Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.
Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Sobre tarifas mas caras a la que de Tortosa a Barcelona les de por poner un S120 fijo que suben tarifas y si algun servicio usa intercanviador y llega a BCN via LAV pues mucho mas que va a subir.
La PTP esta politizada y no iran nunca en contra de sus colores politicos, al final me creere que solo saben hacer tripticos.
Saludos.
La PTP esta politizada y no iran nunca en contra de sus colores politicos, al final me creere que solo saben hacer tripticos.
Saludos.
-
- N6
- Entrades: 183
L'estació de L'Hospitalet no tindrà cap via de topera per rebotar trens cap a Tarragona. Passo molt sovint per allà i no es veu res d'això. És una estació amb esquema de vies amb format Corredor Mediterrani, és a dir, dues vies generals i una via desviada a cada banda. Només hi ha dues toperes, que neixen de les dues desviades, amb una longitud útil màxima d'uns 20-30 metres (per apartar una locomotora o maquinària de via) i a més per "rebotar" cap a València.
Dit això, em sembla una tonteria tancar la línia actual per la costa en un moment que se suposa que el transport públic està en expansió. Però jo no ho donaria per fet: em consta que la Generalitat ja ha sol·licitat el traspàs de la línia de forma oficial, o sigui que hi està interessada. Altra cosa és que entre el 155 i la pressió dels alcaldes ferrofòbis s'acabi complint. Però fins a l'últim moment jo no donaria les coses per fetes. El futur d'aquesta línia per mí i es implantar el TramCamp sense cap mena de dubte.
Ara, de la mateixa forma que estic a favor de mantenir la línia actual, crec que els regionals de la R16 no haurien de seguir circulant per allà. Mantenir la línia amb un format diferent, sí. Però mantenir-la per fer circular els regionals no. Cal d'una vegada per totes un servei digne entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb bones freqüències, bon servei, que es pugui viatjar entre les dues ciutats en menys d'1h 45 minuts, cosa que per la nova variant es podrà fer perfectament però si segueixen passant per la línia actual, no.
Dit això, em sembla una tonteria tancar la línia actual per la costa en un moment que se suposa que el transport públic està en expansió. Però jo no ho donaria per fet: em consta que la Generalitat ja ha sol·licitat el traspàs de la línia de forma oficial, o sigui que hi està interessada. Altra cosa és que entre el 155 i la pressió dels alcaldes ferrofòbis s'acabi complint. Però fins a l'últim moment jo no donaria les coses per fetes. El futur d'aquesta línia per mí i es implantar el TramCamp sense cap mena de dubte.
Ara, de la mateixa forma que estic a favor de mantenir la línia actual, crec que els regionals de la R16 no haurien de seguir circulant per allà. Mantenir la línia amb un format diferent, sí. Però mantenir-la per fer circular els regionals no. Cal d'una vegada per totes un servei digne entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb bones freqüències, bon servei, que es pugui viatjar entre les dues ciutats en menys d'1h 45 minuts, cosa que per la nova variant es podrà fer perfectament però si segueixen passant per la línia actual, no.
Quina enveja, així va tot. Jo me n'alegraria que gent d'un territori ferroviàriament (i en altres temes també) molt maltractat paguem menys, i en comptes de demanar que paguem més, em centraria a demanar una baixada de tarifes pels trens de la R11. És de ser rucs.Granolleri ha escrit:Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Si s'arriba a desmantelar el tram, el TRAMCamp l'haurien de fer com el tren-tram de la Bahía de Cádiz fent via Vila-seca com tram, i l'altre, utilitzar el corredor de Salou-Tarragona per fer servir llavors per fer serveis exprés d'estiu com tren.trenesrenfe123 ha escrit: Dit això, em sembla una tonteria tancar la línia actual per la costa en un moment que se suposa que el transport públic està en expansió. Però jo no ho donaria per fet: em consta que la Generalitat ja ha sol·licitat el traspàs de la línia de forma oficial, o sigui que hi està interessada. Altra cosa és que entre el 155 i la pressió dels alcaldes ferrofòbis s'acabi complint. Però fins a l'últim moment jo no donaria les coses per fetes. El futur d'aquesta línia per mí i es implantar el TramCamp sense cap mena de dubte.
