Sincerament, això no ho has de veure com una línia d'inici a fi. Bàsicament per que els de Sant Boi, i les poblacions més al sud si volen anar al centre de Barcelona poden usar la línia de LL-A d'FGC i/o la R2 de Rodalies.fredebcnteatre ha escrit:Jo la L6 no l'acabo de veure clara per unir amb Sant Boi, perquè es Sant Boi , pujar cap a Reina Elisenda i després tornar a baixar cap a Pl.Catalunya. Podria ser llavors una L12 Sant Boi - Zona universitaria - Francesc Macià i relligar-se per Provença.Miquel ha escrit:La línia ideal per fer això és la L6, que és la que des d'un bon principi es deia que faria aquest recorregut fins que per motius presumptament polítics es va decidir que fos la L3 la que fes aquest recorregut i s'enganxés de passada a Sant Feliu.
Crec que el salt cap a Sant Boi (i més enllà) és més ideal per a L6 que no pas per la L5 ja que unes freqüències de 2-3 minuts amb trens de cinc cotxes per allà les trobo excessives.
O alguna altre opció.
L'ampliació de la L6 (i L3) s'ha de veure com la vertebració de tota la zona baixa del Baix Llobregat i oest del Barcelonès i no la comunicació directa amb el centre de Barcelona ja que això hauria de ser tasca de Rodalies.
A més, recorda que la L6 en un futur tècnicament no gaire llunyà quedarà limitada a Sarrià havent de fer enllaç a S1, S2, S5 o S55 per baixar fins al centre.