Avistaments curiosos de busos
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Esta mañana he visto al 87 de Font haciendo la 685 Can Tiana-Montcada. Es uno de los tres Scania ex-Alcalá que quedan en servicio en la empresa de Ripollet.
Últimament he vist algunes fotografies en diferents pàgines d'internet on surten busos midis assignats al 47 i també he vist circular algun articulat. Què està passant? Està havent moviments? O hi ha dèficit de material per circular?
Em segueix indignant el canvi d'assignació dels 60xx de l'H12 a l'H8. Pensava que seria cosa de l'estiu, però hem començat el curs i segueix tot igual. Espero que arribin aviat els nous busos i hi hagi un repartiment més lògic de material entre cotxeres (em refereixo al retorn dels 62xx i 60xx alts a Zona).
I per últim: haurien de tancar una bona temporada a la presó a la persona o persones que van decidir la compra massiva dels 63xx. Quina porqueria de vehicles... (i en van comprar 75!!). "Lo barato sale caro".
Em segueix indignant el canvi d'assignació dels 60xx de l'H12 a l'H8. Pensava que seria cosa de l'estiu, però hem començat el curs i segueix tot igual. Espero que arribin aviat els nous busos i hi hagi un repartiment més lògic de material entre cotxeres (em refereixo al retorn dels 62xx i 60xx alts a Zona).
I per últim: haurien de tancar una bona temporada a la presó a la persona o persones que van decidir la compra massiva dels 63xx. Quina porqueria de vehicles... (i en van comprar 75!!). "Lo barato sale caro".
Doncs avui un 63xx fent l'H8 feia un soroll indicant que alguna cosa no anava bé... No gaire bé...erbuki ha escrit:Últimament he vist algunes fotografies en diferents pàgines d'internet on surten busos midis assignats al 47 i també he vist circular algun articulat. Què està passant? Està havent moviments? O hi ha dèficit de material per circular?
Em segueix indignant el canvi d'assignació dels 60xx de l'H12 a l'H8. Pensava que seria cosa de l'estiu, però hem començat el curs i segueix tot igual. Espero que arribin aviat els nous busos i hi hagi un repartiment més lògic de material entre cotxeres (em refereixo al retorn dels 62xx i 60xx alts a Zona).
I per últim: haurien de tancar una bona temporada a la presó a la persona o persones que van decidir la compra massiva dels 63xx. Quina porqueria de vehicles... (i en van comprar 75!!). "Lo barato sale caro".
-
- N6
- Entrades: 283
Bueno doncs sembla que TMB ha descol·locat busos. Ahir, 17/9/15, vam tenir els 5203, 5205, 5207 i 5209 a la 19 i el més raro el 4425 a la 47
Jo el dimarts vaig veure dins de l'H6 a l'altura d'Alfons X un dels 21xx del Barcelona Bus Turístic amb els teleindicadors "41 PL. CATALUNYA", se'm feia molt estrany... anava buit.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Parlant del tema dels midibusos a la 47 ...




Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
I per compensar, avui un articulat a la 36.
-
- N6
- Entrades: 283
M'encanta veure un bus rotulat de Bus del Barri fent una línia que creua la ciutatraulitinbcn ha escrit:Parlant del tema dels midibusos a la 47 ...

Tampoc es el primer cop que un bus d'aquestes dimensions fa la 47. Fa uns anys hi havia aquells mig hibrids que si fa no fa tenen la mateixa mida i diria que eren numerats com a 11XX, no només feien la 47, jo la vaig veure per la 73.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Si te refieres a los CS Tempus, creo que en TMB había uno que era como el 552 de TUSGSAL, y los otros dos eran midis.Miquel ha escrit:Tampoc es el primer cop que un bus d'aquestes dimensions fa la 47. Fa uns anys hi havia aquells mig hibrids que si fa no fa tenen la mateixa mida i diria que eren numerats com a 11XX, no només feien la 47, jo la vaig veure per la 73.
Els 1101-1102 de TMB son de 11m com el 552 de Tusgsal, mentre el 1103 és de 10m.
Com de justos haurien d'anar per tenir que treure el més vell. A veure si el releven aviat, per exemple amb uns Versus ex-Alcalábus (no se quedarà cap, pero se'ls estaven treient Monbus amb 6 anys: 4 han anat a TCC i 4 més temporalment a Acha)trainman ha escrit:Esta mañana he visto al 87 de Font haciendo la 685 Can Tiana-Montcada. Es uno de los tres Scania ex-Alcalá que quedan en servicio en la empresa de Ripollet.
Durant tota aquesta setmana passada, a la H10 s'han traslladat els vells 31XX. Han circulat el 3103, 3106, 3107 i 3109.
4403 en la 41.

Al parecer algún 6700 se ha quedado en coma.

Al parecer algún 6700 se ha quedado en coma.
I tan curiós. HAn passat el 4403 a Triangle? Fins ara era a Ponent. Que sàpiga, la 41 encara és a Triangle.
Això de tenir els 44XX per línies normals comença a ser d'expedient X.



El metro de Barcelona amb motoristes!
És normal l'ús de 44. Tenen poca feina. On fan falta, no poden circular. Doncs, davant l'envelliment de flota i la poca feina que tenen, es comencen a utilitzar. Esperem que comencin els vinils de BB, perque salvo la 126, 115 i 125, la resta són linies convencionals. I ara a Triangle, no en faran cap. Sembla que la 143 anirà amb 44s.
La 132 del Bus del Barri també es fa amb midis 44xx.sag470 ha escrit:És normal l'ús de 44. Tenen poca feina. On fan falta, no poden circular. Doncs, davant l'envelliment de flota i la poca feina que tenen, es comencen a utilitzar. Esperem que comencin els vinils de BB, perque salvo la 126, 115 i 125, la resta són linies convencionals. I ara a Triangle, no en faran cap. Sembla que la 143 anirà amb 44s.
Exacte. Me l'havia deixada. També la 111 ha portat 44s en determinats dies. Fins ara els 23 44s s'utilitzaven a les 102, 115, 125, 126, 132, 155, 192. Són 17 torns, i sovint algun torn de la 155 va amb estandar.
Tú lo has dicho: 4414 en la 143 hoy.sag470 ha escrit:Sembla que la 143 anirà amb 44s.