
Estem sortint de la crisi,ja podem fer propostes + avançades
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Re: Estem sortint de la crisi,ja podem fer propostes + avanç
Ah ok
, d'acord, es que jo d'aquestes coses no sé gaire i per això preguntava.

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
-
- N7
- Entrades: 323
- Ubicació: R1
Jo sempre he sentit desdoblar en aquest forum però jo tampoc soc cap expert.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Tinc una proposta de l'actual T2 del TRAM per anar més ràpid a Barcelona i per fer connexió a Esplugues de manera en que vagis directament, T2 passant per Cornellà me'n sembla excesiu perquè ja hi passen els autobusos per on està la T2 i pots anar-hi amb el tren també
, la T1 actual la deixaria com està perquè els que viuen lluny de l'estació de Sant Joan Despí, puguin anar-hi a Cornellà. la T3 actual la faria passar per Laureà Miró per anar més ràpid desde Esplugues a Sant Just, perquè així vas més ràpid a la destinació de Sant Feliu, que a més, la faria ampliar fins a l'estació de RENFE.
Dieu-me què us sembla i debatre sobre aquesta proposta?
https://mapsengine.google.com/map/edit? ... NlIsn1pvQw

Dieu-me què us sembla i debatre sobre aquesta proposta?

https://mapsengine.google.com/map/edit? ... NlIsn1pvQw
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
La gracia de que la T2 pase por Cornellà justamente es para el enlace con L5 y Rodalies....Carlos González ha escrit:Tinc una proposta de l'actual T2 del TRAM per anar més ràpid a Barcelona i per fer connexió a Esplugues de manera en que vagis directament, T2 passant per Cornellà me'n sembla excesiu perquè ja hi passen els autobusos per on està la T2 i pots anar-hi amb el tren també, la T1 actual la deixaria com està perquè els que viuen lluny de l'estació de Sant Joan Despí, puguin anar-hi a Cornellà. la T3 actual la faria passar per Laureà Miró per anar més ràpid desde Esplugues a Sant Just, perquè així vas més ràpid a la destinació de Sant Feliu, que a més, la faria ampliar fins a l'estació de RENFE.
Dieu-me què us sembla i debatre sobre aquesta proposta?
https://mapsengine.google.com/map/edit? ... NlIsn1pvQw

Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Piensa que en bus ya hace un recorrido similar e igual a la T2 como va ahora y es más, ya hace conexión con Rodalies en la estación de Sant Joan Despí el trazado de la T2Don Ramón ha escrit: La gracia de que la T2 pase por Cornellà justamente es para el enlace con L5 y Rodalies....



La T2 como pasa es excesivo y muy lento porque ya hay buses para ir desde Sant Joan Despí y Cornellà que hacen el mismo recorrido de la T2.
Y también tienen la estación de tren que ambas enlazan a la línia T2 (una más o menos).
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Creo que esta vez soy yo el que me he hecho bolas. No me aclaro del todo con tus explicaciones, pero si lo que propones es te tener la T1 como está, y cambiar la T2 a lo que propones en el plano, sí entiendo a lo que vas, y no me parece tan mala idea, aunque piensa que por ahora la T1 es solamente un refuerzo, por lo que habría que aumentar las frecuencias en algunas franjas si se quiere mantener un servicio frecuente desde Esplugues hacia la estación de Cornellà. Lo que se podría hacer es tener nominalmente la T1 y T2 finalizar en Cornellà-Centre (proviniendo de direcciones opuestas), y en la práctica hacer contínuar los tranvías como la otra línea en lugar de tener una terminal en Cornellà Centre.Carlos González ha escrit:Piensa que en bus ya hace un recorrido similar e igual a la T2 como va ahora y es más, ya hace conexión con Rodalies en la estación de Sant Joan Despí el trazado de la T2Don Ramón ha escrit: La gracia de que la T2 pase por Cornellà justamente es para el enlace con L5 y Rodalies....(más o menos porque son 5 minutos desde la parada de TRAM y la de tren) y si te preocupa un poco la conexión con el enlace de la L5, iban a hacer o no lo han inaugurado la estación de Ernest Lluch que enlaza también con el TRAM, además, la T2 que he dibujado podría servir para que los de Esplugues y Sant Joan Despí tengan una conexión rápida para ir en el TRAM
que no dar la vuelta como lo hace la T2, hasta yendo en bus o caminando (por Cornellà en El Pedró y en la parada de Centre Miquel Martí i Pol) llegas antes que ir por el trazado del TRAM de la T2
.
La T2 como pasa es excesivo y muy lento porque ya hay buses para ir desde Sant Joan Despí y Cornellà que hacen el mismo recorrido de la T2.
Y también tienen la estación de tren que ambas enlazan a la línia T2 (una más o menos).
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
-
- N7
- Entrades: 323
- Ubicació: R1
Proposo ampliar la T5-T6 fins Drassanes, per Pujades, Passeig Picasso i després passant per estació de França, per Colón...
Espero us agradi la proposta. https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Espero us agradi la proposta. https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Està bloquejat, no ho puc veurefredebcnteatre ha escrit:Proposo ampliar la T5-T6 fins Drassanes, per Pujades, Passeig Picasso i després passant per estació de França, per Colón...
Espero us agradi la proposta. https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Sería otra solución, ¿podrías hacer un mapa de esto que has escrito?Don Ramón ha escrit: Creo que esta vez soy yo el que me he hecho bolas. No me aclaro del todo con tus explicaciones, pero si lo que propones es te tener la T1 como está, y cambiar la T2 a lo que propones en el plano, sí entiendo a lo que vas, y no me parece tan mala idea, aunque piensa que por ahora la T1 es solamente un refuerzo, por lo que habría que aumentar las frecuencias en algunas franjas si se quiere mantener un servicio frecuente desde Esplugues hacia la estación de Cornellà. Lo que se podría hacer es tener nominalmente la T1 y T2 finalizar en Cornellà-Centre (proviniendo de direcciones opuestas), y en la práctica hacer contínuar los tranvías como la otra línea en lugar de tener una terminal en Cornellà Centre.
Lo digo para que entienda todavía más esa idea, como dice el dicho "Una imagen vale más que mil palabras" (aunque no es imagen, sería mapa XD

