Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
És probable que et trobes 464. Ara, que siguen les 221 i 223 ja és més complicat.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
No me refería a encontrarme esas unidades en concreto, sino a encontrarme 464 en general. Imaginaba que en la C1 y C2 circularán.fgc113 ha escrit:És probable que et trobes 464. Ara, que siguen les 221 i 223 ja és més complicat.
[off Topic] Para llegar allí recorreré entero el regional Madrid-Atocha-Valencia-Estaciò del Nord, por lo que me comeré la C3 enterita. Aunque es posible que no vea mucho ya que iré dormido.

Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Sí, és probable que et toquen 464 (encara que en caps de setmana solen predominar les 447, però hi ha de tot). Això sí, si tens molta sort pujaràs al 463-201 que era de Zaragoza, ha vingut a València per Falles i s'ha quedat definitivament ací.França451 ha escrit:No me refería a encontrarme esas unidades en concreto, sino a encontrarme 464 en general. Imaginaba que en la C1 y C2 circularán.fgc113 ha escrit:És probable que et trobes 464. Ara, que siguen les 221 i 223 ja és més complicat.
[off Topic] Para llegar allí recorreré entero el regional Madrid-Atocha-Valencia-Estaciò del Nord, por lo que me comeré la C3 enterita. Aunque es posible que no vea mucho ya que iré dormido.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
No decíais que quedaba sólo un Civia 464 en Rodalies? Pues está en la R1. Es el 464 206.
Desde hace mucho tiempo que en la R1 llevaba viendo tanto la 464 suelta como la 464 en doble (las que se han llevado a Valencia) así que es de suponer que la suelta sigue en la R1.Renfe445 ha escrit:No decíais que quedaba sólo un Civia 464 en Rodalies? Pues está en la R1. Es el 464 206.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Pero como sólo queda una, podemos decir que si la coges te da suerte!Vox ha escrit:Desde hace mucho tiempo que en la R1 llevaba viendo tanto la 464 suelta como la 464 en doble (las que se han llevado a Valencia) así que es de suponer que la suelta sigue en la R1.

Renfe445 ha escrit:Pero como sólo queda una, podemos decir que si la coges te da suerte!Vox ha escrit:Desde hace mucho tiempo que en la R1 llevaba viendo tanto la 464 suelta como la 464 en doble (las que se han llevado a Valencia) así que es de suponer que la suelta sigue en la R1.

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Ayer sobre las 11 de la mañana, pasó por Sant Feliu, un 465 con colores Cercanías, destino Vilafranca. Pocos minutos después, paso otro destino Terrassa, este con colores Rodalies. ¿Es normal tanto Civia por la R4 un Sábado?.
Y por si alguien aún no lo sabía, las 464 ya han dejado de prestar servicio en Barcelona.
Y por si alguien aún no lo sabía, las 464 ya han dejado de prestar servicio en Barcelona.
Sí, ara els 465 fan R4 a Vilafranca tota la setmana, especialment els caps de setmana.rodalia ha escrit:Ayer sobre las 11 de la mañana, pasó por Sant Feliu, un 465 con colores Cercanías, destino Vilafranca. Pocos minutos después, paso otro destino Terrassa, este con colores Rodalies. ¿Es normal tanto Civia por la R4 un Sábado?.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Entonces el que queda en la línea de Mataró, el 464206 se fue ya pa siempre?rodalia ha escrit:Y por si alguien aún no lo sabía, las 464 ya han dejado de prestar servicio en Barcelona.

Desde hace unos días 465-230 está circulando en Barcelona. La distribución de Civia en Barcelona ahora quedaría así:
463 (9): 207 a 215
465 (59): 205 a 207, 209 a 224, 226 a 228, 230 a 266.
463 (9): 207 a 215
465 (59): 205 a 207, 209 a 224, 226 a 228, 230 a 266.
També, ara està a Sevilla.Renfe445 ha escrit:Entonces el que queda en la línea de Mataró, el 464206 se fue ya pa siempre?rodalia ha escrit:Y por si alguien aún no lo sabía, las 464 ya han dejado de prestar servicio en Barcelona.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Según listadotren el 463-209 ha sido transformado en el 464-231 indicando Vilanova como base.
No creo que este "nuevo" 464-231 se quede mucho por aquí. Lo lógico sería que vaya a prestar servicio a Sevilla y que desde Sevilla llegara otro 465 a Barcelona.
No creo que este "nuevo" 464-231 se quede mucho por aquí. Lo lógico sería que vaya a prestar servicio a Sevilla y que desde Sevilla llegara otro 465 a Barcelona.
Pel twitter, ell l'ha caçat a Figueres!trainman ha escrit:Según listadotren el 463-209 ha sido transformado en el 464-231 indicando Vilanova como base.
No creo que este "nuevo" 464-231 se quede mucho por aquí. Lo lógico sería que vaya a prestar servicio a Sevilla y que desde Sevilla llegara otro 465 a Barcelona.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sobre la 20:10 horas, ha pasado por Sant Feliu un Civia 465 con destino Sant Vicenç de Calders.
Lo he visto pasar por Cerdanyola a las 19:20. Se trata del 465-265.
Avistat a Gavà direcció Vilanova i la Geltrú, doble de 463 i 465 on la de 5 cotxes portava el pantògraf avariat.
M'ha semblat estrany que no escoltés frenar la segona ut (465) i al arrencar només traccionava la 463, molt forçada.
Anava en servei comercial a sobre, amb tracció i fre degradats.
Salut!
M'ha semblat estrany que no escoltés frenar la segona ut (465) i al arrencar només traccionava la 463, molt forçada.
Anava en servei comercial a sobre, amb tracció i fre degradats.
Salut!
https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/ ... _200METRES
Renfe ha començat avui a posar en circulació alguns trens Civia de cinc cotxes en composició doble (200 metres) a l’R1 de Rodalies. D’aquesta manera, es permet augmentar un 20% la capacitat dels actuals trens més llargs (160 metres), assolint una capacitat màxima en aquests serveis de prop de 2.000 persones en deu cotxes.
-
- N5
- Entrades: 119
- Ubicació: L1 Santa Coloma
Jo tinc un dubte amb aquest tema. Amb l'ampliació de les andanes d'Arc de Triomf poden posar trens més llargs a l'R1 perquè abans no hi cabien a l'estació, OK. Però si això passava amb l'R1, també hauria d'afectar els R3 i R4, no? És que no acabo d'entendre el què d'aquest tema la veritat jeje.jgomezs ha escrit: ↑Dilluns 16/12/2024 21:12 https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/ ... _200METRESRenfe ha començat avui a posar en circulació alguns trens Civia de cinc cotxes en composició doble (200 metres) a l’R1 de Rodalies. D’aquesta manera, es permet augmentar un 20% la capacitat dels actuals trens més llargs (160 metres), assolint una capacitat màxima en aquests serveis de prop de 2.000 persones en deu cotxes.
Gràcies!
En principi també afectava la limitació a la R4. Però a la R3 tenen moltes estacions on ja una 465 té problemes de llargada.