Bah. Hi ha mil maneres de fer-ho.Renfe451 ha escrit:Desfer no serà tan fàcil, aquest és el problema... l'ajuntament ha volgut transmetre un missatge als seus ciutadans i la ciutadania ha acabat adoptant la tesi del consistori. Tal i com estan les coses actualment, si ets un partit polític i et presentes a les eleccions municipals i dius que estàs en contra del soterrament, a Montcada no et votarà ningú. Trist, però és així.437.001 ha escrit: Bé, no em preocuparia tant. Tot el què es fa, es desfa...
Tall pro-soterrament a Montcada
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
-
- N4
- Entrades: 74
- Ubicació: Terrassa
Marxo un moment de la discussió sobre el passar o no la via amb la barrera baixada; si aquest pas realment porta temps representant un problema per a suficients veïns de Montcada i Reixac i es veu necessari realitzar alguna actuació per resoldre-ho, perquè no plantejar-se des del consistori la instal·lació d'un pas o passarel·la elevada per creuar la via? No conec la zona i potser és difícil de fer-ho, però molts Ajuntaments instal·len passarel·les i ascensors en llocs a vegades inversemblants per salvar d'altres desnivells, i segurament l'obra tampoc deuria tenir un cost totalment prohibitiu.
Si no suprimeixes el pas a nivell per a vehicles, els incìvics continuaran travessant les vies igual...geekest_cat ha escrit:Marxo un moment de la discussió sobre el passar o no la via amb la barrera baixada; si aquest pas realment porta temps representant un problema per a suficients veïns de Montcada i Reixac i es veu necessari realitzar alguna actuació per resoldre-ho, perquè no plantejar-se des del consistori la instal·lació d'un pas o passarel·la elevada per creuar la via? No conec la zona i potser és difícil de fer-ho, però molts Ajuntaments instal·len passarel·les i ascensors en llocs a vegades inversemblants per salvar d'altres desnivells, i segurament l'obra tampoc deuria tenir un cost totalment prohibitiu.
Es pot ser més radical: suprimir primer els dos passos a nivell per vehicles, i no posar-hi alternativa, perquè a Montcada ja hi ha altres passos a desnivell per vehicles.Sagrerenc ha escrit:Si no suprimeixes el pas a nivell per a vehicles, els incìvics continuaran travessant les vies igual...geekest_cat ha escrit:Marxo un moment de la discussió sobre el passar o no la via amb la barrera baixada; si aquest pas realment porta temps representant un problema per a suficients veïns de Montcada i Reixac i es veu necessari realitzar alguna actuació per resoldre-ho, perquè no plantejar-se des del consistori la instal·lació d'un pas o passarel·la elevada per creuar la via? No conec la zona i potser és difícil de fer-ho, però molts Ajuntaments instal·len passarel·les i ascensors en llocs a vegades inversemblants per salvar d'altres desnivells, i segurament l'obra tampoc deuria tenir un cost totalment prohibitiu.
I un cop tancats els dos passos, fer passos a desnivell (superiors o inferiors), per vianants.
I fer un tancament de les vies que sigui efectiu.
Problema: els passos inferiors encara els pot pagar Adif (o no, depèn), però el tancament de les vies ho ha de pagar Montcada de la seva butxaca.
I ja se sap el què...
Per altra banda: atenció amb la R3, perquè s'acaba d'anunciar l'estudi del desdoblament del tram Parets-La Garriga, i si es fa d'una vegada per totes, llavors hi haurà embut entre Montcada Bifurcació i Parets... la qual cosa significa que, si visquéssim a un món lògic, el següent tram a desdoblar de la R3 seria el Parets-Montcada.
I entremig, els ajuntaments de Mollet (que demana soterrar la R3), Santa Perpètua (que demana obrir l'estació de la R8 -tota la raó-, i fer una variant a la R3 "perquè fa soroll" -nimbysme-), i el de... Montcada (com explicar a aquest ajuntament que per desdoblar caldrà expropiar trossos de carrer?).

Som a Catalunya, sigui qui sigui el responsable ens quedarem amb el nyap durant dècades, no ens enganyem....437.001 ha escrit:Per altra banda: atenció amb la R3, perquè s'acaba d'anunciar l'estudi del desdoblament del tram Parets-La Garriga, i si es fa d'una vegada per totes, llavors hi haurà embut entre Montcada Bifurcació i Parets... la qual cosa significa que, si visquéssim a un món lògic, el següent tram a desdoblar de la R3 seria el Parets-Montcada.
I entremig, els ajuntaments de Mollet (que demana soterrar la R3), Santa Perpètua (que demana obrir l'estació de la R8 -tota la raó-, i fer una variant a la R3 "perquè fa soroll" -nimbysme-), i el de... Montcada (com explicar a aquest ajuntament que per desdoblar caldrà expropiar trossos de carrer?).

