Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
En el cas de Praga, els tramvies passen pel bell mig de la Náměstí Republiky, una de les places més importants de la capital txeca. I creuen la Václavské Náměstí (que ve sent com la Rambla, amb molta gent), sense cap semàfor, únicament amb la campana.
Per cert, per acabar l'off-topic... hi ha algun fil dedicat als tramvies a Europa? De no ser així, se'n podria crear un i comentar les característiques de cada xarxa, si us sembla bé.
Per cert, per acabar l'off-topic... hi ha algun fil dedicat als tramvies a Europa? De no ser així, se'n podria crear un i comentar les característiques de cada xarxa, si us sembla bé.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Ah, el cercador...Adolescent barceloní ha escrit:Per cert, per acabar l'off-topic... hi ha algun fil dedicat als tramvies a Europa? De no ser així, se'n podria crear un i comentar les característiques de cada xarxa, si us sembla bé.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Los tranvías de Milán son legendarios, con sus Ventotto aún pululando tan felices por la ciudad. Pensaba que era la única red de tranvías que se conservó en Italia, y que era una rara avis tipo Toronto, San Francisco, Blackpool... También sabía que había algún que otro trolebús en Italia, pero tampoco sabía que eran tantos. No te acostarás sin saber una cosa más.Sagrerenc ha escrit:Una precisió: a Itàlia també s'han mantingut moltes xarxes de tramvia (Milano, Torino, Napoli) i troleibús (Milano, Bologna, La Spezia, Sanremo, Parma, Modena, Napoli, Ancona, Cagliari...).

También es verdad, en realidad lo que dije yo es válido solo para ciudades un poco más grandes, o con Metro. En Francia hay un montón de redes de tranvía de segunda generación, yo creo que más que en ningún otro país, y muchas en ciudades pequeñas sin Metro.Sagrerenc ha escrit:Depèn de la mida de la ciutat. A París, Madrid o Barcelona els tramvies serveixen zones perifèriques. A ciutats no tan grans com València, Lió, Marsella o Tolosa entren al centre de la ciutat com a complement del metro, en eixos de menor demanda. I en ciutats més petites (Estrasburg, Bordeus, Nantes) el tram és el transport principal de l'aglomeració.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ada Colau licitara las obras del tranvía por la Diagonal este mes de Septiembre.
http://trenpassio.weebly.com/notiacutec ... est-mandat
http://trenpassio.weebly.com/notiacutec ... est-mandat
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Encarregarà els estudis previs...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ja era hora!!!
http://www.aldia.cat/catalunya/noticia- ... 20151.html
Mas es compromet amb Colau a "treballar conjuntament" per unir el tramvia per la Diagonal


http://www.aldia.cat/catalunya/noticia- ... 20151.html
Mas es compromet amb Colau a "treballar conjuntament" per unir el tramvia per la Diagonal
CiU de Barcelona critica l'acord entre Mas i Colau per unir els tramvies per la Diagonal
El grup liderat per Trias recorda que la consulta del 2010 va rebutjar aquest opció i reitera la seva aposta pel bus elèctric i per fer arribar la L9 a la Zona Franca
ARA Barcelona Actualitzada el 30/07/2015 18:04
http://www.ara.cat/politica/Xavier_Tria ... 59848.html
El grup liderat per Trias recorda que la consulta del 2010 va rebutjar aquest opció i reitera la seva aposta pel bus elèctric i per fer arribar la L9 a la Zona Franca
ARA Barcelona Actualitzada el 30/07/2015 18:04
http://www.ara.cat/politica/Xavier_Tria ... 59848.html
jaezcurra ha escrit:CiU de Barcelona critica l'acord entre Mas i Colau per unir els tramvies per la Diagonal [...]
i reitera la seva aposta pel bus elèctric [...]

Amb tota la humilitat, per què és progressista fer un tramvia per la Diagonal, i no ho és posar un autobús elèctric ?
Jo no sóc anti-tramvia, però crec que no té sentit el pas per la Diagonal
- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar
--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
(treballo a Glòries i a les 8:00 tots els tramvies passen amb 20-30 persones...)
Jo no sóc anti-tramvia, però crec que no té sentit el pas per la Diagonal
- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar
--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
(treballo a Glòries i a les 8:00 tots els tramvies passen amb 20-30 persones...)
I dale!!! Que la consulta NO va deixar RES clar. La gent estava EN CONTRA de la consulta pel fet de fer-ho en temps de crisi i perquè molts creien que era una cortina de fum davant els problemes de la ciutat, pero la majoria de la gent no va votar en contra de reformar la Diagonal.Oriolix ha escrit:Amb tota la humilitat, per què és progressista fer un tramvia per la Diagonal, i no ho és posar un autobús elèctric ?
Jo no sóc anti-tramvia, però crec que no té sentit el pas per la Diagonal
- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
I abans de dir banajades, no seria millor ampliar-lo cap a zones intermodals? No se, així ràpid em venen al cap les ampliacions Ciutadella-Drassanes o WTC, Estació de Sant Adrià-Badalona Centre, Glòries-Arc de Triomf o Urquinaona... i per suposat connectar el Trambesòs amb el Trambaix, creant intercanviadors amb el metro a la majoria del traçat.Oriolix ha escrit: I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar
--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
(treballo a Glòries i a les 8:00 tots els tramvies passen amb 20-30 persones...)
Salut!
#volemL9
#volemL9
Pues se hace algo para que quepa. La verdad es que no conozco la zona pero la verdad es que cabe todo. Si es difícil, pues se hacen pequeños cambios para que quepan las cosas.Oriolix ha escrit:- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
Por ejemplo, la B5 de la TUSGSAL iba con microbuses, pero necesitaba que los autobuses sean más grandes. Se acondicionó sólo lo que se necesitaba (cruces de calles y otros elementos de éstas) y ya está.
Hombre, no hace falta hacer "mega-cambios" para meter un tranvía.Oriolix ha escrit:- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
Se propuso aquí un ramal que iba a la Estació de Sants.Oriolix ha escrit:I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
Oriolix ha escrit:- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar



