Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Jo: Hola, aquest any hi haurà circulació del Gran Metro?
TMB: Hola, Adrià . Tan bon punt disposem d'aquesta informació, la publicarem pels canals habituals. Salutacions!
Doncs no, aquesta nit no hem tingut busos especials, i tothom s'ha espavilat com ha pogut.
Dir que ha sigut com la d'altres edicions nomès amb un petit canvi: Una parada a Bac de Roda al viatge d'anada.
A la sortida repartian unas bosses amb displais de propaganda i una capseta que es "el joc de la memoria".
Comentar tambè que quan el tren ha arrivat a Sagrada Familia a carregar el passatge, dintre hi anavan una vintena de "privilegiats" que no se quin "enchufe" deuan tenir per fer aquest trajecte.
Penso que per properes ocasions tindrien que fer alguna cosa per fer el viatge mes atractiu, per exemple seria posible anar fins la cotxera del Triangle a poc a poc per l'entramat de tunels encara que no es pugui baixar ????
M' en alegro que hagi anat be, mes que res pels dubtes sobre el seu estat que he llegit algun cop.
Jo ja fa unes dues o tres edicions que no hi vaig, entre una cosa i l 'altre sempre s'em passa i tambe val a dir-ho el que explica foronda141 te part de culpa.
Pero crec que es molt dificil fer res de diferent, o "aventures-rutes" alternatives, potser no s'en fien o aixo es el mes senzil i no compromes en cas d'avaria o aturada, el fet es que resulta repetitiu i "sabe a poco"..pero com sempre diem millor aixo que res!!! que tal com estan les coses i han estat força temps , doncs ja ens podem donar per satisfets...i no es conformisme...es la realitat vers aquests temes al nostre pais.
A veure que mes va dient la gent que hi va anar...
PD. Sobre el dels "privilegiats" que ja venien amb el tren i tal...a mi no m'amuina gaire, perque si no anem a petar a allo ja vist i tan absurd i surrealista alhora com es els "afeccionats profesionals VS. munior de frikis"
Ves a saber, potser han trucat o han fet gestions per pujar a cotxeres, potser son coneguts de qui organitza...potser son els de manteniment i els seus cosins, son de seguretat i organitzacio......ves a saber, pero alló de ......perque ells si i jo no? es mal cami..