Si és que quan jo em faig pesat dient que s'han de posar trens més llargs és per alguna cosa. Que vas per qualsevol lloc del món, veus els trens que tenen i quan tornes a Barcelona els trenets de FGC o fins i tot de TMB semblen trens de fira de tan petits que són (com a mínim en llargada). I el tema de la infraestructura raquítica, igual o pitjor.oriolp13 ha escrit:els trens solen ser de mínim 10 cotxes a les zones poblades).
Curiosament la Renfe té el problema contrari: posa trens massa llargs a canvi d'estalviar-se freqüències: trens de rodalies de 7 o 8 cotxes, però només un tren per hora.
En aquest país tothom ho fa tot el revés!!





 
 




 Glups...
 Glups... 
 
   
  ). Els trens en hora punta no van més plens que aquí (si bé és cert que al Japó transporten més gent per tren, docnc els trens solen ser de mínim 10 cotxes a les zones poblades).
 ). Els trens en hora punta no van més plens que aquí (si bé és cert que al Japó transporten més gent per tren, docnc els trens solen ser de mínim 10 cotxes a les zones poblades).




