I amb l'agreujant de què a Palau Reial també es pot fer enllaç amb la L3, mentre que no hi ha cap altra opció en el cas de Can Rigal/Pubilla Cases.davroca5 ha escrit:Cert, no se amb quin criteri el posen quan entre Pubilla Cases i Can Rigal hi ha pràcticament la mateixa distància que entre Zona Universitària metro i TRAM, amb la diferència que el primer cas ç no ho indiquen com enllaç al plànol.
No saben actualitzar-se al present?
Zona Universitària
Y para echar más sal a la herida sí indican el proyecto de enlace en Ernest Lluch que lleva como cuatro o cinco mil años con las obras paradas para boicotear el Tram.Javi M ha escrit:I amb l'agreujant de què a Palau Reial també es pot fer enllaç amb la L3, mentre que no hi ha cap altra opció en el cas de Can Rigal/Pubilla Cases.davroca5 ha escrit:Cert, no se amb quin criteri el posen quan entre Pubilla Cases i Can Rigal hi ha pràcticament la mateixa distància que entre Zona Universitària metro i TRAM, amb la diferència que el primer cas ç no ho indiquen com enllaç al plànol.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Vist avui en una 449:
Les pantalles feien "publicitat" de l'enllaç Figueres-París, amb enllaç des de Barcelona i Girona, ensenyant la 449 que el prestava. De què els serveix fer tanta publicitat si després no tenen la més mínima noció de comunicació?
Les pantalles feien "publicitat" de l'enllaç Figueres-París, amb enllaç des de Barcelona i Girona, ensenyant la 449 que el prestava. De què els serveix fer tanta publicitat si després no tenen la més mínima noció de comunicació?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Avui en un 5000 direcció Vall d'Hebron, he vist que als monitors indicava "Pròxima estació: Hospital de Sant Pau"
A més, el tren anava en manual no entenc el motiu, però anava molt brusc. De fet, a Pubilla Cases ha frenat, ha tornat a accelerar i ha tornat a frenar, suposo que per atinar la posició per obrir portes.


A més, el tren anava en manual no entenc el motiu, però anava molt brusc. De fet, a Pubilla Cases ha frenat, ha tornat a accelerar i ha tornat a frenar, suposo que per atinar la posició per obrir portes.


Salut!
#volemL9
#volemL9
Segurament un agent d'estiu que estava de formació.davroca5 ha escrit:A més, el tren anava en manual no entenc el motiu, però anava molt brusc. De fet, a Pubilla Cases ha frenat, ha tornat a accelerar i ha tornat a frenar, suposo que per atinar la posició per obrir portes.![]()
Fa una estona he passat per Avinguda Carrilet direcció Fondo, i mentres el tren anava marxant, he pogut veure com a l'andana direcció Hospital de Bellvitge hi han QUATRE logotips diferents dels FGC. Us faig un esquema ràpid (l'he hagut de fer perquè de veritat que es tremendo XD):

I el més bèstia de tots

Tot això a la mateixa andana i repetit un parell de cops mínim


I el més bèstia de tots









Tot això a la mateixa andana i repetit un parell de cops mínim


Salut!
#volemL9
#volemL9
Mejor los pictogramas de toda la vida, que cuajaron mejor en nuestras vidas, "valgan las rendundancian". 

Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 07/09/2015 12:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Potser es tractava d'una exposició dels diferents logos que ha tingut la companyia, si és que sou...! 

Més que actualització, desinformació...
Avui a la tarda, en un H4, veig el mapa de la Noxarbus enganxat davant la porta del remolc articulat... sense l'H4 i totes les altres línies introduïdes/modificades amb la darrera fase de la implantació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja posats, em jugo el coll que la majoria dels busos duen el plànol de la NXB sense l'ampliació de la V13.Guigui ha escrit:Avui a la tarda, en un H4, veig el mapa de la Noxarbus enganxat davant la porta del remolc articulat... sense l'H4 i totes les altres línies introduïdes/modificades amb la darrera fase de la implantació.

