Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:02
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 09/08/2016 19:09
Entrada Autor: wefer » Dimarts 09/08/2016 19:54
Entrada Autor: metring » Dimarts 31/01/2017 11:02
Entrada Autor: mohn902 » Dissabte 01/07/2017 18:20
Entrada Autor: awe » Diumenge 02/07/2017 10:25
Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 02/07/2017 21:47
Així és. La UE cofinançarà amb 7,5 M € del total de 15.010.000 € necessaris pels estudis de reobertura del tram Canfranc-Bedós.awe ha escrit:La UE a concedit el 100% del finançament que els han demanat. Tot, fins l'últim cèntim, que crec que era el 50% dels fons necessaris pels estudis però no em feu gaire cas que no n'estic segur.
Entrada Autor: robertotlh » Dilluns 03/07/2017 22:29
15M€ nomes n estudis??? No es una mica bestia? A part estudis ja se n han fet a cabassos. Aquí algú s ho endurà calentet i tot seguirà igualm.h.t. ha escrit:Així és. La UE cofinançarà amb 7,5 M € del total de 15.010.000 € necessaris pels estudis de reobertura del tram Canfranc-Bedós.awe ha escrit:La UE a concedit el 100% del finançament que els han demanat. Tot, fins l'últim cèntim, que crec que era el 50% dels fons necessaris pels estudis però no em feu gaire cas que no n'estic segur.La subvenció entra dins del programa "Connectar Europa" (CEF), que otorga finançament als projectes considerats més prioritaris.
Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 12/07/2017 20:34
Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 15/07/2017 18:43
Entrada Autor: mohn902 » Dijous 02/11/2017 23:52
Entrada Autor: genissimon » Dilluns 06/11/2017 8:57
El material ferroviari tancat a les naus és responsabilitat d'AZAFT.mohn902 ha escrit:[...]
I voltant per la zona vaig veure que tant a les naus tancades com a la nau on tanquen el "tamagotchi" a les nits, hi ha cotxes convencionals que pel que es pot intuir des de fora, es conservarien en bastant bon estat. Sabeu si es conservaran per exposar al futur museu del ferrocarril que volen fer a la zona del dipòsit de locomotores i la placa giratòria?
Molt bona experiència. Ho recomano abans que comencin la seva remodelació.
Entrada Autor: awe » Dijous 09/11/2017 21:32
Hola Mohn,mohn902 ha escrit:I pel que fa a l'estació internacional de Canfranc, vaig poder visitar el vestíbul central. De fet, durant la restauració no van conservar res més...ni el restaurant, ni sostres treballats, tot diàfan per a servir d'hotel uns 70 anys si no recordo malament l'explicació del guia. I des de l'exterior només van restaurar la teulada, la resta està igual que el seu entorn.
Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 27/11/2017 19:30
Entrada Autor: mohn902 » Dilluns 27/11/2017 22:40
Oh! Doncs encara hi ha una bona esperança de que ho acabin restaurant pel museu que hi volen fer. Estarem atents doncsgenissimon ha escrit:El material ferroviari tancat a les naus és responsabilitat d'AZAFT.mohn902 ha escrit:[...]
I voltant per la zona vaig veure que tant a les naus tancades com a la nau on tanquen el "tamagotchi" a les nits, hi ha cotxes convencionals que pel que es pot intuir des de fora, es conservarien en bastant bon estat. Sabeu si es conservaran per exposar al futur museu del ferrocarril que volen fer a la zona del dipòsit de locomotores i la placa giratòria?
Molt bona experiència. Ho recomano abans que comencin la seva remodelació.
Salut !!
Entrada Autor: mohn902 » Dilluns 27/11/2017 22:43
Hola awe,awe ha escrit:Hola Mohn,mohn902 ha escrit:I pel que fa a l'estació internacional de Canfranc, vaig poder visitar el vestíbul central. De fet, durant la restauració no van conservar res més...ni el restaurant, ni sostres treballats, tot diàfan per a servir d'hotel uns 70 anys si no recordo malament l'explicació del guia. I des de l'exterior només van restaurar la teulada, la resta està igual que el seu entorn.
Jo també vaig fer la visita, aproximadament fa dos anys. Vaig demanar si podia mirar darrere les portes que passen del vestíbul a la resta de l'edifici. M'ho varen negar i em varen dir això, que no hi ha res de res, que tot és una nau absolutament buida, tant d'una banda com de l'altra. Davant la meva cara d'horror (recordem que hi havia estances que realment eren esplèndides) em va dir que, fos com fos, tot allò era insalvable. Les filtracions i la humitat havien podrit i deteriorat els guixos. Vaig demanar si abans de trencar-ho tot havien fet motlles dels guixos treballats però no estic segur del que em va respondre: crec que sí. A més els planxés dels pisos eren de fusta i estaven "mira'm però no em toquis". Es veu que hi havia trossos que no haurien aguantat el pes d'una galleda d'aigua.
