Gràcies per la teva resposta

Sobre de Blanes i Lloret, no li veig necessari per el motiu de que n'hi ha l'autobús, per el meu parer.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 17:09
Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 13/10/2015 19:10
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 13/10/2015 19:16
Precisament es tracta de suprimir l'autobús i descongestionar la carretera, especialment en època estival. Seria una prolongació de la R1, amb duplicació de via des d'Arenys fins a Lloret com a mínim.Carlos González ha escrit:
Sobre de Blanes i Lloret, no li veig necessari per el motiu de que n'hi ha l'autobús, per el meu parer.
Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 13/10/2015 19:30
Buf... pues nos tendremos que cargar parte del paisaje...UT440_132M ha escrit:Precisament es tracta de suprimir l'autobús i descongestionar la carretera, especialment en època estival. Seria una prolongació de la R1, amb duplicació de via des d'Arenys fins a Lloret com a mínim.Carlos González ha escrit:
Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 13/10/2015 21:01
Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 13/10/2015 21:22
La frase amb negreta, estic d'acord en fer de La Seu a Andorra, però el mapa és per les vies de Catalunya, no per Andorra XD, però que ho tinc pensat que des de La Seu a Andorra és una bona connexió.bigcoaster ha escrit:El que més em crida l'atetnció:
- Entre Manresa i Vic hauria d'haver connexió per permtre trens Lleida-Girona. El mateix dic amb Berga-Ripoll.
- Entre la Pobla de Segur i Sort hi ha dos congostos que s'haurien de salvar amb túnels de 2 o 3 km cadascún.
- Enllaç a la Seu per permtre serveis Lleida-Andorra.
- De la Seu a Andorra hauria de ser gairebé tot túnel, igual que dins Andorra, degut a la orografia i que hi ha vivendes per tot arreu.
Bigcoaster, ja sé que no és una crítica i gràcies pels ànimsbigcoaster ha escrit:Per la resta em sembla bé ja que no ho tinc tant a prop. Deixo que algú altre ho comenti. Per cert, molt bon mapa i molt bon treball. Tot el que t'he dit és per que ho milloris, no una crítica. T'animo a que el milloris i acabem treient un gran mapa de com hauria de ser la xarxa ferroviària.
Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 13/10/2015 22:08
Entrada Autor: mpn90 » Dimecres 14/10/2015 0:13
Bé, és mig reivindicada per al territori, als habitants és obvi que els hi aniria molt bé i que ajudaria moltíssim a descongestionar les carreteres (sobretot l'eix Blanes-Lloret, precisament), ara bé, una part molt important de l'empresariat i està en contra, ja que va contra els beneficis que comporten els transfers dels aeroports a les zones hoteleres. I, per això mateix la línia hauria de tenir connexió amb l'aeroport de Girona (amb alguna cosa tipus RG1)UT440_132M ha escrit:Un parell de cosetes; una, no has incorporat una unió entre Blanes i Lloret, molt reivindicada pel territori.
Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 14/10/2015 8:22
No està mal pensat això d'una cremallera o tren de neu.mpn90 ha escrit: També pot ser una idea un cremallera, tren de neu o alguna cosa que unís la Masella, la Molina i Alp o la mateixa estació de la Molina?
Jo penso que estàs equivocat, una connexió entre Figueres-Besalú-Olot-Ripoll seria demandada i donaria connexió a la província de Gironampn90 ha escrit:Pel que fa a la connexió Figueres-Besalú-Olot-Ripoll no sé si realment val la pena fer-la tant llarga. De fet, jo tinc la impressió que amb Olot-Girona ja n'hi ha prou
Tècnicament, fa arribar a Amposta, lo que si es veritat que està allunyat del municipi però la idea era de que els autobusos d'Amposta fessin arribar a l'estació, a més no veia un bon traçat per les vies per què estigui més a prop, per lo que seria com el cas de Viladecans.mpn90 ha escrit:I pel sud faria arribar el tren a Amposta.
Entrada Autor: mpn90 » Dimecres 14/10/2015 9:35
Crec sincerament que si l'estació de tren està lluny del centre del municipi provoca que la gent opti per el cotxe. Aquest seria per exemple per anar a Tortosa, a Ulldecona o fins i tot a Tarragona.Carlos González ha escrit:Tècnicament, fa arribar a Amposta, lo que si es veritat que està allunyat del municipi però la idea era de que els autobusos d'Amposta fessin arribar a l'estació, a més no veia un bon traçat per les vies per què estigui més a prop, per lo que seria com el cas de Viladecans.mpn90 ha escrit:I pel sud faria arribar el tren a Amposta.
Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 14/10/2015 19:28
Portar un tren al peu de pistes de Masella i de La Molina és un despropòsit perquè el desnivell entre la línia actual i la base de les dues estacions hi ha més de 250 metres de desnivell. En canvi, un telecabina entre l'actual estació de la molina i la base de l'estació només tindria una longitud de 1500 metres, que és molt normal per aquest tipus de telecabines. El cost puc avançar que seria d'uns 5 milions, quan segurament el tren costaria molt més. A més que un telecabina té molta més capacitat en casos com aquest.Carlos González ha escrit:No està mal pensat això d'una cremallera o tren de neu.mpn90 ha escrit: També pot ser una idea un cremallera, tren de neu o alguna cosa que unís la Masella, la Molina i Alp o la mateixa estació de la Molina?
Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 14/10/2015 21:26
Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 14/10/2015 21:29
Els Alps?Carlos González ha escrit:Jo no tinc idea de què sera millor per els Alps i per aquests pobles dels Pirineus, però suposo que el telecabina pot ser un altre solució com el cremallera o tren de neu
Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 14/10/2015 21:32
Perdó, m'he confòs amb els Alps i el municipi "Alp", ho sento, lo que volia dir que aquests llocs no sé que serà millor, o telecabina, tren de neu o cremallerafgc113 ha escrit: Els Alps?
Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 14/10/2015 21:51
Carlos González ha escrit:Perdó, m'he confòs amb els Alps i el municipi "Alp", ho sento, lo que volia dir que aquests llocs no sé que serà millor, o telecabina, tren de neu o cremallerafgc113 ha escrit: Els Alps?
Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 14/10/2015 22:22
Però seràbigcoaster ha escrit:![]()
PD: amb carinyo però aquesta ha estat bona!
Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 18/10/2015 10:40
no has unit Vic i Manresa, que són les dues ciutats més importants de la Catalunya Central. Deixes un hipotètic Eix Transversal a mig fer, i l'hauries de fer passar per Moià, Artés, Navarcles i Sant Fruitós de Bages.
Entre Manresa i Vic hauria d'haver connexió per permtre trens Lleida-Girona. El mateix dic amb Berga-Ripoll.
També veureu que n'he inclós les línies de metro, del tramvia convencional (TRAMBaix i Besòs) i també el tren-tram (TRAMCamp i TRAMVallès)Enllaç a la Seu per permtre serveis Lleida-Andorra.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 19/10/2015 10:56
Entrada Autor: trensmat » Dilluns 19/10/2015 12:29
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 19/10/2015 18:03
Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 19/10/2015 18:29
Torna a “Propostes ferroviàries”