Una forma de matar dos ocells d'un tret seria
- Duplicació entre Pl. Catalunya i Pl. Molina, per una banda; podría anar per sota Rbla. Catalunya fins Diagonal (amb estació a Provença, paral·lela a l'actual) i després per Balmes fins Pl. Molina, on enllaçaria amb el ramal de la L7 (amb possible estació de "Gràcia Bis" també paral·lela)
- I a partir d'Av. Tibidabo, túnel fins a St. Cugat, amb una nova parada sota la Pl. Alfonso Carlos Comín, per donar servei a aquella zona i enllaçar amb els H2, H4 i demés busos
D'aquesta manera e trens que vinguessin de Sabadell i Terrassa pararien a totes fins a St. Cugat, i a partir d'allà anirien directes a BCN. La L7 donaria servei fins Pl. Comín i les S1/S2, podrien baixar directes fins a Putxet (L9), Gràcia "Bis" (L8), Provença "Bis" (L3, L5) i Pl. Catalunya
Les S5 i S55 podrien seguir pel ramal de Sarrià, parant a totes
Això sí, caldria una estació a St. Cugat una mica més arregladeta... i una miqueta de calerons per tot plegat