El metro de Barcelona amb motoristes!
"Responsable", aquella paraula que figura a tot diccionari, però que ningú no sap per a què serveix...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Aquí els polítics condueixen el ramat amb la tècnica de la pastanaga i el burro. Fa uns anys a Montcada exigien el soterrament de la C-17 i ho van aconseguir. Com que necessitaven una altra pastanaga, es van inventar la demanda de soterrament de la via de la R2. Si algun dia l'aconsegueixen aleshores demanaran el soterrament de la R3, després el de la C-33 i així anar fent. Mentrestant, els problemes reals dels ciutadans de la ciutat seguiran sense solucionar-se i els polítics i els seus amics continuaran omplint-se les butxaques mentre els ciutadans miren en direcció oposada.Miquel ha escrit:Som a Catalunya, sigui qui sigui el responsable ens quedarem amb el nyap durant dècades, no ens enganyem....
De moment, continuaran "plorant" pels morts però en cap moment seran capaços de prendre mesures reals per solucionar el problema com posar guàrdia urbana per multar la gent passi amb les barreres baixades. No sigui que deixi de morir gent i ens quedem sense excusa per continuar demanant el soterrament.
Hipòcrites.
La verdad no peca pero incomodawefer ha escrit:De moment, continuaran "plorant" pels morts però en cap moment seran capaços de prendre mesures reals per solucionar el problema com posar guàrdia urbana per multar la gent passi amb les barreres baixades. No sigui que deixi de morir gent i ens quedem sense excusa per continuar demanant el soterrament.
Hipòcrites.



Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
LLevo leyendo el tema y voy a aportar un pequeño arreglo al problema y un ejemplo de otros Municipios.
En Igualada tenemos 1 paso a nivel y como mucho 3 trenes a la hora, siempre va a haber un accidente siempre eso es probabilidad matematica y terminara pasando.
Bien pues en Igualada ya sea por accidente, arrollamiento de peatones o coches, los politicos de turno sean del color que sean (eso es un punto que no se nos debe olvidar) echaran mierda al Tren y proclamaran cada cual a la suya un proyecto para suprimir o soterrar el paso a nivel conflictivo, NUNCA se pondran de acuerdo siempre cada partido sean 3 sean 11 los que se presenten diran su propuesta a cada cual mas disparatada.
Que paso en Igualada pues que ya cansaban sus promesas y la gente se olvido de los politicos pero no del paso a nivel que ahora dejo de ser peligroso y paso a ser molesto por que claro se bajan las barreras 6 veces a la hora y estamos mucho tiempo parados en nuestros coches o motos.
De primera mano se que la asociación dels Amics del tren d'Igualada hablaron con FGC para solucionar estas molestias, resulta que las barreras se bajaban antes de que el Tren llegase a la Estación de Vilanova del Camí, añadiendo el tiempo de parada y despues el recorrido hasta Igualada por eso tardaba tanto el paso a nivel.
Solución adelantar las balizas de bajada de las barreras y en un tiempo mucho menor se bajaban y subian (ahora mismo hay un semaforo de coches que tarda más que las barreras, pero eso pocos lo ven) la verdad que se ha ganado, aunque los politicos de Igualada seguiran vendiendo la moto del Soterramiento y la eleminación del paso a nivel (cosa que se podria hacer si hicieran un paso inferior pero seguro como es a pagar por Igualada los politicos callan y dicen que tecnicamente es imposible)
Creo habiendo explicado esta mini historia que en Montcada podrian empezar con acortar los tiempos de Espera de las barreras, se que no quitara el problema de cruzar eso lo van a seguir haciendo, pero creo que frenaria mucho el malestar, despues Montcada podria estudiar el crear un paso inferior coches/peatones o superior peatones y el que siga cruzando crugirlo a base de multa, y por ultimo y si es posible el soterramiento.
Por que al final me temo que en las escuelas de Montcada en vez de enseñar a respetar señales y al Tren, les van a enseñar a cortar las vias y protestar por que el Tren es Malo.
No me suelo creer al politico por que me han enseñado que en materia de Transporte no tienen ni pajolera idea sean del color que sean.
Saludos.
En Igualada tenemos 1 paso a nivel y como mucho 3 trenes a la hora, siempre va a haber un accidente siempre eso es probabilidad matematica y terminara pasando.
Bien pues en Igualada ya sea por accidente, arrollamiento de peatones o coches, los politicos de turno sean del color que sean (eso es un punto que no se nos debe olvidar) echaran mierda al Tren y proclamaran cada cual a la suya un proyecto para suprimir o soterrar el paso a nivel conflictivo, NUNCA se pondran de acuerdo siempre cada partido sean 3 sean 11 los que se presenten diran su propuesta a cada cual mas disparatada.
Que paso en Igualada pues que ya cansaban sus promesas y la gente se olvido de los politicos pero no del paso a nivel que ahora dejo de ser peligroso y paso a ser molesto por que claro se bajan las barreras 6 veces a la hora y estamos mucho tiempo parados en nuestros coches o motos.
De primera mano se que la asociación dels Amics del tren d'Igualada hablaron con FGC para solucionar estas molestias, resulta que las barreras se bajaban antes de que el Tren llegase a la Estación de Vilanova del Camí, añadiendo el tiempo de parada y despues el recorrido hasta Igualada por eso tardaba tanto el paso a nivel.
Solución adelantar las balizas de bajada de las barreras y en un tiempo mucho menor se bajaban y subian (ahora mismo hay un semaforo de coches que tarda más que las barreras, pero eso pocos lo ven) la verdad que se ha ganado, aunque los politicos de Igualada seguiran vendiendo la moto del Soterramiento y la eleminación del paso a nivel (cosa que se podria hacer si hicieran un paso inferior pero seguro como es a pagar por Igualada los politicos callan y dicen que tecnicamente es imposible)
Creo habiendo explicado esta mini historia que en Montcada podrian empezar con acortar los tiempos de Espera de las barreras, se que no quitara el problema de cruzar eso lo van a seguir haciendo, pero creo que frenaria mucho el malestar, despues Montcada podria estudiar el crear un paso inferior coches/peatones o superior peatones y el que siga cruzando crugirlo a base de multa, y por ultimo y si es posible el soterramiento.
Por que al final me temo que en las escuelas de Montcada en vez de enseñar a respetar señales y al Tren, les van a enseñar a cortar las vias y protestar por que el Tren es Malo.
No me suelo creer al politico por que me han enseñado que en materia de Transporte no tienen ni pajolera idea sean del color que sean.
Saludos.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Vergonya!
UT440_132M l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 27/04/2016 17:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Yo pasaría el poster por photoshop cambiando la palabra "Soterrament" por la de "Educació". Quien se anima? 

