Nous trens per a la Línia de La Pobla
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Declaracions de Josep Rull, conseller de Territori i Sostenibilitat:

Efectivament, si considerem modern tot allò posterior al s. XVIII, és un sistema modern."Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Conseqüències de l'obsessió perquè tot sigui (="sembli") modern: allà on ja n'hi hauria prou amb que és un sistema eficient, ajustat a les necessitats reals, etc., en suma, avantatges que ningú discutiria, ha de sortir la paraula "modern" (no fos cas que quedi algú que no s'adoni de com és el tren de modern-moderníssim) per "*******-la".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Tel·la amb en Rull... no sap que al Metro de València es fa així a moltes línies? Doncs mira que és un exemple proper... 

Salut!
#volemL9
#volemL9
Ehem... Parada facultativa...Josep Rull ha escrit:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Pero si eso ya se hace en esa línea.
El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.Renfe445 ha escrit:Ehem... Parada facultativa...Josep Rull ha escrit:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Pero si eso ya se hace en esa línea.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Seguramente será para pedir parada en la estación. En el tren debería de haber botones de solicitar parada. Sé que en los 596 hay de esos.Miquel ha escrit:El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.
http://www.trenscat.com/pobla/images/596/P060605033.jpg
No os rasgueis las vestiduras que el señor Rull es politico y claro para el eso de pedir la parada le debe sonar a nuevo por que el si conoce algun tren debe ser el AVE.
Hay 592 con boton para pedir parada desde dentro del Tren iguyal que hay 596 con boton y con taquilla para comprar el billete.
No se si estos nuevos trenes tengan maquina de autoventa de billetes como en FGV que ya con los MAN en Alicante tenian maquina para comprar billete.
Lo bueno es que es material propio y ahora juzgaremos si FGC mejora servicio o no, por que cuando se hizo cargo de la linea todo era esperanza y recortaron mas que potenciaron.
Saludos.
Hay 592 con boton para pedir parada desde dentro del Tren iguyal que hay 596 con boton y con taquilla para comprar el billete.
No se si estos nuevos trenes tengan maquina de autoventa de billetes como en FGV que ya con los MAN en Alicante tenian maquina para comprar billete.
Lo bueno es que es material propio y ahora juzgaremos si FGC mejora servicio o no, por que cuando se hizo cargo de la linea todo era esperanza y recortaron mas que potenciaron.
Saludos.
Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
De acuerdo.Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pasRenfe445 ha escrit:De acuerdo.Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?

El metro de Barcelona amb motoristes!
Me refería a los nuevos trenes, me he comido una palabra... Perdón.Miquel ha escrit:Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pasRenfe445 ha escrit:De acuerdo.Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.
Jo entenc que el que volen fer és una parada a la demanda, només s'atura el tren si des del baixador se solicita parada, i dins el tren si hi ha algú amb destí a algun d'aquests baixadors. Cas contrari el tren no ha de frenar. Evidentment els horaris han de preveure l'estacionament a totes les estacions i baixadors. L'estalvi de temps ha de venir de la major capacitat d'acceleració dels nous trens, ja que les 592 són molt, però que molt lentes en aquest aspecte. Estalviar-te dos o tres minuts entre Lleida i Balaguer entrava dins el previsible, les 592 ja compleixen les 29' de trajecte entre Lleida i Balaguer parant a Vallfogona, i fins i tot en un o dos minutets menys si el maquinista te traça. Els nous han de poder superar això sense despentinar-sewefer ha escrit:Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.Miquel ha escrit:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.

El metro de Barcelona amb motoristes!
Més fotos de l'acte de rebuda dels nous trens Lleida-La Pobla a trenscat.cat: http://www.trenscat.com/pobla/acte160116_ct.html
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ahir van començar les proves de la unitat 331.01 a Pla de Vilanoveta. Va realitzar proves de frenada.
La imatge aquí, feta per l'Aleix Cortés: https://www.flickr.com/photos/ut440_131 ... otostream/
La imatge aquí, feta per l'Aleix Cortés: https://www.flickr.com/photos/ut440_131 ... otostream/
Us informo que sobre les 16h està previst que arribi la segona unitat en camió des de Suïssa als tallers de Pla de Vilanoveta.
Notícies fresques des de la línia de la Pobla:
Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.
La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.
La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.Renfe451 ha escrit:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:
Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.
La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Salutacions.
Hi hauria alguna possiblitat de demanar autorització o és impossible?ortegote ha escrit:Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.Renfe451 ha escrit:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:
Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.
La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Salutacions.