
Ahir per això, un H6 va averiar-se, provocant una forta congestió a la Ronda del Mig. Ves que no fos això el problema.
Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 0:25
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 04/10/2016 15:19
Entrada Autor: Arnau2736 » Dissabte 08/10/2016 1:11
Entrada Autor: sag470 » Dissabte 08/10/2016 15:28
Entrada Autor: oscsanchez6 » Dissabte 08/10/2016 16:25
Amb la supressió del 33 i la modificació del 34, l'H10 haurà d'anar (tal com fa ara) en articulats sí o sí.sag470 ha escrit:És molt aviat per saber asignacions, més que res, perque no se sap a qui pertanyen.
Suposo que els tirs aniran:
Amb estandar: D20, D40, H2, H10, H14, V1, V5, V7, V9, V11, V13, V17, V19, V23, V25, V27, V29, V31, V33.
Amb articulat: H4, H6, H8, H12, H16, V3, V15, V21
Crec que les D20, D40, V13, V17 també haurien d'anar amb articulat, pero la V17 hauria de modificar recorregut. Podrien fer acabar la V17 a la Barceloneta, i el tram fins Port Vell ho fés la 19 com abans.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 08/10/2016 17:23
Entrada Autor: oscsanchez6 » Dissabte 08/10/2016 17:49
Cert! Però mescla estandards entre setmana pel mateix motiu que ho fa l'H12 a vegades... perque a la cotxera de Zona Franca l'estat del material mòbil és lamentable i la quantitat d'articulats és insuficient. Ara mateix necessiten articulats a les línies H8, H10, H12, H16, 59, algun reforç al 63 i a la 109(aquesta última no estic segur). Masses línies amb demanda d'articulats pels pocs que tenen.Fran-Ikarus ha escrit:L'H10 ja fa temps que ha abandonat els articulats en cap de setmana (i festiu), i també mescla estàndars algun laborable, així que... mai no se sap.
Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 08/10/2016 18:27
De ahí que el espacio de vacío tranviario de la Diagonal necesita ser rellenado para tener más autobuses articulados disponibles al poder ser movidos a otras líneas.oscsanchez6 ha escrit:Cert! Però mescla estandards entre setmana pel mateix motiu que ho fa l'H12 a vegades... perque a la cotxera de Zona Franca l'estat del material mòbil és lamentable i la quantitat d'articulats és insuficient. Ara mateix necessiten articulats a les línies H8, H10, H12, H16, 59, algun reforç al 63 i a la 109(aquesta última no estic segur). Masses línies amb demanda d'articulats pels pocs que tenen.Fran-Ikarus ha escrit:L'H10 ja fa temps que ha abandonat els articulats en cap de setmana (i festiu), i també mescla estàndars algun laborable, així que... mai no se sap.
Entrada Autor: oscsanchez6 » Dissabte 08/10/2016 19:25
Tens raó. Però crec que veurem molt abans la nova xarxa completada que el TRAM. El túnel de les Glòries suma 18 mesos al període d'obres... Això complica i molt unir els tramvies...Renfe445 ha escrit:De ahí que el espacio de vacío tranviario de la Diagonal necesita ser rellenado para tener más autobuses articulados disponibles al poder ser movidos a otras líneas.oscsanchez6 ha escrit:Cert! Però mescla estandards entre setmana pel mateix motiu que ho fa l'H12 a vegades... perque a la cotxera de Zona Franca l'estat del material mòbil és lamentable i la quantitat d'articulats és insuficient. Ara mateix necessiten articulats a les línies H8, H10, H12, H16, 59, algun reforç al 63 i a la 109(aquesta última no estic segur). Masses línies amb demanda d'articulats pels pocs que tenen.Fran-Ikarus ha escrit:L'H10 ja fa temps que ha abandonat els articulats en cap de setmana (i festiu), i també mescla estàndars algun laborable, així que... mai no se sap.
Entrada Autor: sag470 » Dissabte 08/10/2016 22:31
No ho veig tan malament. Zona té 110 articulats, i en necesita 85 (sense comptar els reforços de la 22, 63 i 109, especial de 150). No crec que passin dels 90 necessaris. Pero tampoc és per tirar coets, entre la tasa d'averiats i la tasa de disponibilitat. Per aixo, han de sortir estandar. A veure com queden quan obrin Zona-II.oscsanchez6 ha escrit:Cert! Però mescla estandards entre setmana pel mateix motiu que ho fa l'H12 a vegades... perque a la cotxera de Zona Franca l'estat del material mòbil és lamentable i la quantitat d'articulats és insuficient. Ara mateix necessiten articulats a les línies H8, H10, H12, H16, 59, algun reforç al 63 i a la 109(aquesta última no estic segur). Masses línies amb demanda d'articulats pels pocs que tenen.Fran-Ikarus ha escrit:L'H10 ja fa temps que ha abandonat els articulats en cap de setmana (i festiu), i també mescla estàndars algun laborable, així que... mai no se sap.