El metro de Barcelona amb motoristes!
I passant per una parada, al plànol encara es veu com el 22 arriba fins a l'Av. Esplugues. També aquí, em jugo el coll que és així a la immensa majoria de casos.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Desconec sí hi ha un fil específic.
A la línia 87 d'autobusos, explotada per AUTHOSA, del grup Moventis, en algunes de les seves parades que no son compartides amb TMB, els plànols existents son de l'any 2002, abans de la integració tarifaria!, amb els U6 i U7, i amb totes les mancances que us podeu imaginar. Voldria demanar a AUTHOSA (grup Moventis), o a qui pertoqui, AMB, EMT, o fins i tot TMB, de susbtituir els plànols actuals de l'any 2002, pels actualitzats. En concret jo us puc parlar de dues parades però segurament en hi ha més: 102228 Farigola-Mora d'Ebre, i 107229 Final de línia Horta. Salut!
A la línia 87 d'autobusos, explotada per AUTHOSA, del grup Moventis, en algunes de les seves parades que no son compartides amb TMB, els plànols existents son de l'any 2002, abans de la integració tarifaria!, amb els U6 i U7, i amb totes les mancances que us podeu imaginar. Voldria demanar a AUTHOSA (grup Moventis), o a qui pertoqui, AMB, EMT, o fins i tot TMB, de susbtituir els plànols actuals de l'any 2002, pels actualitzats. En concret jo us puc parlar de dues parades però segurament en hi ha més: 102228 Farigola-Mora d'Ebre, i 107229 Final de línia Horta. Salut!
A la web de l'ATM ja han fet un petit viatge al futur i hi ha el mapa de la xarxa ferroviària integrada amb data octubre de 2016, incloent Can Feu | Gràcia i Sabadell Plaça Major, així com la nova L12 Sarrià-Reina Elisenda.
http://www.atm.cat/web/ca/xarxaferroviaria.php
http://www.atm.cat/web/ca/xarxaferroviaria.php
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Podrien buscar un color un pèl més diferenciador de la S1 amb la R4 sino sembla que sigui la mateixa a menys que t'hi fixis o ja ho sàpigues.Trenscat ha escrit:A la web de l'ATM ja han fet un petit viatge al futur i hi ha el mapa de la xarxa ferroviària integrada amb data octubre de 2016, incloent Can Feu | Gràcia i Sabadell Plaça Major, així com la nova L12 Sarrià-Reina Elisenda.
http://www.atm.cat/web/ca/xarxaferroviaria.php
Aquest és el bonic plànol de la xarxa de metro del Punt TMB d'Universitat, pendent d'actualitzar de fa 15 mesos, després de la inauguració de la L9 Sud.
Vaig enviar un tuit amb la foto a TMB fa 3 mesos i em van dir que s'ho miraven. Però he passat a renovar-me el trimestral, i està igual. A aquest pas, quan el canviïn ja hauran inaugurat el ramal de L10 de la Zona Franca.
Vaig enviar un tuit amb la foto a TMB fa 3 mesos i em van dir que s'ho miraven. Però he passat a renovar-me el trimestral, i està igual. A aquest pas, quan el canviïn ja hauran inaugurat el ramal de L10 de la Zona Franca.
Així és com haurien d'estar els distintius al capçal... Però Sagalés no té el costum d'enganxar el distintiu numèric (sort que ja el posa les tires horàries) i Font el posa allà on vol només.
Instal·lar els horaris d'ambdues interurbanes a la parada és urgent, tenint en compte que és la parada de bus amb més demanda (conjuntament amb la de <M> Fondo) de Sta. Coloma. Ja hi vaig enviar l'avís tant a Sagalés, com a Font i al Dept. de Terriori (GenCat). Sagalés es va comprometre; ho ha fet amb d'altres, però aquesta encara es fa esperar. Font no m'ha respost. La GenCat es limita a tasques de comprovació; suposo que li passan l'avís als operadors també.
He enviat petició a l'AMB per a que es faci càrrec de la senyalització d'interurbanes d'aquestes línies a l'àmbit AMB, doncs em van instal·lar horaris de la 648 a Montcada sense demanar-ho explícitament, només per notificar-ho. Quan rebi resposta, si és favorable, serà millor comptar amb l'AMB, doncs la GenCat i els operadors són molt lents i poc curosos amb aquest tema.
PD: Com a curiositat, aquesta parada també és el terminal de la VAC-155 (Sta. Coloma de Gr. - Ayamonte) de Suroeste Bus (Grupo Avanza), que enllaça BCN, ZGZ i Madrid amb Extremadura i Huelva (amb permís de trànsit només a aquestes dues últimes).
Però, els serveis Bus.es no acostumen a senyalitzar res a parades.
Instal·lar els horaris d'ambdues interurbanes a la parada és urgent, tenint en compte que és la parada de bus amb més demanda (conjuntament amb la de <M> Fondo) de Sta. Coloma. Ja hi vaig enviar l'avís tant a Sagalés, com a Font i al Dept. de Terriori (GenCat). Sagalés es va comprometre; ho ha fet amb d'altres, però aquesta encara es fa esperar. Font no m'ha respost. La GenCat es limita a tasques de comprovació; suposo que li passan l'avís als operadors també.
He enviat petició a l'AMB per a que es faci càrrec de la senyalització d'interurbanes d'aquestes línies a l'àmbit AMB, doncs em van instal·lar horaris de la 648 a Montcada sense demanar-ho explícitament, només per notificar-ho. Quan rebi resposta, si és favorable, serà millor comptar amb l'AMB, doncs la GenCat i els operadors són molt lents i poc curosos amb aquest tema.
PD: Com a curiositat, aquesta parada també és el terminal de la VAC-155 (Sta. Coloma de Gr. - Ayamonte) de Suroeste Bus (Grupo Avanza), que enllaça BCN, ZGZ i Madrid amb Extremadura i Huelva (amb permís de trànsit només a aquestes dues últimes).

Salvem l'Estació de França!
La VAC-155 la pondríamos en otro palo, como la B18 que está en una parada a parte.
Entonces de momento nos tenemos que conformar con este fotomontaje...

Entonces de momento nos tenemos que conformar con este fotomontaje...

AVÍS
He comprovat que la VAC-155 ha deixat de tenir el terminal a Sta. Coloma per tenir-lo a BCN-Estació del Nord. Comprovat al web d'AvanzaBus.
Fins no fa tant, confirmo que conservava la parada de Sta. Coloma (Pl. Vila), amb BCN Nord com a parada intermitja. De fet, segueix sortint al buscador (però sense sortides ni arribades). La concessió continua tenint com a terminal Sta. Coloma.

Fins no fa tant, confirmo que conservava la parada de Sta. Coloma (Pl. Vila), amb BCN Nord com a parada intermitja. De fet, segueix sortint al buscador (però sense sortides ni arribades). La concessió continua tenint com a terminal Sta. Coloma.
Salvem l'Estació de França!