Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Què voleu dir amb Japó i Londres????? No ho entenc
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Si investigues per youtube veuras al Japo o Londres o fins i tot Holanda linies amb 4 vies, que es coneixen com a dos lentes exteriors (els Trens paren a totes les estacions) i dos rapides interiors (serveis directes o semidirectes).Carlos González ha escrit:Què voleu dir amb Japó i Londres????? No ho entenc
Com a metro tens el de Nova York on tambe hi han serveis semidirectes i esclar mes de dues vies per sentit en alguns trams.
Sobre fer 4 vies de Martorell a Barcelona crec que es dificil tecnicament per el sistema de soterrament a Sant Andreu de la Barca i Palleja, suposo que de Cornella a Plaça Espanya seria amb nou tunel per sota del actual.
A Castelldefels seria una bona cosa fer 4 vies per entrar a Sants pero tambe es complicat a la zona del Prat pel soterrament.
I a Espanya el tram mes llarg de 4 vies es el de Guadalajara - Madrid.
Salutacions.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Podria i hauria de ser rentable, sinó sempre quedaria brut. Ara bé, rendible... No sóc partidari de crear línies de metro molt llargues, sinó més aviat de crear serveis suburbans (menor freqüència, major distància entre estacions, més velocitat...)Carlos González ha escrit:No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??
Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/[color=#04040]R60[/color]: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
R4: Igualada - Aeroport (per Manresa, Terrassa , Sabadell i el túnel de la Diagonal)
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/[color=#04040]R60[/color]: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
R4: Igualada - Aeroport (per Manresa, Terrassa , Sabadell i el túnel de la Diagonal)
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
Igualadí l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 22/03/2016 16:52, en total s’ha editat 3 vegades.
Jo penso que les línies llargues conecten llocs que es troben lluny uns dels altres.mpn90 ha escrit:Podria i hauria de ser rentable, sinó sempre quedaria brut. Ara bé, rendible... No sóc partidari de crear línies de metro molt llargues, sinó més aviat de crear serveis suburbans (menor freqüència, major distància entre estacions, més velocitat...)Carlos González ha escrit:No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Igualadí, no es veu el teu enllaç 

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Sí que funcionaIgualadí ha escrit:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/R60: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
Igualadí l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 22/03/2016 15:55, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Doncs a mí no em funciona diu que no s'ha trobat l'URL (Error 404), a lo millor no ho has compartit directament des del Google
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
A mi em passa el mateix 

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Ara síIgualadí ha escrit:Sí que funcionaIgualadí ha escrit:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/R60: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
R4: Aeroport-Igualada
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
A mitges. Està en mode privat i has de posar-lo en mode públic perquè el puga vore tothom.Igualadí ha escrit: Ara sí
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.Igualadí ha escrit:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.bigcoaster ha escrit:Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.Igualadí ha escrit:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
La'mple de FGC es Metric i el de Renfe es el Iberic ara per ara incompatibles a no ser d'auest carril que els deixa compartir estructura i un Carril dels 3 instal·lats.
Anem per parts per que Igualada te diferents Projectes:
La conexió amb Sant Guim de Freixenet era amb ample Iberic fent traçat nou entre Sant Guim i Martorell per continuar a Barcelona i sempre seria Renfe.
el tema R8 amb l'actual ample metric es imposible.
L'eix Transversal totalment Nou i amb ample UIC esta al calaix ben tancat i amb pany i clau.
I sobre Igualada Estació Vella com a Final d'iuna linia ara per ara es un projecte que no esta ni pensat, si mai es soterra el Tren a Igualada en una primera part l'estació actual es desplaçaria una mica d'ubicació al Carrer Jacint Verdaguer Zona Carrefour Express / Aldi (la gent d'Igualada ja s'ubica) i continuaria el tunel de maniobres en una primera fase fins a l'altura del carrer LLeida (Crüilla Passeig Verdaguer Jutgats) i la segona fase seria fins L'Hospital Comarcal sense passar per l'estació Vella,
Salutacions Igualadi i si tens dubtes en aquest forum segur que et podem donar respostes.
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Evidentment, però sempre amb trens dièsel, ja que també tenen una tensió diferent a la catenària.ortegote ha escrit:A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.bigcoaster ha escrit:Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.Igualadí ha escrit:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
La'mple de FGC es Metric i el de Renfe es el Iberic ara per ara incompatibles a no ser d'auest carril que els deixa compartir estructura i un Carril dels 3 instal·lats.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Si Tens tota la raó del món.bigcoaster ha escrit:
Evidentment, però sempre amb trens dièsel, ja que també tenen una tensió diferent a la catenària.
FGC 1500vcc Renfe 3000vcc linies convencionals.
Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Pero también estábais hablando de diferencias de tensión en catenaria.Igualadí ha escrit:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
A veure com que cambiar l'ample Iberic a Metric???Igualadí ha escrit:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
A FGC Igualada si es cambia l'ample en un futur seria a UIC.
Disposar de Locomotores Bitensio també seria una solució però ara per ara per entrar al Port de Barcelona per el ramal de Sant Boi millor el Diesel i l'opció de locomotores Duals com esta fent ara FGC.Renfe445 ha escrit:Y trenes eléctricos bitensión?
Les bitensio sempre i quan es comparteixi el mateix ample de via pel que estem debatim per que no crec que FGC electrifiqui els ramals de mercaderies actuals.