Seguiment unitats 211 FGC
Re: Seguiment unitats 211 FGC
No és cap d'aquestes càmeres, ja que es l'estació ALABAUS INFERIOR.
Difícil no és d'arribar-hi, ja que es va per un caminet que és una pista blava, però no gaire ample. Això sí, a la zona d'Alabaus les pistes són vermelles, així que sinó en saps una mica millor no ficar-s'hi molt....Per tornar d'Alabaus hi ha pistes blaves també. Tot i això et recomano que miris el mapa (http://hivern.lamolina.cat/contingut/pl ... pistes_55/), i està situada a l'esquerra del puntet on comença el TSD. ALABAUS, on conflueixen dos pistes vermelles i una blava al mapa, al final del half-pipe. Si arribes a Alabaus pots deixar els esquís al bar i arribar-t'hi caminant o pujar per el telecadira i baixar per la pista vermella (9-Alabau) fins a arribar a la UT esquiant.
Difícil no és d'arribar-hi, ja que es va per un caminet que és una pista blava, però no gaire ample. Això sí, a la zona d'Alabaus les pistes són vermelles, així que sinó en saps una mica millor no ficar-s'hi molt....Per tornar d'Alabaus hi ha pistes blaves també. Tot i això et recomano que miris el mapa (http://hivern.lamolina.cat/contingut/pl ... pistes_55/), i està situada a l'esquerra del puntet on comença el TSD. ALABAUS, on conflueixen dos pistes vermelles i una blava al mapa, al final del half-pipe. Si arribes a Alabaus pots deixar els esquís al bar i arribar-t'hi caminant o pujar per el telecadira i baixar per la pista vermella (9-Alabau) fins a arribar a la UT esquiant.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Us imagineu una 211 de Fgc remolcada per una locomotora a Vapor?
No es un somni, es una realitat
http://youtu.be/vmGSGna_TiI
No es un somni, es una realitat
http://youtu.be/vmGSGna_TiI
Són les 211 que es van portar cap allà per transformar-les completament a trens turístics.
És que m'he de fixar molt bé per poder-les reconèixer!
És que m'he de fixar molt bé per poder-les reconèixer!
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Bé, em reservaria la meva opinió, però necessito expressar-la...
En primer lloc, gràcies per la fotografia.
D'una banda, és una desgràcia que existeixin persones que poques coses més tenen per fer a la vida que fer l'animal. Aquesta unitat 211 fou el resultat d'un gran treball per part de qui la construí, un gran esforç financer pel destinatari, un símbol de renovació del "Carrilet" a Catalunya amb la nova i flamant empresa FGC. Responsabilitat dels vàndals per destrossar un objecte de valor apreciable, en molts casos pagat en part amb els impostos dels pares dels vàndals, però també ds l'empresa propietària, FGC, per descuidar de manera tant negligent el seu patrimoni.
FGC: Excel•lent en la gestió de la preservació de les unitats sèrie 111, però una vergonya pel que fa a les 211. Em temo que succeïrà una cosa semblant al que va passar amb TMB i les 1000/1100 del Metro... només que les 111 correran millor sort que les 1100 i, en cap moment, s'ha mostrat intenció de preservar per l'inventari del patrimoni històric de l'empresa, fins on arriben els meus coneixements, cap unitat de la sèrie que impulsà un abans i un després en el "Carrilet".
En primer lloc, gràcies per la fotografia.
D'una banda, és una desgràcia que existeixin persones que poques coses més tenen per fer a la vida que fer l'animal. Aquesta unitat 211 fou el resultat d'un gran treball per part de qui la construí, un gran esforç financer pel destinatari, un símbol de renovació del "Carrilet" a Catalunya amb la nova i flamant empresa FGC. Responsabilitat dels vàndals per destrossar un objecte de valor apreciable, en molts casos pagat en part amb els impostos dels pares dels vàndals, però també ds l'empresa propietària, FGC, per descuidar de manera tant negligent el seu patrimoni.
FGC: Excel•lent en la gestió de la preservació de les unitats sèrie 111, però una vergonya pel que fa a les 211. Em temo que succeïrà una cosa semblant al que va passar amb TMB i les 1000/1100 del Metro... només que les 111 correran millor sort que les 1100 i, en cap moment, s'ha mostrat intenció de preservar per l'inventari del patrimoni històric de l'empresa, fins on arriben els meus coneixements, cap unitat de la sèrie que impulsà un abans i un després en el "Carrilet".
Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.
Doncs hi ha diverses fotografies de trens grafitejats publicades per part d'un dels administradors a un fil sobre els Civia...metring ha escrit:Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Pero una cosa es la 211 que dejaron en La Molina de pedestal, que le quitaron los equipos eléctricos, y otra son la (o las, no sé si hay más de una) 211 guardadas en Martorell.
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Las de Martorell, según se lee, no están completas mecánicamente hablando. En Avilés (FEVE) queda una de tres coches.Renfe445 ha escrit:Pero una cosa es la 211 que dejaron en La Molina de pedestal, que le quitaron los equipos eléctricos, y otra son la (o las, no sé si hay más de una) 211 guardadas en Martorell.
Y entonces qué se han hecho de los equipos de la 211 pedestal?Ganz ha escrit:Las de Martorell, según se lee, no están completas mecánicamente hablando. En Avilés (FEVE) queda una de tres coches.Renfe445 ha escrit:Pero una cosa es la 211 que dejaron en La Molina de pedestal, que le quitaron los equipos eléctricos, y otra son la (o las, no sé si hay más de una) 211 guardadas en Martorell.
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Desconocía de la existencia de una 211 en Pl.España todavía, muchas gracias por la información.
Los equipos de estas otras 211 han servido como repuestos para sus hermanas de ancho UIC 111.
Los equipos de estas otras 211 han servido como repuestos para sus hermanas de ancho UIC 111.
Digues si us plau quin és i les treiem.fgc113 ha escrit:Doncs hi ha diverses fotografies de trens grafitejats publicades per part d'un dels administradors a un fil sobre els Civia...metring ha escrit:Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.
Aquest és: http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=7620.metring ha escrit:Digues si us plau quin és i les treiem.fgc113 ha escrit:Doncs hi ha diverses fotografies de trens grafitejats publicades per part d'un dels administradors a un fil sobre els Civia...metring ha escrit:Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Em diuen que el fil és d'abans de que s'apliqués la norma, que pot haver algun cas més, però que la norma no té efecte retroactiu.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
La 211 de plaza espanya, está completa y "operativa", no le falta ningún equipo y está en buenas condiciones interior como exteriormente. Lo que no entiendo es porqué está allí en esa vía foso, y no en martorell...Ganz ha escrit:Desconocía de la existencia de una 211 en Pl.España todavía, muchas gracias por la información.
Los equipos de estas otras 211 han servido como repuestos para sus hermanas de ancho UIC 111.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Estarà més protegida i els hi deu fer menys nosa que a les cotxeres, ves a saber.ferroviario_catalan ha escrit:La 211 de plaza espanya, está completa y "operativa", no le falta ningún equipo y está en buenas condiciones interior como exteriormente. Lo que no entiendo es porqué está allí en esa vía foso, y no en martorell...Ganz ha escrit:Desconocía de la existencia de una 211 en Pl.España todavía, muchas gracias por la información.
Los equipos de estas otras 211 han servido como repuestos para sus hermanas de ancho UIC 111.

El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N5
- Entrades: 112
Alomejor la tienen por si en algun momento les falta material, véase el caso de las 111 que las resucitaron cuando llevaban meses apartadas...
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Es una excelente noticia, entonces.
En España, quedan 5 unidades de la serie 211 entonces:
-Han sobrevivido las tres con dos coches. Una se encuentra en La Molina, las otras dos en Martorell.
-Hay una de tres coches en Avilés (FEVE) que no ha sido transformada ni parece que vaya a serlo.
-Asimismo, se conserva otra unidad de tres coches en Pl.España.
Presupongo que el resto se han transformado y vendido a Ecuador...
No controlo el tema de las numeraciones, pero sí que las de dos coches son la 08, 09 y 10.
En España, quedan 5 unidades de la serie 211 entonces:
-Han sobrevivido las tres con dos coches. Una se encuentra en La Molina, las otras dos en Martorell.
-Hay una de tres coches en Avilés (FEVE) que no ha sido transformada ni parece que vaya a serlo.
-Asimismo, se conserva otra unidad de tres coches en Pl.España.
Presupongo que el resto se han transformado y vendido a Ecuador...
No controlo el tema de las numeraciones, pero sí que las de dos coches son la 08, 09 y 10.
Yo sólo contaría las 211 que no están tocadas, que estén completas.