Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4510
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 27/08/2015 22:49

metring ha escrit:Ahir i avui he notat, tornant cap a casa, que quan els trens de la L1 van de Trinitat Vella a Torras i Bages, fan una sacsejada brusca, algú més ho ha notat?
¿Puede ser cuando empieza el tramo de túneles individuales, cuando el tren pasa por encima del cul-de-sac de la estación de Torras i Bages?

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 28/08/2015 9:07

Exacto, pero antes no daba esa sacudida...

Renfe445
N10
N10
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 28/08/2015 11:23

metring ha escrit:Exacto, pero antes no daba esa sacudida...
No sé si sólo pasa en los coches de cabeza, pero yo siempre he notado una sacudida. Como los trenes van a toda pastilla por ahí...

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 28/08/2015 16:47

Avui, m'he adonat, tant amb un metro (5000) que passava per l'altra via mentre esperava el meu com quan anava en el meu tren (3000), que feia un soroll eixordador que amb prou feines em permetia tenir una conversa normal amb la meva dona (no pel mòbil, sinó al meu costat). El metro s'ha tornat més sorollós, o sóc jo que m'he tornat més sensible després de voltar 3 setmanes per l'Europa silenciosa?

Sigui quina sigui la resposta a la pregunta anterior, dubto molt que respecti el nivell acústic recomanat per les autoritats del ram.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

Renfe445
N10
N10
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 28/08/2015 17:54

Guigui ha escrit:Avui, m'he adonat, tant amb un metro (5000) que passava per l'altra via mentre esperava el meu com quan anava en el meu tren (3000), que feia un soroll eixordador que amb prou feines em permetia tenir una conversa normal amb la meva dona (no pel mòbil, sinó al meu costat). El metro s'ha tornat més sorollós, o sóc jo que m'he tornat més sensible després de voltar 3 setmanes per l'Europa silenciosa?

Sigui quina sigui la resposta a la pregunta anterior, dubto molt que respecti el nivell acústic recomanat per les autoritats del ram.
Alguien diría que le falta 6 en 1. :)

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 29/08/2015 13:32

Guigui ha escrit:Avui, m'he adonat, tant amb un metro (5000) que passava per l'altra via mentre esperava el meu com quan anava en el meu tren (3000), que feia un soroll eixordador que amb prou feines em permetia tenir una conversa normal amb la meva dona (no pel mòbil, sinó al meu costat). El metro s'ha tornat més sorollós, o sóc jo que m'he tornat més sensible després de voltar 3 setmanes per l'Europa silenciosa?

Igual de sorollós que sempre, tot i que ja deus saber que el tram Lesseps - Vall d'Hebron en 2000 i 3000 és més sorollós de l'habitual. També hi ajuda l'aire acondicionat, fa uns mesos vaig pujar a un 2000 amb l'aire apagat (suposo que per avaria) i el silenci es nota molt. Ja ni ho recordava dels temps dels 1000 :)

El metro de Barcelona amb motoristes!

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dissabte 29/08/2015 15:20

Sobre el tema del sotrac entre Trinitat Vella i Torres i Bages que jo mateixa comentava l'altre dia, llegiu, llegiu:
I a can TMB deien que no en sabien res...

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 30/08/2015 12:57

metring ha escrit:Sobre el tema del sotrac entre Trinitat Vella i Torres i Bages que jo mateixa comentava l'altre dia, llegiu, llegiu:
I a can TMB deien que no en sabien res...
Jo crec que no està dient que TMB ho sàpiga. Interpreto el següent:
"Si hi ha constància (fòrum), TMB aventurem un trencament de carril en els propers dies?

Sona a pregunta crítica pel sarau del trencament de carril a L4 fa un temps. :nose

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dijous 10/09/2015 13:13

La pluja ja fa estralls:

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 10/09/2015 14:20

No ho entenc: és una pluja qualsevol, tant en intensitat com en freqüència. I sempre estem igual, que crea situacions d'emergència?

