La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.sag470 ha escrit:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
Notícies de Tusgsal
-
- N3
- Entrades: 35
Re: Notícies de Tusgsal
I la B30, la B31, la N2 i la N6, que van amb standard. Per allí també passen la B14 i la B20, però tenen midis.ivan123456 ha escrit:La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.sag470 ha escrit:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
-
- N3
- Entrades: 35
quan passes per allà veus tota la tanca pintada de groc a causa dels busosRenfe445 ha escrit:I la B30, la B31, la N2 i la N6, que van amb standard. Per allí també passen la B14 i la B20, però tenen midis.ivan123456 ha escrit:La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.sag470 ha escrit:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
Avui he tingut l'oportunitat de veure un nou Heuliez a la B18, concretament el nº 604.
Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
La B18 pot tenir el 338 i el 604 per poder "doblar" la seva freqüència.
Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap
Vox

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Primer van adquirir el 552 (CS Tempus) i el 553 (MAN Lion's City Hybrid).Vox ha escrit:Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap![]()
Vox
Gràcies!Renfe445 ha escrit:Primer van adquirir el 552 (CS Tempus) i el 553 (MAN Lion's City Hybrid).Vox ha escrit:Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap![]()
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Pero la B1 no es fa amb 4 cotxes? El 594 suposo que quedarà en reserva.pau5321 ha escrit:Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
No, son 5, cada 12 min. Temps de volta 60min, 20 min de fondo a marti pujol i 40 cap a dalt.sag470 ha escrit:Pero la B1 no es fa amb 4 cotxes? El 594 suposo que quedarà en reserva.pau5321 ha escrit:Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
De fet, els horaris son facils de saber, per exemple, abans el 305 feia els :00 a Fondo, el 306 els :12, 304 els :24, 303 :36, 295 :48
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Avistats el dia 26/03/2015 el 605, Man Lions Híbrid i l'Irizar Híbrid a la B31. No sé si circulen els demés híbrids nous i els Heuliez que faltaven per entrar en circulació
Vist dues vegades el Irizar i2e s/n a la B26 i el nº 606 (MAN Lion's City Hybrid) a la mateixa línia.
Precisament avui he agafat una B26, cap les 19hores, de Sant Adrià fins l'estació de rodalies de Badalona i la majoria de l'estona només anavem jo i el conductor. Apart que el recorregut es fa lent, pesat. No sé si es massa habitual. A més desrpés puja cap Can Ruti així que imagino deu tenir més demanda.
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Home, si dius que va lent... Has encertat en el 0.00000001% de probabilitats que NO et toqui en Sebastian Vettel com a xòfer,Vox ha escrit:Precisament avui he agafat una B26, cap les 19hores, de Sant Adrià fins l'estació de rodalies de Badalona i la majoria de l'estona només anavem jo i el conductor. Apart que el recorregut es fa lent, pesat. No sé si es massa habitual. A més desrpés puja cap Can Ruti així que imagino deu tenir més demanda.
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox

La web del José Mora (de moment, en "coma") té uns documents de la TUSGSAL, però de línies. A veure si m'animo i creo quelcom sobre la flota de TUB, L.S.A. / TUBSAL / TUSGSAL.Vox ha escrit:Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
Si, ja vaig veure que la web estava parada. Una llàstima!Renfe445 ha escrit:La web del José Mora (de moment, en "coma") té uns documents de la TUSGSAL, però de línies. A veure si m'animo i creo quelcom sobre la flota de TUB, L.S.A. / TUBSAL / TUSGSAL.Vox ha escrit:Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.