L'any que ve segurament començaré un grau a l'Autònoma, i des de fa uns mesos que m'hi passo sovint per allà ja que la meva nòvia estudia allà i, de pas, vaig aprenent com és la facultat en si.

El tema és que ara agafo Rodalies des de l'Hospitalet fins a Sant Andreu Arenal i allà agafo la R7 fins Cerdanyola Universitat, on finalment agafo un autobús intern de la UAB que em duu a la facultat.
Però clar, ara mateix vaig "de passeig" com aquell qui diu, per això m'agradaria saber recorreguts alternatius a Rodalies i L5+FGC des de l'Hospitalet, ja que si Diagonal en hores vall està plena, en hora punta no vull imaginar-me com anirà (i Provença encara pitjor).
Jo he buscat a la aplicació Citymaper i Google Maps des de la meva direcció fins la facultat de Lletres i m'ha sortit un recorregut interessant, que és agafar la línia 68 a La Sardana (caminant uns 10-15 minuts) i baixar-me a Sarrià per allà agafar S55 o S2. Per això volia saber com sol anar la 68 entre les 7 i les 8, el trànsit de la zona i les freqüències. Gràcies!