Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Quines estacions de metro, FGC, etc., són prescindibles?
Entre setmana també hi passen uns quants viatgers, la majoria son viatgers que fan el trajecte fins La Garriga i v/v.
Jo la deixaria en servei com fins ara.
Les que tancaria, serien Borgonyà i La Farga de Bebié. Aquesta última fa anys i panys que no veig ningú que la utilitzi. La colònia porta força anys abandonada.
Jo la deixaria en servei com fins ara.
Les que tancaria, serien Borgonyà i La Farga de Bebié. Aquesta última fa anys i panys que no veig ningú que la utilitzi. La colònia porta força anys abandonada.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Abans que tancar-les, el que faria es que fossin parades facultatives. Mai se sap que pot passar en un futur, però a casa nostra per desgràcia sabem que a la que es tanca res, l'hem perdut per sempre.UT440_132M ha escrit:Entre setmana també hi passen uns quants viatgers, la majoria son viatgers que fan el trajecte fins La Garriga i v/v.
Jo la deixaria en servei com fins ara.
Les que tancaria, serien Borgonyà i La Farga de Bebié. Aquesta última fa anys i panys que no veig ningú que la utilitzi. La colònia porta força anys abandonada.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Ocata és més cèntrica que l’estació del Masnou, no té precisament pocs usuaris.
Es útil. Estas dos estaciones pueden actuar de "Metro del Masnou", y complementa las C10 y C19.trensmat ha escrit:Jo penso que estan massa juntes i que tampoc hi ha molta distància entre les dues estacions.
-
- N5
- Entrades: 112
També tancaria La Beguda. Està a menys d'1km de Can Parellada i el poble en si te molts pocs habitants i no hi ha ningú a l'estació. Tancaria aquesta estació i faria un baixador a Can Bonastre.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
La Beguda va tenir més de 7.000 passatgers anuals fa 2 anys, serveix per la urbanització d'allà, a més, si només passa els R6, que no els R60, per una línia tampóc passa res... I el baixador de Can Bonastre també la faria, en això si estem d'acordAdrià Grande ha escrit:També tancaria La Beguda. Està a menys d'1km de Can Parellada i el poble en si te molts pocs habitants i no hi ha ningú a l'estació. Tancaria aquesta estació i faria un baixador a Can Bonastre.

La que si tancaria o la faria com estació facultativa seria a Farga de Bebié. Salutacions
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
Lo del Masnou i Ocata és lo mateix que passa amb Mongat i Montgat Nord. I també, aquestes es complementen amb les línies de Tusgsal que passen per allà. Però cap de les dues les treuria, ja que estan ben ubicades dins del poble i amb els enllaços dels busos.
I més que una estació, jo treuria una parada de bus TMB. Parlo de la situada en St. Antoni Mª Claret - Felip II de l'H8, sentit Camp Nou. Per comoditat, és cert que aquesta parada està en un lloc ben ubicat, ja que tens la parada de la V27 en sentit ascendent al mateix costat, al igual que la boca de Metro de la Sagrera (accés directe a les L5 i L9/L10). No obstant, l'anterior parada es troba a 150 metres, just en l'intercanviador de la Sagrera (on l'escola Roca). Per això deia de treure'n una.
I més que una estació, jo treuria una parada de bus TMB. Parlo de la situada en St. Antoni Mª Claret - Felip II de l'H8, sentit Camp Nou. Per comoditat, és cert que aquesta parada està en un lloc ben ubicat, ja que tens la parada de la V27 en sentit ascendent al mateix costat, al igual que la boca de Metro de la Sagrera (accés directe a les L5 i L9/L10). No obstant, l'anterior parada es troba a 150 metres, just en l'intercanviador de la Sagrera (on l'escola Roca). Per això deia de treure'n una.
-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Maño, siempre me pregunté la utilidad de esa parada desde la creación del H8, y me di cuenta de que precisamente esa es su función: conectar con el V27 en la parada de la gasolinera dirección Canyelles, aparte de dar servicio a toda la urbanización de los cruces con Espronceda y Biscaia. No sé qué zona es esa, si es barri del Congrés o ya es de Horta, pero la utilidad de dicha parada fue para facilitar el enlace con la V27.El Maño amañado ha escrit:Lo del Masnou i Ocata és lo mateix que passa amb Mongat i Montgat Nord. I també, aquestes es complementen amb les línies de Tusgsal que passen per allà. Però cap de les dues les treuria, ja que estan ben ubicades dins del poble i amb els enllaços dels busos.
I més que una estació, jo treuria una parada de bus TMB. Parlo de la situada en St. Antoni Mª Claret - Felip II de l'H8, sentit Camp Nou. Per comoditat, és cert que aquesta parada està en un lloc ben ubicat, ja que tens la parada de la V27 en sentit ascendent al mateix costat, al igual que la boca de Metro de la Sagrera (accés directe a les L5 i L9/L10). No obstant, l'anterior parada es troba a 150 metres, just en l'intercanviador de la Sagrera (on l'escola Roca). Per això deia de treure'n una.
[Off/topic]El año que viene propongo que cuando se implante toda la NXB creemos un hilo donde, con todas las áreas d'intercanvi a mano, debatamos cuáles se pueden modificar para facilitar una mejor accesibilidad a todos los niveles: moviendo paradas de sitio, creando nuevas paradas o restructurando el área d'intercanvi.

