
I, ja posats, la que va fer-li en Dewi Williams fa quasi exactament 50 anys (agost del 1956) durant la seva visita a Barcelona.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:25
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 14/05/2006 16:38
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 14/05/2006 16:53
Entrada Autor: metring » Diumenge 14/05/2006 16:53
Entrada Autor: Cahorand » Dilluns 15/05/2006 4:26
Entrada Autor: metring » Dilluns 15/05/2006 10:15
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 15/05/2006 14:07
Entrada Autor: wefer » Dilluns 15/05/2006 22:52
Serie-1000-metro ha escrit:No es tan sols el color que esta mal fet, sino que la refoma en si es una vestiesa, on ses vist un tramvia que casi be te 100 anys que funcioni amb mause (ratolí), o que un tramvia com aquet porti intermitens, o dos focus alogens o similiar a la part baixa? O que porti vidres enfosquits de color blau pel sol? O que porti netejaparabrises d'Autobús?
Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/05/2006 23:14
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 15/05/2006 23:26
Entrada Autor: dewit » Dimarts 16/05/2006 18:50
I per on es feia aquesta continuació fins a Vallvidrera?Ferrovi ha escrit:Hola, amb la col·lecció que m'estic fent, de l'historia de Barcelona, que ve amb la Vanguardia, avui sortia el "sobre ruedas" que tracta dels cotxes a la citada ciutat. En una de les imatges, surt una carrera al Tibidabo, i sortia el peu del funicular i els tramvies en estat original, com a curiositat, es veia la contnuació avui desapareguda fins a Vallvidrera. En fí, que els tranvies no tenen res a veure amb la actualitat
Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 16/05/2006 18:53
aqui tens un mapa!, es feia continuant pel mateix carrer on acaba al peu del funicular http://www.tramvia.org/tb/tb-historic.swf el planol es interactiudewit ha escrit:I per on es feia aquesta continuació fins a Vallvidrera?Ferrovi ha escrit:Hola, amb la col·lecció que m'estic fent, de l'historia de Barcelona, que ve amb la Vanguardia, avui sortia el "sobre ruedas" que tracta dels cotxes a la citada ciutat. En una de les imatges, surt una carrera al Tibidabo, i sortia el peu del funicular i els tramvies en estat original, com a curiositat, es veia la contnuació avui desapareguda fins a Vallvidrera. En fí, que els tranvies no tenen res a veure amb la actualitat
Entrada Autor: Cahorand » Dimecres 17/05/2006 2:45
Estic d'acord amb tu si es tracta de posar aquest tramvia restaurat en un museu, perquè el que es vol és mostrar-lo tal i com era en els seus anys de glòria. Però si del que es tracta és de posar-lo en servei, aleshores la restauració que han fet ja no em fa tanta recança, per què al cap i a la fi continua essent el tramvia blau. I com que jo em creia que el posarien a donar servei, doncs a mi ja m'estava bé que el deixessin així, amb aquest to de blau i la resta del tunatge que li han fet. 8)metring ha escrit:Home, sí que és un color més alegre, però els criteris d'una restauració consisteixen no en alegrar la vistasino fer una recreació, és a dir, utilitzar no el color idèntic, sinó un de semblant, es tracta no de deixar-ho com al primer dia, perquè s'ha de diferenciar els elements afegits dels originals en una restauració, sinó d'ajudar a entendre com era un element al principi, en cas contrari es tractaria d'una reconstrucció
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 17/05/2006 21:30
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 22/05/2006 17:39
Entrada Autor: wefer » Dilluns 22/05/2006 22:53
Torna a “Història del transport”