de nomenclatures no em sembla malament del tot, ja què jo vaig ser dels molts que es va perdre al metro per no saber la destinació quan vaig anar per segon cop a València. El que no em sembla bé es el com i el quan.
De fet, si no recordo malament, a Barcelona va passar alguna cosa similar: es va canviar el nom de la U6, U7 i S3 a les L6, L7 i L8 actuals, i es va fer un 3 de novembre de 2003. I, quina casualitat, 13 dies més tard van haver-hi eleccions al parlament de Catalunya. De fet, estic segur què la L11, si no fos per un motiu que desconeixo, també s'hagués inaugurat abans de les eleccions del 16 de novembre, ja que les obres van acabar al segon semestre del 2003.
Però tornant al tema. Vist des de els ulls d'una persona que coneix poc la xarxa, el canvi de nomenclatures no em sembla malament del tot, ja què jo vaig ser dels molts que es va perdre al metro per no saber la destinació quan vaig anar per segon cop a València. El que no em sembla bé es el com i el quan.
Salut!
#volemL9
#volemL9
- canalcole
- N9

- Entrades: 2074
- Membre des de: 03 oct. 2008, 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Ubicació: PENEDÈS
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
Molt necessà ria, aquesta nova nomenclatura. Jo també vaig visitar València fa cosa d'unes setmanes, i també em vaig perdre en dues ocasions fent combinacions al Metro/Tramvia: en la primera ocasió, volia anar a TVV (m'estranya que no hagin canviat el nom de l'estació, veient de la manera que són...
), i el Tram va acabar recorregut just a l'estació anterior; i, en la segona ocasió, i degut a que els mapes no coincidien, volia anar a La Marina i em va deixar a La Marina Reial... 
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de Valencia
Pruebas dinámicas en la prolongación de la futura lÃnea 9 de Metrovalencia hasta Ribarroja
Las unidades han recorrido el nuevo tramo entre Rosas y Ribarroja de Túria para realizar las pruebas de gálibo, a las que seguirán las de mapeo de vÃa.
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, FGV, inició el lunes las pruebas con unidades en la que será la lÃnea 9 de Metrovalencia (Alboraya Peris Aragó-Ribarroja de Túria) entre Rosas y Ribarroja de Túria tarmo de prolongación que se inaugurará en marzo .
Las primeras pruebas son las de gálibo, en las que se confirma la distancia correcta del tren con los andenes, el enganche de pantógrafos y la ausencia de elementos que dificulten la circulación. Una vez concluidas, se iniciarán las de mapeo de vÃa, que verifican el registro de ubicación de distintos elementos, como son balizas, agujas, circuitos de vÃas, andenes y señales. Dichas pruebas se desarrollarán durante todo el mes de febrero.
Paralelamente, también durante el mes de febrero, se llevarán a cabo las prácticas para la habilitación de los maquinistas de la futura lÃnea 9, de forma que todo esté preparado para la inauguración en el mes de marzo del tramo de prolongación del metro hasta la localidad de la comarca de Camp de Túria.
El paso de la UT 436 de Metrovalencia ha supuesto la circulación del primer tren por el tramo donde desde el 31 de marzo de 2005 no circulaba tren alguno. Ese dÃa se suspendieron los tráficos de CercanÃas Renfe desde Quart de Poblet para dejar sitio al metro. Este llegarÃa al aeropuerto en abril de 2007, en trazado subterráneo desde el centro urbano.
Las obras de prolongación en el tramo Rosas-Ribarroja se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua lÃnea de cercanÃas de Renfe Valencia-LlÃria. El trazado, que discurre sobre los términos municipales de Manises y Ribarroja, tiene una longitud total de 9.467 metros, de los cuales 640 discurren soterrados, 311 en trinchera y los 8.516 restantes en superficie.
El tramo cuenta con cuatro paradas: La Cova, La Presa, MasÃa de Traver y Ribarroja de Túria. En la primera finaliza el tramo con doble vÃa y se inicia el tramo de vÃa única, mientras que La Presa y MasÃa de Traver se corresponden con los antiguos apeaderos existentes sobre la lÃnea de cercanÃas que explotaba Renfe. La parada de Ribarroja de Túria coincide con el punto final del tramo.
El proyecto ha sido financiado por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente de la Generalitat valenciana, que ha invertido alrededor de cuarenta millones de euros, a los que se suman 5,3 millones de euros aportados por FGV.