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dijous 10/09/2015 21:24

Avui sobre les 2 el vestíbul de Plaça Catalunya sota Rambles s'estava inundant...

albert28
N9
N9
Entrades: 2240

Entrada Autor: albert28 » Dijous 10/09/2015 22:24

Guigui ha escrit:No ho entenc: és una pluja qualsevol, tant en intensitat com en freqüència. I sempre estem igual, que crea situacions d'emergència?
Doncs avui ha entrat aigua a les andanes de Sants (Renfe) per una tapa que suposu anava connectada a la sortida d'aigues i rebosava d'aigua. Suposu deurien desconnectar o tapar alguna sortida i ja ha deixat de sortir aigua.

https://twitter.com/albert_cg/status/64 ... 33376?s=09

Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2385
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 13/09/2015 17:24

Fa deu minuts, a (no diré estació, és una amb correspondència i al nord-est), dues noies han saltat les portes d'accés al metro, amb un empleat de TMB a prop i que no els ha dit res.

En part, ho comento com a dubte, ja aue mo rn tinc ni idea. Els empleats de les qua detecestacions han de fer alguna cosa quan drtrctrn fraus? Hi ha algun protocol a seguir?

Pd: escriuee des del mòbil i al metro no éd facil, perdó pels errors

Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 13/09/2015 22:59

Aquesta tarda hi ha hagut una "invasió voluntaria de la zona de vies al pas del tren" a l'estació de Montbau. A causa d'això, hi ha hagut parcial entre Zona Universitària i Vall d'Hebron i entre Canyelles i Trinitat Nova. Servei especial de bus entre Vall d'Hebron i Canyelles.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 13/09/2015 23:14

Miquel ha escrit:Aquesta tarda hi ha hagut una "invasió voluntaria de la zona de vies al pas del tren" a l'estació de Montbau. A causa d'això, hi ha hagut parcial entre Zona Universitària i Vall d'Hebron i entre Canyelles i Trinitat Nova. Servei especial de bus entre Vall d'Hebron i Canyelles.
Invasió voluntària = algú que no havia pagat o que havia fet "quelcom il.lícit" intentant escapar-se dels de seguretat?

Salutacions,

Oriol

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 13/09/2015 23:41

oriolp13 ha escrit:
Miquel ha escrit:Aquesta tarda hi ha hagut una "invasió voluntaria de la zona de vies al pas del tren" a l'estació de Montbau. A causa d'això, hi ha hagut parcial entre Zona Universitària i Vall d'Hebron i entre Canyelles i Trinitat Nova. Servei especial de bus entre Vall d'Hebron i Canyelles.
Invasió voluntària = algú que no havia pagat o que havia fet "quelcom il.lícit" intentant escapar-se dels de seguretat?
Volia referir-me a un suicidi.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Divendres 18/09/2015 14:13

Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dissabte 19/09/2015 10:16

Guigui ha escrit:No ho entenc: és una pluja qualsevol, tant en intensitat com en freqüència. I sempre estem igual, que crea situacions d'emergència?
El mal mantenimiento. Tenemos un Metro tan sobredimensionado que no tenemos dinero para darle el debido mantenimiento, luego pasan estas cosas. Y hay quien cree que necesitamos aún más Metro...

Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 19/09/2015 13:51

Don Ramón ha escrit:
El mal mantenimiento. Tenemos un Metro tan sobredimensionado que no tenemos dinero para darle el debido mantenimiento, luego pasan estas cosas. Y hay quien cree que necesitamos aún más Metro...
La inundació va afectar a alguns accessos de Plaça Espanya i Urgell. Si creus que per allí hi passa un metro sobredimensionat, jo ja no sé que dir-te. No té a veure amb possibles ampliaciones del metro.Tampoc té a veure amb la L9. Es com si jo ara et dic que com que Espanya ens roba no tenim diners per arreglar aquests problemes... :cop

This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Renfe445
N10
N10
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 02/10/2015 13:57

Ayer parece que el carrusel de la línea 1 se detuvo a eso de las 7:15, mi tren se quedó más rato de lo normal en las estaciones de Baró de Viver y Trinitat Vella, siendo esta última en donde se quedó más tiempo.

¿Alguien sabe algo? ¿Quizá un tren que se averió?

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”