El inconveniente que tiene esa parada es que entre ésta y la siguiente hay una distancia verdaderamente considerable. Cuando estaba la B22, había una parada justo en el cruce de Padre Claret con Navas de Tolosa, justo antes de llegar a esta misma, por lo que su ubicación estaba bien puesta: pasado el corte de Concepción Arenal y antes del cruce de navas y el triángulo ese raro de industria con Freser. Su supresión te hace si estás por ejemplo en Carrer Biscaia, comerte el cruce de Arenal, y luego el triángulo de Trinxant-Claret-Industria-Freser. La verdad es que nunca me acuerdo dónde demonios está la parada siguiente del H8, pero creo que allá por el cruce con la calle Guinardó. Si encima quitamos la que tú propones, nos vamos desde la Sagrera intercambiador hasta casi Paseo Maragall sin paradas, ya que la siguiente parada y la de Paseo Maragall están casi pegadas.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
En el cas d'aquelles estacions de tren que no tinguin una demanda mínima, sempre es podria aplicar el sistema que utilitzen a Suïssa o bé a la línia Lleida-La Pobla, parades facultatives on el tren pari només quan el viatger ho sol·liciti. Així ens evitem tancar-la que suposaria un cost encara més alt.
Renfe lleva años utilizando la parada facultativa y FGV tambien la usa.Renfe451 ha escrit:En el cas d'aquelles estacions de tren que no tinguin una demanda mínima, sempre es podria aplicar el sistema que utilitzen a Suïssa o bé a la línia Lleida-La Pobla, parades facultatives on el tren pari només quan el viatger ho sol·liciti. Així ens evitem tancar-la que suposaria un cost encara més alt.
Una explicación rapida de la parada facultativa, en el Tren tienes un Pulsador generalmente en la puerta y se usa igual que en el Bus, cuando vaya a llegar tu parada apretas el boton y al maquinista le aparece una señal para que pare en la siguiente estación.
Por otro lado si estas en la estación y quieres subirte lo que se hace es que el Tren suele pasar a poca velocidad, entonces volvemos a lo que hacemos con un bus, te acercas al borde del Anden y levantas la mano solicitando la parada, el maquinista te ve y como pasa a poca velocidad detendra el Tren para que subas.
Ya digo no hay que irse muy lejos ni a otros paises, la parada facultativa lleva años entre nosotros

Saludos.
Creieu que hauria estat possible en el seu moment que Correus hagués estat facultativa, amb un projecte diferent?
Hi van arribar tard. A finals dels 70 i fins al 90, era un polígon industrial amb moltíssima força i amb molt poca connexió tant amb Barcelona, com amb Sant Adrià de Besòs (bàsicament a peu). Es volia que el fessin servir els treballadors que hi anaven. Amb la crisis del 90, el polígon va començar a perdre pes, i ara s'ha transformat en magatzems. També servia com a mitjà per acostar el metro a la part baixa del Bon Pastor. Ara ja tenen una línia que passa per allà. Ja no necessiten baixar a la L2.Sky ha escrit:Recordo que la primera vegada que vaig pujar al metro de Barcelona (fa uns 15 anys) va ser una de les coses que em va cridar l'atenció, ja que era l'única estació on aparentment no hi pujava ni baixava ningú.metring ha escrit:Refloto el fil per dir que per la feina, passo cada dia per Verneda L2 i no sé si són les hores o què, però si surt una persona del tren ja és molt, el tren de seguida tanca portes.