10è aniversari
Re: 10è aniversari
Hi ha per aquí algun membre d'ARCA? Perquè ja fa dues setmanes que vaig enviar mail i no tinc resposta...
Cada vegada el fòrum s'està fent més popular... Fa poc vaig veure que molts usuaris registrats nous escrivint!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Jo, però m'havia passat desapercebuda aquesta continuació! (potser perquè donava per fet que no hi seria, el cap de setmana)metring ha escrit:Hi ha per aquí algun membre d'ARCA? Perquè ja fa dues setmanes que vaig enviar mail i no tinc resposta...
El Marcel al telèfon no ha dit res?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Res de res, no ho entenc. Ni ell, ni els de TiS per a la visita a la L9.
Si fos paranoica, pensaria que entre TMB, FGC, etc., tothom ens fa boicot...
No a tot , cap resposta, o problemes de no poder fer segons què en cap de setmana, fastiguejant, de debò!
Òbviament, no farem la celebració aquest cap de setmana, però en quan tingui més temps lliure, que serà aviat per bé o per mal, continuaré batallant-hi...
Si fos paranoica, pensaria que entre TMB, FGC, etc., tothom ens fa boicot...

Òbviament, no farem la celebració aquest cap de setmana, però en quan tingui més temps lliure, que serà aviat per bé o per mal, continuaré batallant-hi...
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Si voleu, podem anar dissabte a esmorzar a la Granja Viader, si més no. Tothom amb la samarreta del nen punki o del comiat dels 1000-1100 
I, després, viatge commemoratiu fins a Hospital de Sant Pau-Dos de Maig, per a la prescriptiva "foto freaky"

I, després, viatge commemoratiu fins a Hospital de Sant Pau-Dos de Maig, per a la prescriptiva "foto freaky"

I això on és?Fran-Ikarus ha escrit:Si voleu, podem anar dissabte a esmorzar a la Granja Viader
La idea és molt bona, però dissabte treballo al matí, una altra cosa seria a la tarda, com ho veieu?Fran-Ikarus ha escrit:Si voleu, podem anar dissabte a esmorzar a la Granja Viader, si més no. Tothom amb la samarreta del nen punki o del comiat dels 1000-1100
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Jo és que la tinc ocupada
Per això proposava directa i egoistament el matí...

Jo, demà, el dia el tinc ocupat. Vist que no prosperava cap proposta, havia deduït que no es faria res...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Com el Guigui, jo també estaré força ocupat demà. Ja pensaré com ho faré.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Fer el què...?
Ah... Ja dóna igual.Fran-Ikarus ha escrit:Fer el què...?
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Anys i anys... pels 10 anys... a la una pels 10 anys...
)))2
)))2
)))2
)))2 

- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Moltes felicitats!!
I com no pot faltar en els aniversaris, la cançó del Super3:
I com no pot faltar en els aniversaris, la cançó del Super3:
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Moltes felicitats!!! Ara, a seguir complint-ne més!

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Ole, ole i ole! 10 anys ja! Una dècada!!!!
Pocs fòrums poden presumir d'això. Enhorabona!!!!!

Pocs fòrums poden presumir d'això. Enhorabona!!!!!

Salut!
#volemL9
#volemL9
Enhorabona a tots els que han fet possible que ja siguin 10 anys! I que en vinguin molts mes
!!!!

Salutacions,
Oriol
Oriol