Ara, de la mateixa forma que estic a favor de mantenir la línia actual, crec que els regionals de la R16 no haurien de seguir circulant per allà. Mantenir la línia amb un format diferent, sí. Però mantenir-la per fer circular els regionals no. Cal d'una vegada per totes un servei digne entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb bones freqüències, bon servei, que es pugui viatjar entre les dues ciutats en menys d'1h 45 minuts, cosa que per la nova variant es podrà fer perfectament però si segueixen passant per la línia actual, no.
Jo prefereixo que no es tanqui el tram i segueixi sent un tram per tren convencional, s'ha de millorar el tram això sí, s'hauria d'haver fet un desdoblament allà i millorant els accesos de les estacions (com noves entrades, màquines de vendes de bitllets, passos de nivell o soterrar en algunes parts) i fer baixadors a Miami i Vilafortuny.
Alguns R16 sí que haurien de passar per l'actual Corredor Mediterrani,, per el Nou Corredor Mediterrani faria passar els regionals exprés, trens d'alta velocitat i sobretot trens de mercaderies.
Amb això, i un bon servei de busos per l'àrea metropolitana de Tarragona... ja no crec que calgui el TRAMCamp.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Sembla ser que en Granados no li agrada els soterraments, o la idea de soterrar a Salou... a Barcelona es vol soterraments i ell ho subestima això (he escrit irònicament) i diu que és "una ximpleria"
Més ximple és que es doni a si mateix el like al seu tweet.
Més ximple és que es doni a si mateix el like al seu tweet.
Carlos González l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 30/01/2018 22:58, en total s’ha editat 1 vegada.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
No penso caure en les seves provocacions per educació i per respecte als demés usuaris del fòrum.Granolleri ha escrit:Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.
Se sospita que va ser per la RT2 per la variant.robertotlh ha escrit:Potser es per si la Gene vol mantenir la RT2 per la variant. Si així fos em sembla que portarà aire
Ja no se'n parla, perquè efectivament transportaria aire. I queda el tema de Port Aventura, que si es manté, doncs algun tren haurà de tenir.
Hi ha desenes de fotografies: torna-hi a passar, i mira-te-la millor.trenesrenfe123 ha escrit:L'estació de L'Hospitalet no tindrà cap via de topera per rebotar trens cap a Tarragona. Passo molt sovint per allà i no es veu res d'això.
I també hi ha Google Maps...
Exactament el que feieu els usuaris de la línia R16 quan nosaltres ens vam mobilitar per aconseguir millores. Aquest fil n'és una mostratrenesrenfe123 ha escrit:Quina enveja, així va tot. Jo me n'alegraria que gent d'un territori ferroviàriament (i en altres temes també) molt maltractat paguem menys, i en comptes de demanar que paguem més, em centraria a demanar una baixada de tarifes pels trens de la R11. És de ser rucs.Granolleri ha escrit:Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.
Per tant, ara us toca tastar el caldo que vàreu fer vosaltres.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
En serio Granolleri ja n'hi ha prou no creus, això és un fòrum i no es el pati de Twitter on pots insultar sense conseqüències et queda ven clar.
Ni jo i ni cap altre usuari pensà caure en les teves provocacions, aquí es ve a debatre.
Ni jo i ni cap altre usuari pensà caure en les teves provocacions, aquí es ve a debatre.
delcamp.cat (01/02/2018)
Frases que són or pur:
Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".
Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".
Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".
Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"
Pura glòria. No he vist ments més preclares.
Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.
I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.
Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren
Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous
Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic
Frases que són or pur:
Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".
Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".
Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".
Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"
Pura glòria. No he vist ments més preclares.
Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.
I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
I perquè no ho soterren i ja està?? Per voler desmantellar vies... Les que no tinguin demanda... Però aquesta és la que té més demanda a Catalunya... (Sobretot als estius)
I se'ls sua completament el transport públic.
