Vergonya?
No veig en aquest titular que el que es digui sigui, ni ofensiu ni mentida.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:54
Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 18/12/2016 14:45
Vergonya?
Entrada Autor: albe6 » Diumenge 18/12/2016 20:24
Entrada Autor: metring » Diumenge 18/12/2016 23:13
Civies incompatibles?? Em sembla al·lucinant, quan van fer els 3000 i 4000 del metro, tot i ser de tres fabricants diferents, són compatibles, és que d'una altra manera em sembla inconcebible.albe6 ha escrit:A priori no, ya que al ser los Civia CAF y Alsthom incompatibles entre si, siempre se priorizan las rotaciones/ préstamos / intercambios entre material compatible entre si
Esto no quita que si hay mucha 447 en reforma / en Regionales llegaran a traer alguno
Entrada Autor: albe6 » Dilluns 19/12/2016 0:34
I això que en el concurs inicial s'especificava que tot el material (civia) havia de ser compatible entre si, sense importar el fabricant; Alstom i CAF s'ho han saltat com els ha donat la gana (repartint-se el pastis) i ningú els ha parat els peus.metring ha escrit:Civies incompatibles?? Em sembla al·lucinant, quan van fer els 3000 i 4000 del metro, tot i ser de tres fabricants diferents, són compatibles, és que d'una altra manera em sembla inconcebible.
Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 19/12/2016 14:24
Entrada Autor: Miquel » Dilluns 19/12/2016 14:34
Si el fet que tinguem Civies Alstom i no Cafeteres (hem de recuperar aquest terme tan icònic del FotracatUT440_132M ha escrit:També s'ha de tenir en compte, que per fer el manteniment, es lògic que al nucli de Barcelona enviïn Civia d'Alstom, al tenir la fàbrica a Santa Perpètua. El fet que els Civia de CAF i Alstom siguin incompatibles, es deu als equips de tracció. Els Civia de CAF duen Siemens, si no vaig errat. Els d'Alstom no recordo quin equip de tracció porten. Crec que eren Bombardier.
Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimecres 21/12/2016 15:05
Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 29/12/2016 14:50
Entrada Autor: FactorCirculación » Dissabte 31/12/2016 10:53
Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 31/12/2016 11:50
Un Vic con un civia!?FactorCirculación ha escrit:Buenas,
Por si os interesa, parece que empiezan a subir civias por la R3. Ahora mismo se encuentra en via 4 de Vic un 465. Desconozco si ha subido en regimen de pruebas o con algun cercanias hasta dicha estacion.
Entrada Autor: SrYeri » Dissabte 31/12/2016 12:15
Tienes alguna foto?FactorCirculación ha escrit:Buenas,
Por si os interesa, parece que empiezan a subir civias por la R3. Ahora mismo se encuentra en via 4 de Vic un 465. Desconozco si ha subido en regimen de pruebas o con algun cercanias hasta dicha estacion.
Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 31/12/2016 12:53
Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 31/12/2016 15:22
Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 31/12/2016 15:49
Això sí que és inèdit. Fa un temps m'havien parlat d'un servei amb 465 a Vic, però no n'havia vist cap prova. M'he de pessigar dues vegades per veure que no somnio. Crec que és la primera vegada que això succeeix. Serveis habituals amb 465 a la R3 més amunt de Granollers - Canovelles, feu de les 447.trenesrenfe123 ha escrit:M'acaben d'enviar aquesta imatge de l'estació de Vic, com podeu veure són 465 amb decoració de Rodalies i els han destinat només als Hospitalet - Vic. Amb l'arribada de nou material d'Andalusia entenc que poden repartir el material d'una manera diferent.
465.jpg
Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dissabte 31/12/2016 15:55
Torna a “Material rodant ferroviari”