Dame 10 minutos estoy en ello.Renfe445 ha escrit:Yo pasaría el poster por photoshop cambiando la palabra "Soterrament" por la de "Educació". Quien se anima?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Servido.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Bravo! Un cartel que los catetos de Montcada, jamás querrán entender.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Ens acostem ja a les 3 hores de tall. La circulació segueix interrompuda. M'han informat via WhatsApp que han avistat vehicles policials antiavalots en direcció al Nus de la Trinitat. Això pot acabar molt malament.
- Albert Llauger
- N5
- Entrades: 129
- Ubicació: Barcelona (Joanic L4)
Perquè en comptes de demanar el soterrament del tren no demanen el soterrament de l'autopista? La barrera arquitectònica més gran que existeix a Montcada és l'autopista construida als anys 60/70, no les línies ferroviàries que existeixen des del s. XIX. Cada dia bastanta gent creua les vies amb les barreres baixades, després els atropellaments són sempre culpa del tren...
En aquesta porqueria de pais hi ha una espècie d'odi generalitzat cap al ferrocarril que fa fàstic, molt fàstic.

En aquesta porqueria de pais hi ha una espècie d'odi generalitzat cap al ferrocarril que fa fàstic, molt fàstic.


- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Perquè passa per sobre i no genera cap pas a nivell? No ens passem tampoc ara, dient la més grossa...Albert Llauger ha escrit:Perquè en comptes de demanar el soterrament del tren no demanen el soterrament de l'autopista? La barrera arquitectònica més gran que existeix a Montcada és l'autopista construida als anys 60/70
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Albert Llauger
- N5
- Entrades: 129
- Ubicació: Barcelona (Joanic L4)
Havia oblidat dir que era en mode irònicFran-Ikarus ha escrit:Perquè passa per sobre i no genera cap pas a nivell? No ens passem tampoc ara, dient la més grossa...Albert Llauger ha escrit:Perquè en comptes de demanar el soterrament del tren no demanen el soterrament de l'autopista? La barrera arquitectònica més gran que existeix a Montcada és l'autopista construida als anys 60/70

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Doncs van demanar el soterrament de la C-17 i el van aconseguir. Aquesta gent soterrarien fins i tot el camp del Barça.... això sí, pagant la resta de catalans.Fran-Ikarus ha escrit:Perquè passa per sobre i no genera cap pas a nivell? No ens passem tampoc ara, dient la més grossa...Albert Llauger ha escrit:Perquè en comptes de demanar el soterrament del tren no demanen el soterrament de l'autopista? La barrera arquitectònica més gran que existeix a Montcada és l'autopista construida als anys 60/70