I se'ls sua completament el transport públic.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Alcaldes que volen treure el tren de les seves poblacions perquè diuen que fan nosa les vies, però com poden demanar desmantellar i destruir el ferrocarril convencional quant es sap que el projecte Tram Camp és una autèntica utopia.437.001 ha escrit:delcamp.cat (01/02/2018)
Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren
Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous
Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic
Frases que són or pur:
Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".
Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".
Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".
Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"
Pura glòria. No he vist ments més preclares.
Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.
I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.
Ara bé aquesta colla d'irresponsables que es fan dir alcaldes tindran que pasar comptes amb els usuaris de la línia R16 d'aquestes poblacions i els usuaris de les poblacions de les Terres de l'Ebre.
PD: Aquesta colla d'alcaldes acabem de regalar el monopoli del transport públic a l'empresa d'autobusos La Plana i creieu que La Plana deixarà que el projecte del TRAMCamp es posi en marxa, no per desgràcia.
Els hi fotria un mastegot a tots quatre.437.001 ha escrit:delcamp.cat (01/02/2018)
Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren
Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous
Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic
Frases que són or pur:
Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".
Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".
Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".
Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"
Pura glòria. No he vist ments més preclares.
Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.
I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.
De veritat, caldria anar allà a fer una mica de pedagogia cap als usuaris, que són els que realment en sortiran absolutament perjudicats i mirar de moure's una mica. No em crec que tothom estigui d'acord en aquesta bogeria.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Els usuaris de la línia ferroviària Tarragona-Cambrils porten al Síndic el seu desmantellament
Uns 1.500 usuaris al dia es quedarien sense aquesta opció de mobilitat si l’Estat consumés l’operació
https://www.ara.cat/societat/ferroviari ... 04425.html
Uns 1.500 usuaris al dia es quedarien sense aquesta opció de mobilitat si l’Estat consumés l’operació
https://www.ara.cat/societat/ferroviari ... 04425.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Se sap les dates de posada en funcionament la variant de Tarragona a Vandellòs?
El dia 21 de maig, suposo que encara passaran els trens per Salou, ja que he comprat un bitllet per un Talgo de BCN a Salou.
Salutacions.
El dia 21 de maig, suposo que encara passaran els trens per Salou, ja que he comprat un bitllet per un Talgo de BCN a Salou.
Salutacions.
Si tranquilo las cosas de palacio van despacio, Fomento no dice nada de nada en teoria 2018 pero nunca se sabe.escursso ha escrit:Se sap les dates de posada en funcionament la variant de Tarragona a Vandellòs?
El dia 21 de maig, suposo que encara passaran els trens per Salou, ja que he comprat un bitllet per un Talgo de BCN a Salou.
Salutacions.
Saludos.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Las plegarias de los alcaldes de Salou y Cambrils por destruir el ferrocarril convencional en la costa daurada han sido recibidas de buen grato por la Generalitat del 155, en fin esta horrible noticia es consecuencia de las actitudes egoístas de los dos alcaldes que acaban de fastidiar a cientos de usuarios de la línea R16 por el mero capricho de tener un tranvía (proyecto que está más abandonado desde antes de empezar la crisis de los 2000).
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Aixo es una broma de molt mal gust.trensmat ha escrit:Las plegarias de los alcaldes de Salou y Cambrils por destruir el ferrocarril convencional en la costa daurada han sido recibidas de buen grato por la Generalitat del 155, en fin esta horrible noticia es consecuencia de las actitudes egoístas de los dos alcaldes que acaban de fastidiar a cientos de usuarios de la línea R16 por el mero capricho de tener un tranvía (proyecto que está más abandonado desde antes de empezar la crisis de los 2000).
Salou tindrà 14 trens i 28 serveis al dia amb la posada en marxa de les noves infraestructures ferroviàries del Camp
Des de l’estació Salou-PortAventura sortiran 4 trens amb la nova línia de la R17 i 10 de la línia convencional RT2 en direcció Tarragona i Barcelona
Amb l’acord subscrit entre els ajuntaments de Tarragona, Reus, Cambrils, Salou, Vila-seca i el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, d’impuls de les infraestructures estratègies del Camp de Tarragona, Salou tindrà 14 trens d’anada i tornada amb la nova estació de Salou-PortAventura. Si això hi afegim l’entrada en servei de la doble via ferroviària entre Vandellòs i el Camp de Tarragona, i la connexió amb la línia d’alta velocitat, això permetrà als usuaris de Salou millorar encara més els seus serveis de rodalies.
