Confirmo que hi ha una rotació per dia en cada sentit.albe6 ha escrit:Rotació de material entre Can Tunis (Alvies a Galicia i Gijón per LAV) i SAC (Euromeds/Alvies a València i Alacant per convencional)bigcoaster ha escrit:Avui, passant per Volpelleres he vist un 130 passant per l'estació de Sant Cugat en sentit Girona i per la via esquerra, és a dir en el sentit contrari. Algú sap on anava? Suposo que a SAC.
Si no recordo malament hi ha una rotació d'aquestes en cada sentit per dia
El fet de circular en banalitzada deu ser per interferir el mínim en altres serveis de mercaderies i R8
Avistaments curiosos de trens
Re: Avistamients curiosos de trens
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Gràcies a tots!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
La rotació no es fa amb SAC, sino amb l'estació de França. El canviador d'ample està situat a Can Tunis. Els tallers Talgo de SAC només admeten material que entri remolcat per una locomotora diesel, ja que no existeix línia de contacte. Només es mantenen les rames de remolcs Talgo.Renfe451 ha escrit:Confirmo que hi ha una rotació per dia en cada sentit.albe6 ha escrit:Rotació de material entre Can Tunis (Alvies a Galicia i Gijón per LAV) i SAC (Euromeds/Alvies a València i Alacant per convencional)bigcoaster ha escrit:Avui, passant per Volpelleres he vist un 130 passant per l'estació de Sant Cugat en sentit Girona i per la via esquerra, és a dir en el sentit contrari. Algú sap on anava? Suposo que a SAC.
Si no recordo malament hi ha una rotació d'aquestes en cada sentit per dia
El fet de circular en banalitzada deu ser per interferir el mínim en altres serveis de mercaderies i R8
Hasta siempre serie 1000
Alguna vegada s'ha vist 130 a SAC autopropulsats, no a Talgo
-
- N4
- Entrades: 43
Durante el corte de la entrada sur de Sants, donde los Euromed entraban al núcleo desde Sant Vicenç por la R4 hasta Castellbisbal / Cerdanyola / Montcada Bifurcació y mediante el Ramal de les Aigües entraban en la R2 por SAC hasta Sants.albe6 ha escrit:Alguna vegada s'ha vist 130 a SAC autopropulsats, no a Talgo
Doncs curiosament, avui hi havia un 130 als tallers Talgo, abans ho dic, abans aparaeixalbe6 ha escrit:Alguna vegada s'ha vist 130 a SAC autopropulsats, no a Talgo

Hasta siempre serie 1000
Això és habitual. De fet, cada vesprada la veig passar cap a Murcia.trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Mare meva Renfe tant costa treure els vinils "Alvia Picasso" quan ja fa anys que no es fa amb material Talgo?trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Alvia Picasso és el succedani descendent de l'Estrella Picasso (Bilbao - Málaga)
I dic "succedani" perquè cada vegada circula menys.
En temps d'Estrella circulava tot l'any.
Després va passar a ser estival i amb l'elminació del material convencional, canviat a rames de TH-VII de superreclinables (aquest servei va "estrenar" les rames de superreclinables)
Un servei diurn via Plasencia de Jalón i LAV fins Málaga i un altre nocturn per Valladolid, íntegre per convencional, tres cops per semana en cada sentit
Fa 2 estius el van canviar per un 120 amb inversió de marxa a Saragossa i l'estiu passat no recordo si va arribar a circular.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ostres amb Renfe amb les locomotores 252 i fa temps vaig veure una 252 amb logo de Renfe Integra.albe6 ha escrit:Mare meva Renfe tant costa treure els vinils "Alvia Picasso" quan ja fa anys que no es fa amb material Talgo?trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Alvia Picasso és el succedani descendent de l'Estrella Picasso (Bilbao - Málaga)
I dic "succedani" perquè cada vegada circula menys.
En temps d'Estrella circulava tot l'any.
