I al mapa de la web que han fet FGC ho posa tambè.ferran6420 ha escrit:La L6 deixa de circular definitivament a partir del 12 de setembre, a alguna nota de premsa ho diu.
Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Cert, ho acabo de veure!albert28 ha escrit:I al mapa de la web que han fet FGC ho posa tambè.ferran6420 ha escrit:La L6 deixa de circular definitivament a partir del 12 de setembre, a alguna nota de premsa ho diu.
Doncs el darrer dia de servei de L6 tal i com la coneixem avui dia serà el proper diumenge 24! Caldrà fer un comiat!
El metro de Barcelona amb motoristes!
Doncs llavors encara seguirà existint la L6 Pl. Cat - Reina Elisenda fora d'aquest període de temps que s'indica, no?■ Comunicat de premsa
Modificació del servei a la línia Barcelona - Vallès per les millores a l’estació de Sarrià
Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
Com quedarà la freqüència dels S1 i S2 després de les obres?
A menys que els solcs que deixa la L6 es posin tots S5/S55 la freqüencia seria la mateixa. O que col·loquin S5/S55 + S1/S2. Si la L6 desapareix, alguna línia haurà de fer les parades que no realitzen els S1/S2.local ha escrit:Doncs llavors encara seguirà existint la L6 Pl. Cat - Reina Elisenda fora d'aquest període de temps que s'indica, no?■ Comunicat de premsa
Modificació del servei a la línia Barcelona - Vallès per les millores a l’estació de Sarrià
Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
Com quedarà la freqüència dels S1 i S2 després de les obres?
La nota de premsa diu que els S1 i S2, excepte en hora punta, pararan a totes les estacions i baixadors.
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
S'ha acabat doncs això de poder anar assegut al tren (encara que no sempre, particularment en horari de sortida de col·legis), tocarà anar més apretats a partir d'ara... 

Dimarts passat vaig anar a Provença i hi havia una noia informant de les obres i li ho vaig preguntar. Em va dir que el que es faria és L6 Pl.Cat-Sarrià i allà llançadora i que la resta de serveis seguirien igual.Granolleri ha escrit:La nota de premsa diu que els S1 i S2, excepte en hora punta, pararan a totes les estacions i baixadors.
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Cito de la web d'avisdos de fgc.cat
https://www.fgc.cat/cat/avisos.aspEntre el 25 de juliol i el 30 de setembre:
Els trens de la línia L6 (Reina Elisenda) circularan entre Pl. Catalunya i Sarrià, entre el 25 i el 29 de juliol, i entre el 29 d’agost i el 9 de setembre, només en hora punta. Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
Ahir a les estacions de la Via Augusta, un senyor estava retolant el terra de les sortides de les estacions amb cartells dels autobusos substitutoris. Pel que he vist, els autobusos faran parada a les cantonades de les cruïlles més properes de les estacions. Desconec però el recorregut que faran aquests autobusos.
Els rètols eren de color taronja i la mida no era gaire gran, gairebé com els de la NXB que hi ha pintats al terra de les zones d'intercanvi.
Els rètols eren de color taronja i la mida no era gaire gran, gairebé com els de la NXB que hi ha pintats al terra de les zones d'intercanvi.
Horaris de la LV per aquesta setmana: http://www.fgc.cat/downloads/pagines_pd ... 16_DEF.pdf
I el d'agost: http://www.fgc.cat/downloads/pagines_pd ... 16_DEF.pdf
I el d'agost: http://www.fgc.cat/downloads/pagines_pd ... 16_DEF.pdf
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Puntulitzar que els ascensors no estaran llestos a finals de setembre, només s'hi farà el forat.
Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
-
- N6
- Entrades: 283
En verano no pero en periodo lectivo muchos estudiantes bajan en Reina Elisenda para ir a sus colegios. (aunque por el tipo de escuelas y por consiguiente el tipo de estudiantes que hay, la mayoria chuloplayas, cerraria la estación y que se ** iendo a pata)Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Jo ho veig una mica ridícul crear una línia de Metro? L12? només per connectar dues estacions ?
un trajecte que no arriba als 700 metres de longitud

un trajecte que no arriba als 700 metres de longitud
- robertotlh
- N7
- Entrades: 327
Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Reina Elisenda no es desmantellaria mai, pel sol fet que passaria a ser tota sencera un dipòsit tal i com ho és ara amb la cua de maniobres.robertotlh ha escrit:Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
El que a mi em sembla absurd, es que es plantegi tancar una estació oberta avui dia per no fer un servei d'una estació (amb un únic tren) i que com a compensació, qui la usava que vagi caminant els 700 metres.
Crec que la calor està enfosquint una mica les idees

El metro de Barcelona amb motoristes!
Algun dia s'adonaran d'aquest gran error, i aleshores a tallar altra vegada la circulació algun dia per instal·lar una agulla al costat Pl. Catalunya entre les vies 1 i 2.Miquel ha escrit:Reina Elisenda no es desmantellaria mai, pel sol fet que passaria a ser tota sencera un dipòsit tal i com ho és ara amb la cua de maniobres.robertotlh ha escrit:Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.Don Ramón ha escrit:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
El que a mi em sembla absurd, es que es plantegi tancar una estació oberta avui dia per no fer un servei d'una estació (amb un únic tren) i que com a compensació, qui la usava que vagi caminant els 700 metres.
Crec que la calor està enfosquint una mica les ideesQuan el problema real de tot això és la incoherent eliminació de les agulles per permetre entrar a Sarrià per via 1 (o la futura 2) i sortir pel Ramal de Reina Elisenda. A banda de convertir Sarrià de "Estació" a "Baixador" pels trens Barcelona <-> Sant Cugat.
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N4
- Entrades: 51
Ahir a una 112 de l'L6 la megafonia ja anunciava correspondcia amb la futura L12,el que no entenc és si canviaran tots els mapes y les senyalitazacions (de només FGC),no entenc quina insistencia tenen en posar una denominació especifica per a una sublinia,en fi...al final aixó acabara en un mal de cap,sobretot pels temes de les actualitzacions dels mapes...
Sigui com sigui comenteu si heu pujat a la L6i ja anuncien la L12,o només ha sigut casualitat
Sigui com sigui comenteu si heu pujat a la L6i ja anuncien la L12,o només ha sigut casualitat
Canviar-los els han de canviar per incloure les dos noves estacions de Sabadell que han d'obrir al setembre.
Per cert, una persona m'ha comentat que volen comprar 15 nous trens per a la línia però no he vist res oficial enlloc. Algú sap alguna cosa?
Per cert, una persona m'ha comentat que volen comprar 15 nous trens per a la línia però no he vist res oficial enlloc. Algú sap alguna cosa?