És així de trist però és la realitat: quan es va iniciar la restauració la majoria de l'interior de l'edifici ja s'havia degradat tant que no era salvable.
Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 21/01/2018 17:15
Entrada Autor: ortegote » Dilluns 22/01/2018 18:49
No le voy a hacer mucho caso a la noticia, pero me quedo con "dejará de ser una estación ferroviaria y recibir trenes porque se construirá otra en el lado oeste y será mucho más funcional y pequeña" Pues nada sera verdad que al final hasta el Tren de Canfranc Estorba en este Pais.m.h.t. ha escrit:La Estación de Canfranc será un hotel de cinco estrellas y acogerá cien habitaciones
El vestíbulo compartirá la recepción para los clientes y el uso público para cruzar de los Aranyons al complejo ferroviario
El edificio histórico de la estación de Canfranc ya está en tres dimensiones en los ordenadores del despacho de arquitectos del grupo Ingennus, situado en la calle de Alfonso de Zaragoza. En 2021 dejará de ser una estación ferroviaria y recibir trenes porque se construirá otra en el lado oeste y será mucho más funcional y pequeña. Se convertirá en un gran hotel de cinco estrellas. Los arquitectos Joaquín Magrazó y su hija Carmen, junto a Fernando Used, ya están preparando el proyecto constructivo para albergar alrededor de cien habitaciones, que se ubicarán en los dos pisos. El encargo es de la UTE integrada por Acciona, Avintia y la sociedad aragonesa Canfranc Espacio 2008 Construcciones S.L., integrado por las empresas Barceló Monasterio de Boltaña y Plaza 14. [...]
http://www.heraldo.es/noticias/aragon/2 ... 1-300.html
Ús del patrimoni ferroviari pel negoci privat i privatiu, i construcció d'un nou nyap apartadet de l'històric complex per a que els trens no els hi molestin.
Entrada Autor: robertotlh » Dilluns 22/01/2018 20:39
A veure, us ferroviari fa dècades que l edifici no en té. Estava en un estat de ruïna total i ara serà restaurat. Si les institucions públiques no hi han volgut posar diners per restaurar la i han preferit privatitzar l espai, la culpa es seva no de qui hi ha posat els diners i vol rendibilitzar la seva inversióortegote ha escrit:No le voy a hacer mucho caso a la noticia, pero me quedo con "dejará de ser una estación ferroviaria y recibir trenes porque se construirá otra en el lado oeste y será mucho más funcional y pequeña" Pues nada sera verdad que al final hasta el Tren de Canfranc Estorba en este Pais.m.h.t. ha escrit:La Estación de Canfranc será un hotel de cinco estrellas y acogerá cien habitaciones
El vestíbulo compartirá la recepción para los clientes y el uso público para cruzar de los Aranyons al complejo ferroviario
El edificio histórico de la estación de Canfranc ya está en tres dimensiones en los ordenadores del despacho de arquitectos del grupo Ingennus, situado en la calle de Alfonso de Zaragoza. En 2021 dejará de ser una estación ferroviaria y recibir trenes porque se construirá otra en el lado oeste y será mucho más funcional y pequeña. Se convertirá en un gran hotel de cinco estrellas. Los arquitectos Joaquín Magrazó y su hija Carmen, junto a Fernando Used, ya están preparando el proyecto constructivo para albergar alrededor de cien habitaciones, que se ubicarán en los dos pisos. El encargo es de la UTE integrada por Acciona, Avintia y la sociedad aragonesa Canfranc Espacio 2008 Construcciones S.L., integrado por las empresas Barceló Monasterio de Boltaña y Plaza 14. [...]
http://www.heraldo.es/noticias/aragon/2 ... 1-300.html
Ús del patrimoni ferroviari pel negoci privat i privatiu, i construcció d'un nou nyap apartadet de l'històric complex per a que els trens no els hi molestin.
Saludos.
Entrada Autor: ortegote » Dimarts 23/01/2018 19:52
Buenas,robertotlh ha escrit: A veure, us ferroviari fa dècades que l edifici no en té. Estava en un estat de ruïna total i ara serà restaurat. Si les institucions públiques no hi han volgut posar diners per restaurar la i han preferit privatitzar l espai, la culpa es seva no de qui hi ha posat els diners i vol rendibilitzar la seva inversió
Torna a “Ferrocarril en general”