metring ha escrit:Xavier Trias @xaviertrias
Unir els dos tramvies per la Diagonal significaria partir la ciutat amb més d’una vintena de passos al mateix nivell #alcaldedetots

Tres coses:local ha escrit:Las Rondas se construyeron para la olimpiada del 92. Han pasado casi 25 años y las calles-autopista vuelven a estar congestionadas. Es el claro ejemplo de lo que tú dices (si me permites tutearte): más vialidades no reduce el tráfico.
- La ciutat dels anys 80 no és la mateixa que ara. per tant, insinuar que simplement hi ha més trànsit perquè hi ha més vies no té cap mena de sentit.
- La construcció de les rondes va suposar més aviat una replanificació de la ciutat, expulsant trànsit que passava pel centre cap a la perifèria. Això ha permès replantejar la Meridiana, la Diagonal, alguns carrers de l'Eixample, etc.
- Les rondes han permès incorporar zones perifèriques a la ciutat. Abans, arribar a moltes zones per les que ara passa la ronda era una tasca gairebé impossible i la resta de la ciutat no sabia ni que existien.