Després va passar a ser estival i amb l'elminació del material convencional, canviat a rames de TH-VII de superreclinables (aquest servei va "estrenar" les rames de superreclinables)
Un servei diurn via Plasencia de Jalón i LAV fins Málaga i un altre nocturn per Valladolid, íntegre per convencional, tres cops per semana en cada sentit
Fa 2 estius el van canviar per un 120 amb inversió de marxa a Saragossa i l'estiu passat no recordo si va arribar a circular.
Integriatrensmat ha escrit:Ostres amb Renfe amb les locomotores 252 i fa temps vaig veure una 252 amb logo de Renfe Integra.albe6 ha escrit:Mare meva Renfe tant costa treure els vinils "Alvia Picasso" quan ja fa anys que no es fa amb material Talgo?trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Alvia Picasso és el succedani descendent de l'Estrella Picasso (Bilbao - Málaga)
I dic "succedani" perquè cada vegada circula menys.
En temps d'Estrella circulava tot l'any.
Després va passar a ser estival i amb l'elminació del material convencional, canviat a rames de TH-VII de superreclinables (aquest servei va "estrenar" les rames de superreclinables)
Un servei diurn via Plasencia de Jalón i LAV fins Málaga i un altre nocturn per Valladolid, íntegre per convencional, tres cops per semana en cada sentit
Fa 2 estius el van canviar per un 120 amb inversió de marxa a Saragossa i l'estiu passat no recordo si va arribar a circular.

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Ja que parleu de les 252, si no m'equivoco ara totes pertanyen totalment a València-Font de Sant Lluís i ja no en queda absolutament cap amb base a Barcelona com abans.
El 592.201, més conegut com "El Atómico" es troba apartat a la via 7 de Lleida. M'ensumo que ha vingut per fer serveis a la línia de La Pobla fins que entrin en servei els 331 d'FGC.
Correcte. Ve a cobrir el buit que deixa el 592-219, que probablement acabi llogat a Portugal. Així doncs la línia de La Pobla s'operarà amb l'Atómico (592-201) i el 592-206 (tots dos amb l'esquema Interurbanos MD) fins a la posada en marxa dels GTW. Quan els Stadler operin, l'Atómico els donarà suport, però només en els primers dies.Granolleri ha escrit:El 592.201, més conegut com "El Atómico" es troba apartat a la via 7 de Lleida. M'ensumo que ha vingut per fer serveis a la línia de La Pobla fins que entrin en servei els 331 d'FGC.
-
- N5
- Entrades: 112
Una 447 PRM amb seients de Regionals fent un R2 Sud cap a St. Vicenç de Calders
La setmana passada va haver una doble composició amb PMR amb Seients per Serveis Regionals va fer una escapada per la R1 Hospitalet-Mataró- Maçanet Massanes, com tantes vegades també ho han fet 447 reformades per la linea R3 de Puigcerdàvictorromo99 ha escrit:Una 447 PRM amb seients de Regionals fent un R2 Sud cap a St. Vicenç de Calders
avui sobre les 12 del migdia entre sant cugat i rubi he vist pasar un tren d'aquets tipus llarga distancia direccio granollers , es posible aixo ? he flipat..
No és res sorprenent. Era un 130? Doncs llavors és la famosa rotació de material que es realitza entre Estació de França i Can Tunis. Han de donar la volta via ramal de les Aigües, passen per la línia de Manresa fins a Cerdanyola i tot seguit utilitzen la línia fins a Castellbisbal per anar posteriorment pel ramal de mercaderies fins a Can Tunis.joan89 ha escrit:avui sobre les 12 del migdia entre sant cugat i rubi he vist pasar un tren d'aquets tipus llarga distancia direccio granollers , es posible aixo ? he flipat..
Aquests dies ha visitat casa nostra ni més ni menys que el 105-001, altrament conegut com "Oaris". Ha estat fent proves per tota la LAV catalana.
-
- N6
- Entrades: 283
Avui una 447 PMR amb seients regionals ha estat fent un R4 Terrassa acoplada a una altra 447 normal amb colors Renfe Operadora.