Segons l’alcalde de Salou, “amb aquest nou impuls de l’estratègia ferroviària els usuaris i passatgers de Salou guanyen en servei, en freqüència, en temps de trajecte i en connectivitat; i per tant en quantitat i qualitat dels serveis ferroviaris, ja que hi ha una major adaptació a les necessitats, tant personals com turístiques, oferint més possibilitats d’ús d’aquest transport”. Al respecte l’alcalde remarcava la prioritat de disposar de la nova estació Salou-PortAventura, “perquè no podem oblidar el moviment de 800.000 usuaris que utilitzen el tren per desplaçar-se per diversos motius al nostre municipi; i això exigeix serveis de qualitat i una estació de qualitat”.
L’alcalde també es referia a l’estació intermodal de l’aeroport dient que “serà l’estació de referència de tots perquè donarà servei al territori, a les persones i a l’activitat econòmica, donant un gran impuls i una valor afegit a l’aeroport amb una aposta objectiva perquè acabi sent la 4 pista de Barcelona”.
També el desmantellament de les vies desafectades del trànsit ferroviari un cop entri en funcionament el Corredor forma part d’aquest acord. L’alcalde Granados manifestava que “per Salou és una reivindicació històrica perquè elimina una barrera que divideix el municipi”. Deia que el desmantellament “permetrà vertebrar una nova mobilitat interna desenvolupant el projecte d’Eix Cívic, el qual ja preveu la implantació d’un sistema tramviari de proximitat, el TrenTram, totalment integrat a la trama urbana de la futura avinguda i adaptat a la traça segons preveu el projecte”.
En aquest sentit el propi acord inclou la implantació d’un sistema de tren-tramvia des de Cambrils i Salou fins a Tarragona i Reus, un cop s’hagi fet el desmantellament i integració urbana de les vies entre Cambrils i Salou/Port Aventura.
En conclusió l’alcalde manifesta que “aquest programa ferroviari a executar a Salou suposarà la gran transformació urbana dels últims 10 anys, ja que tindrà un impacte positiu important en l’àmbit urbà i infraestructural, però també a nivell social i dinamisme econòmic”.
En aquest sentit l’alcalde lamenta que els grups municipals del PP i de Ciutadans no haguessin votat a favor de la moció aprovada el darrer plenari reclamant al govern de l’Estat el compliment de tots els compromisos pendents en relació a la xarxa ferroviària del Corredor Mediterrani a Salou i al territorio.
Al respecte l’alcalde remarcava que “és incomprensible veure com regidors de l’oposició de Salou no voten a favor d’una moció que precisament el que reclama és l’execució de projectes que avui hem acordat diversos municipis i la Generalitat; perquè això demostra que se situïn en l’òrbita de la defensa dels seus respectius partits i no en la defensa dels interessos del seu municipi i del territori”.
http://salou.cat/noticia_detall/_WJSnMC ... 6M.twitter
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Salou no tindrà res...
Si Foment quasi mai fa el que ha promès per Catalunya (i suposo que altres llocs d'Espanya)...
Foment els hi farà cas per treure les seves vies???

Jo vull pensar que tot això és per provocar que no pas una cosa que sigui realitat, malgrat que ja els alcaldes i els seus ciutadans han dit que no volen vies al centre, pitjor per ells, ja no tindran res i ja s'ho pensaran dues vegades quan votin al alcalde (o alcaldessa)
Si Foment quasi mai fa el que ha promès per Catalunya (i suposo que altres llocs d'Espanya)...
Foment els hi farà cas per treure les seves vies???



Jo vull pensar que tot això és per provocar que no pas una cosa que sigui realitat, malgrat que ja els alcaldes i els seus ciutadans han dit que no volen vies al centre, pitjor per ells, ja no tindran res i ja s'ho pensaran dues vegades quan votin al alcalde (o alcaldessa)
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13