Rodalies a Barcelona, les pitjors de l'estat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Re: Rodalies a Barcelona, les pitjors de l'estat

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 28/04/2015 17:58

I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1? :emprenyat


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 28/04/2015 18:50

UT440_132M ha escrit:I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1? :emprenyat
Lo del tren de la R3 probablement haurà sigut casualitat, ja que no és el primer cop que se n'escapa un a la R1.

En quant a fer la línia sencera probablement sí que seria el millor per a veure els dèficits que té cada línia, però més val això que res.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 28/04/2015 19:01

oriolp13 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1? :emprenyat
Lo del tren de la R3 probablement haurà sigut casualitat, ja que no és el primer cop que se n'escapa un a la R1.
Sense anar més lluny, el diumenge passat vaig veure un R1 a Maçanet servit per un dels reformats per la R3 i amb una 447 normal. Una composició estranya, que també es va repetir en un R3 a Ripoll on jo hi vaig pujar.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 28/04/2015 20:44

Renfe451 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1? :emprenyat
Lo del tren de la R3 probablement haurà sigut casualitat, ja que no és el primer cop que se n'escapa un a la R1.
Sense anar més lluny, el diumenge passat vaig veure un R1 a Maçanet servit per un dels reformats per la R3 i amb una 447 normal. Una composició estranya, que també es va repetir en un R3 a Ripoll on jo hi vaig pujar.
Esta composición la he visto más de una vez en el regional de Lleida por Manresa, me parece que es porque le acoplan/desacoplan la 447 sin reformar en Manresa, de forma que el trayecto BCN-Manresa lo hace en doble y de Manresa a Lleida la 447 reformada. En ese caso concreto me parece un muy buen sistema, ya que sino el regional de Lleida se abarrota entre Manresa y BCN.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 25/05/2015 23:17

wefer ha escrit:
437.001 ha escrit:No Marçal, era Montcada Bifurcació-La Tor.
He parlat de memòria i em puc equivocar, però tinc el plànol concret encara que ara o hi tinc accés. Quan pugui, ho confirmo (o no).
Fa un mes vaig dir que ho confirmaria o no, i com que més val tard que mai... després de mirar un plànol de l'època confirmo que el tram Montcada-Bf - Granollers també estava inclòs dins de les línies altament deficitàries de l'informe de 1985, tal com deia en 473.001, tot i que no es va plantejar la seva supressió.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 25/05/2015 23:36

Don Ramón ha escrit:Esta composición la he visto más de una vez en el regional de Lleida por Manresa, me parece que es porque le acoplan/desacoplan la 447 sin reformar en Manresa, de forma que el trayecto BCN-Manresa lo hace en doble y de Manresa a Lleida la 447 reformada. En ese caso concreto me parece un muy buen sistema, ya que sino el regional de Lleida se abarrota entre Manresa y BCN.
No, els R12 es fan sistemàticament en simple excepte quan es celebra a Tàrrega la fira del teatre (si no mal recordo), que aleshores van en doble.
wefer ha escrit:Fa un mes vaig dir que ho confirmaria o no, i com que més val tard que mai... després de mirar un plànol de l'època confirmo que el tram Montcada-Bf - Granollers també estava inclòs dins de les línies altament deficitàries de l'informe de 1985, tal com deia en 473.001, tot i que no es va plantejar la seva supressió.
Vaig llegir fa temps que no sabien el tram a clausurar: des de només Ripoll-La Tor, Vic-La Tor i el més bèstia Montcada-La Tor.



xevi
N7
N7
Entrades: 626

Entrada Autor: xevi » Dimarts 26/05/2015 10:48

Sempre m'he preguntat com estaría la línia BCN-Puigcerdà si l'haguessin traspassat a la Generalitat, quan l'Estat va traspassar totes les línies actuals de FGC, van estar apunt... millor que ara, segur.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dijous 28/05/2015 13:46

Granolleri ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Esta composición la he visto más de una vez en el regional de Lleida por Manresa, me parece que es porque le acoplan/desacoplan la 447 sin reformar en Manresa, de forma que el trayecto BCN-Manresa lo hace en doble y de Manresa a Lleida la 447 reformada. En ese caso concreto me parece un muy buen sistema, ya que sino el regional de Lleida se abarrota entre Manresa y BCN.
No, els R12 es fan sistemàticament en simple excepte quan es celebra a Tàrrega la fira del teatre (si no mal recordo), que aleshores van en doble.
Yo sé lo que ví, y más de una vez he visto el R12 (en el tramo entre Manresa y BCN) en doble composición, con una 447 reformada para regionales, y una 447 normal. Lo dicho, no sabría si seguiría en doble composición a Lleida, o si (lo más lógico) desacoplaban la unidad sin reformar en Manresa.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”