Entrada Autor: oscsanchez6 » Diumenge 09/10/2016 1:00
Entrada Autor: marciruelos » Diumenge 09/10/2016 8:05
Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 09/10/2016 8:33
Está guapo el mapa, pero prueba en cambiar (oscurecer y aclarar) el color de trazados que se toquen para que se puedan distinguir.oscsanchez6 ha escrit:Ahir vaig atrevir-me a provar l'Illustrator i avui us porto això. És un mapa de la NXB completa a partir dels documents de l'Ajuntament i unes propostes que comento a continuació:
1. Reduir les voltes inútils de la V9 i de la V11 a Mitre / Via Augusta. Calen ganes i un semàfor especial, que estaria obert 5 segons i prou.
2. Tot i que ja és imposible degut al punt de càrrega elèctric, fer acabar l'H16 a Fira i no a Pl. del Nou. Permets fer un enllaç amb la L9S (i la V1).
3. Reducció del recorregut als extrems de l'H4 (veure mapa).
4. No modifcar l'H10 ni l'H8 pel tema TRAM tal com proposa l'Ajuntament.
5. Després d'estar pensant-hi, trobo que modificar l'H14 al seu pas pel centre del Poblenou no és bona idea. No crec que hi hagi força demanda pel recorregut propostat al document del l'Ajuntament.
6. Fer baixar V25 per Bilbao i pujar per Llacuna.
7. Ja que el 33 s'eliminaria, fer tornar l'H10 a baixar per Navas per no "abandonar" la parada Guipúscoa-Bilbao i permetre un enllaç amb la V25>Poblenou més eficaç.
La següent no l'he incorporat al mapa però podria ser interessant:
1. Ampliar la línia D20 fins a Bac de Roda per Av Icaria, Carrer Taulat / Pg Calvell i Pg Taulat. D'aquesta manera, el V27 acabaria entre Bac de Roda i Espronceda (i no anira al Pg Marítim) i es podria limitar el recorregut de la 59 per tal que quedés Pl. Catalunya - R.M. Cristina. A l'estiu, amb més afluència a platges i centre, el tram entre Poblenou - Pl Cat provoca uns retards enormes a la línia que perjudiquen a l'altre extrem. Els busos sobrants de limitar el V27 i el 59 anirien a parar a la D20, que podria mirar d'augmentar un pèl la freqüència.
Us deixo l'adreça per veure'l sense que es talli, així el veieu amb més qualitat (a part tampoc sé posar-lo per que quadri amb la pàgina) : http://i.imgur.com/V6FKlnE.jpg
Respecte el mapa, les zones d'Alfonso Comín, Virrei Amat i Llucmajor són bastant caòtiques.. però per ser una primera versió...
Entrada Autor: oscsanchez6 » Diumenge 09/10/2016 11:58
La idea es hacer algo parecido a este https://twitter.com/jotauveefe/status/7 ... 7549080576Renfe445 ha escrit: Está guapo el mapa, pero prueba en cambiar (oscurecer y aclarar) el color de trazados que se toquen para que se puedan distinguir.
Entrada Autor: oscsanchez6 » Diumenge 09/10/2016 12:01
A què et refereixes amb "cap a dalt"? Amb la Fase V de la NXB es pretén portar la V25 per Meridiana, tant de pujada com de baixada. Jo proposo que només sigui de pujada per poder donar servei a més zones.marciruelos ha escrit:L'estacio de renfe del clot necessita autobusos que passin ben a prop, d'aquesta manera es descongestionaria el metro, ja que la gent que vol anar cap a dalt ha de caminar i esperar el 34 que a més fa molta volta. No sé per què preferiu un recorregut tan recte sense enllaços.
Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 09/10/2016 12:52
De nada!oscsanchez6 ha escrit:La idea es hacer algo parecido a este https://twitter.com/jotauveefe/status/7 ... 7549080576Renfe445 ha escrit: Está guapo el mapa, pero prueba en cambiar (oscurecer y aclarar) el color de trazados que se toquen para que se puedan distinguir.
Aunque seguramente tendré que hacer lo que comentas! Gracias de todas formas!
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 10/10/2016 19:30
Entrada Autor: sag470 » Dilluns 10/10/2016 20:13
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/10/2016 20:57
Torna a “Autobusos i resta transport públic”