Jo crec que tenim un concepte equivocat "d'eficàcia". L'eficàcia s'ha de comptar segons el que triga la gent i l'atractiu de viatgers que pugui tenir la línia, no pas en si els autobusos corren més o menys. Hem de centrar-nos en les persones, això no és una maqueta de trens.sag470 ha escrit:El problema de fircar-la més endins és que perd eficàcia. Fins Torrassa es va més ràpid en Rodalies+Metro que en una línia de bus. No hi lloc per encabir una BRT amb articulats i segregat. I fins Sants encara pitjor.
Dit això, arribant a Cornellà el BRT "només" té correspondència amb la L5, R1, R4 i Tram. Potser fins i tot amb FGC-Llobregat a Sant Boi, si es fa bé. No està malament, però de tota manera obliga a fer doble transbordament per accedir a la majoria de línies de metro o de rodalies, la qual cosa fa altres relacions molt poc utilitzables. No ens enganyem, hi ha molt poca gent disposada a fer un trajecte amb un doble transbordament, i més segons amb quines freqüències.
Per lent que vagi el bus, sempre serà més ràpid que un doble transbordament amb el Tram o la Renfe pel mig