Carlos González l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 23/06/2018 23:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
-
- N7
- Entrades: 323
- Ubicació: R1
Ja ho he arreglat, aviam ara. Soc nou encara amb el google my mapsCarlos González ha escrit:Està bloquejat, no ho puc veurefredebcnteatre ha escrit:Proposo ampliar la T5-T6 fins Drassanes, per Pujades, Passeig Picasso i després passant per estació de França, per Colón...
Espero us agradi la proposta. https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
-
- N7
- Entrades: 323
- Ubicació: R1
Proposta de ampliacions de la xarxa tranviaria dins de Barcelona, aviam ara.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
La cosa sería que se tendría que igualar la frecuencia de las líneas T1 y T2 para que tenga sentido este esquema.
- Fitxers adjunts
-
- t1_t2.jpg (38.99 KiB) Visualitzat 18618 cops
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Eii, no veig malament de fer una de les línies (que és la T4) finalitzarla a Zona Universitàriafredebcnteatre ha escrit:Proposta de ampliacions de la xarxa tranviaria dins de Barcelona, aviam ara.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
También podría servir para mejorar la red del TRAMBaixDon Ramón ha escrit:La cosa sería que se tendría que igualar la frecuencia de las líneas T1 y T2 para que tenga sentido este esquema.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Aquí us deixo com podria ser la xarxa metropolitana de Barcelona, [només Metro i TRAM (Del Baix i Besòs)]
són propostes d'alguns altres que m'hen agradat i combinant les meves pròpies, també penso que es tindrien que canviar els noms d'algunes estacions
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... sdxySMvhX4
són propostes d'alguns altres que m'hen agradat i combinant les meves pròpies, també penso que es tindrien que canviar els noms d'algunes estacions
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... sdxySMvhX4
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
La veritat es que veig molt encertada la teva proposta.Carlos González ha escrit:Aquí us deixo com podria ser la xarxa metropolitana de Barcelona, [només Metro i TRAM (Del Baix i Besòs)]
són propostes d'alguns altres que m'hen agradat i combinant les meves pròpies, també penso que es tindrien que canviar els noms d'algunes estacions
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... sdxySMvhX4
-Soluciona el recorregut semi-curcular de la L-4
-Soluciona els traçats sense gaire sentit de la L-3 i de la L-5
-Dona resposta a les correccions amb una nova línIa 7
-Dona Tram a tot Badalona i Santa Coloma de Gramanet.
Molt bé!


Carai, estem sortint de la crisi i jo que no m'havia adonat 

- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Espanya ha tornat a guanyar el partit que ens fa "sortir" de la crisi, LOLCésar ha escrit:Carai, estem sortint de la crisi i jo que no m'havia adonat
Què irònic

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Que terminen la Estación de Martorell Central de ADIF, no cuesta mucho y agilizaria los cambios de FGC a Renfe y al reves.
A este paso terminaran antes la Sagrera que esta estación.
Saludos.
A este paso terminaran antes la Sagrera que esta estación.
Saludos.
Fent un exercici teòric amb les següents suposicions:
-Estem en un futur més llunyà que proper
-La Linia Llobregat Anoia s'ha reconvertit en UIC amb fons de la UE, o whatever
-S'ha aconseguit fusionar la gestió de FGC i Rodalies sota la mateixa companyia
Hi ha alguna cosa a nivell tècnic (que no econòmic) que impideixi que el túnel de L1+Rodalies que hi ha desde Fabra i Puig fins a Plaça Catalunya s'agrandeixi fins a Plaça Espanya i la línia Llobregat Anoia?
Salt de moltó inclòs entre Universitat i Urgell, suposo.
Gràcies
-Estem en un futur més llunyà que proper
-La Linia Llobregat Anoia s'ha reconvertit en UIC amb fons de la UE, o whatever
-S'ha aconseguit fusionar la gestió de FGC i Rodalies sota la mateixa companyia
Hi ha alguna cosa a nivell tècnic (que no econòmic) que impideixi que el túnel de L1+Rodalies que hi ha desde Fabra i Puig fins a Plaça Catalunya s'agrandeixi fins a Plaça Espanya i la línia Llobregat Anoia?
Salt de moltó inclòs entre Universitat i Urgell, suposo.
Gràcies
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!