Mejor decirlo al revés, no? "Glòries - Fòrum vé cobert pel tramvia, el 7 fora."Oriolix ha escrit:--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
Mejor vayamos a lo más seguro, que son los tranvías. Más espacio, más asientos, más comodidad.Oriolix ha escrit:--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
Buf... ¡El H12 tiene más peligro que el bautizo de un gremlin! Y después que el H12 termina en la parada de Besòs del tranvía.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
¿Cómo que no?Renfe445 ha escrit:Hombre, no hace falta hacer "mega-cambios" para meter un tranvía.Oriolix ha escrit:- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
De BTV Notícies, comentaris encertats:
Comentaris
3 | arnau / 31.07.2015 / 09:41
Va ser el sr. Trias qui var fer incloura la 3º proposta, NO FER RES.
Per fer inoperant la consulta popular.
Tot va ser una trampa per fe caure el alcalde Hereu.
2 | emprenyat / 31.07.2015 / 00:07
Per no parlar de la NO CONSULTA que el govern del senyor Trias no van fer quan van tirar pel dret en la seva reforma de la Diagonal entre Francesc Macià i Passeig de Gràcia només comptant amb els comerciants d’aquesta part i sense consens entre la ciutadania i les associacions de veîns. I ara el resultat es que la Diagonal està col.lapsada dia si dia i dia també i els carrils laterals son una ratonera encara mes gran del que ja era.
1 | Freddick / 30.07.2015 / 20:47
El 80% va castigar al govern del PSC de llavors i va dir no a bulevard o rambla que eren les dues propostes fetes i no es parlava de tranvia, si no que era part de les dues opcions A o B pero no es va dir no al tranvia si no a les propostes globalizades de aquella consulta.
Fem una consulta unicament sobre tranvia, aviam que surt.
Comentaris
3 | arnau / 31.07.2015 / 09:41
Va ser el sr. Trias qui var fer incloura la 3º proposta, NO FER RES.
Per fer inoperant la consulta popular.
Tot va ser una trampa per fe caure el alcalde Hereu.
2 | emprenyat / 31.07.2015 / 00:07
Per no parlar de la NO CONSULTA que el govern del senyor Trias no van fer quan van tirar pel dret en la seva reforma de la Diagonal entre Francesc Macià i Passeig de Gràcia només comptant amb els comerciants d’aquesta part i sense consens entre la ciutadania i les associacions de veîns. I ara el resultat es que la Diagonal està col.lapsada dia si dia i dia també i els carrils laterals son una ratonera encara mes gran del que ja era.
1 | Freddick / 30.07.2015 / 20:47
El 80% va castigar al govern del PSC de llavors i va dir no a bulevard o rambla que eren les dues propostes fetes i no es parlava de tranvia, si no que era part de les dues opcions A o B pero no es va dir no al tranvia si no a les propostes globalizades de aquella consulta.
Fem una consulta unicament sobre tranvia, aviam que surt.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Sobre l'«acord» entre Colau i Mas per estudiar la unió de les dues xarxes de tramvia per la diagonal, no sé què pensar.
1.- Opció pessimista: Napoleó Bonaparte digué: «Si vols que una cosa es faci, encarrega-ho a una persona; si vols que una cosa no es faci, encarrega-ho a un comitè».
2.- Opció optimista: al final s'ha imposat la lògica que la distància més curta entre dos punts és la línia recta que els uneix.
Salut !!
1.- Opció pessimista: Napoleó Bonaparte digué: «Si vols que una cosa es faci, encarrega-ho a una persona; si vols que una cosa no es faci, encarrega-ho a un comitè».
2.- Opció optimista: al final s'ha imposat la lògica que la distància més curta entre dos punts és la línia recta que els uneix.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
¿Por qué hay que hacer cambios a lo grande?Fran-Ikarus ha escrit:¿Cómo que no?
Home, per fer passar el tramvia per la Diagonal suposa una gran reforma de l'avinguda. Les obres per fer passar un tramvia per qualsevol lloc no es redueixen a arreglar una vorera i poc més....Renfe445 ha escrit:¿Por qué hay que hacer cambios a lo grande?Fran-Ikarus ha escrit:¿Cómo que no?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Que jo sàpiga posar un tramvia exigeix posar uns rails i una catenària. Fins i tot en alguns llocs ni tan sols catenària.oriolp13 ha escrit:Home, per fer passar el tramvia per la Diagonal suposa una gran reforma de l'avinguda. Les obres per fer passar un tramvia per qualsevol lloc no es redueixen a arreglar una vorera i poc més....
Això és una gran obra?
Eso mismo digo yo.wefer ha escrit:Que jo sàpiga posar un tramvia exigeix posar uns rails i una catenària. Fins i tot en alguns llocs ni tan sols catenària.
Això és una gran obra?