http://www.vialibre-ffe.com/
Las unidades han recorrido el nuevo tramo entre Rosas y Ribarroja de Túria para realizar las pruebas de gálibo, a las que seguirán las de mapeo de vÃa.
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, FGV, inició el lunes las pruebas con unidades en la que será la lÃnea 9 de Metrovalencia (Alboraya Peris Aragó-Ribarroja de Túria) entre Rosas y Ribarroja de Túria tarmo de prolongación que se inaugurará en marzo .
Las primeras pruebas son las de gálibo, en las que se confirma la distancia correcta del tren con los andenes, el enganche de pantógrafos y la ausencia de elementos que dificulten la circulación. Una vez concluidas, se iniciarán las de mapeo de vÃa, que verifican el registro de ubicación de distintos elementos, como son balizas, agujas, circuitos de vÃas, andenes y señales. Dichas pruebas se desarrollarán durante todo el mes de febrero.
Paralelamente, también durante el mes de febrero, se llevarán a cabo las prácticas para la habilitación de los maquinistas de la futura lÃnea 9, de forma que todo esté preparado para la inauguración en el mes de marzo del tramo de prolongación del metro hasta la localidad de la comarca de Camp de Túria.
El paso de la UT 436 de Metrovalencia ha supuesto la circulación del primer tren por el tramo donde desde el 31 de marzo de 2005 no circulaba tren alguno. Ese dÃa se suspendieron los tráficos de CercanÃas Renfe desde Quart de Poblet para dejar sitio al metro. Este llegarÃa al aeropuerto en abril de 2007, en trazado subterráneo desde el centro urbano.
Las obras de prolongación en el tramo Rosas-Ribarroja se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua lÃnea de cercanÃas de Renfe Valencia-LlÃria. El trazado, que discurre sobre los términos municipales de Manises y Ribarroja, tiene una longitud total de 9.467 metros, de los cuales 640 discurren soterrados, 311 en trinchera y los 8.516 restantes en superficie.
El tramo cuenta con cuatro paradas: La Cova, La Presa, MasÃa de Traver y Ribarroja de Túria. En la primera finaliza el tramo con doble vÃa y se inicia el tramo de vÃa única, mientras que La Presa y MasÃa de Traver se corresponden con los antiguos apeaderos existentes sobre la lÃnea de cercanÃas que explotaba Renfe. La parada de Ribarroja de Túria coincide con el punto final del tramo.
El proyecto ha sido financiado por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente de la Generalitat valenciana, que ha invertido alrededor de cuarenta millones de euros, a los que se suman 5,3 millones de euros aportados por FGV.


http://www.vialibre-ffe.com/
Re: Metro de Valencia
Ja estan instal.lant la nova cartelleria a les estacions (com a mÃnim, a les estacions en servei).
Obertura (o reobertura, de fet) del tram entre Rosas i Riba-roja del Túria el març, si no falla res.
Les estacions de La Cova, La Presa i Masia de Traver es troben al mateix lloc que les antigues de via ampla.
L'estació de Riba-roja és nova, al lÃmit est del casc urbà .
En teoria quan hi torni a haver diners allargaran la lÃnia fins a l'estació original (potser soterrant), i més enllà fins a Vilamarxant.
Només quedaria sense reobrir el tram Vilamarxant-Benaguasil-LlÃria de la lÃnia original de Renfe.
Obertura (o reobertura, de fet) del tram entre Rosas i Riba-roja del Túria el març, si no falla res.
Les estacions de La Cova, La Presa i Masia de Traver es troben al mateix lloc que les antigues de via ampla.
L'estació de Riba-roja és nova, al lÃmit est del casc urbà .
En teoria quan hi torni a haver diners allargaran la lÃnia fins a l'estació original (potser soterrant), i més enllà fins a Vilamarxant.
Només quedaria sense reobrir el tram Vilamarxant-Benaguasil-LlÃria de la lÃnia original de Renfe.
"Metro"
Quasi 30km de lÃnia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport rà pid de viatgers.
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport rà pid de viatgers.
- Mr. Baricentro
- N6

- Entrades: 311
- Membre des de: 11 jul. 2005, 16:20
- Ubicació: España
- Contacta:
Re: "Metro"
Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?Javi M ha escrit:Quasi 30km de lÃnia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport rà pid de viatgers.
Son meras marcas comerciales, nada más.
La lÃnea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia también. Si, el tramo de TFM empieza en Puerta de Arganda y termina en dicha población, no teniendo la misma frecuencia ni horario que el resto de la red...
PEEEEEROOO...
recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.
Lo dicho: meras marcas comerciales.
Mr. Baricentro l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 feb. 2015, 17:13, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: "Metro"
Del "metro" del Baix Llobregat y del Vallès pienso exactamente lo mismo. Las cosas se deberÃan llamar por su nombre.Mr. Baricentro ha escrit:Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?Javi M ha escrit:Quasi 30km de lÃnia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbà de recorregut generalment subterrani per al transport rà pid de viatgers.
Son meras marcas comerciales, nada más. La lÃnea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia también.
Recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.
La lÃnea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
- Mr. Baricentro
- N6

- Entrades: 311
- Membre des de: 11 jul. 2005, 16:20
- Ubicació: España
- Contacta:
Re: "Metro"
Sin ser notario, doy fe de ello.Javi M ha escrit: La lÃnea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Re: "Metro"
Podrien fer el mateix a FGC. Que per anar a Sabadell/Terrassa es tingues que fer transbord a Sarria i pasar per torns, tal como pasa en trams de la L7, L9 i L10 del Metro Madrid. Pero que a Sabadell i Terrassa surti L6 enlloc de S1/S2. Aixi es Metro metroMr. Baricentro ha escrit:Sin ser notario, doy fe de ello.Javi M ha escrit: La lÃnea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Imnovem!!!


