No tant a prop de La Plana com això... però et deixes una cosa: estarà a la mateixa distància de la Plaça Mercadal que l'actual estació.trensmat ha escrit:Jo penso que l'estació de Reus-Bellisens es necessària ja que està aprop del Hospital de Reus, de la universitat de Reus i de la pedania La Plana (Vila-seca).
L'estalvi per a molta gent serà de cinc minuts de temps de trajecte en tren, sense comptar el desplaçament per l'interior de Reus, que quedarà força escurçat en molts casos.
Això pot significar un increment de passatgers molt important...
Tot i que coneixent al personal de la zona, i com n'és de pro-cotxe, possiblement es faci servir més per a desplaçaments llargs.
Només a mesura que la gent es vagi acostumant a la seva existència creixerà el nombre de passatgers...
Una incògnita és si es generaran gaires viatges urbans d'una estació de Reus a l'altra. A priori, amb la targeta de l'AT Camp de Tarragona, es podria.
Aaah, si només s'hagués conservat l'estació del Nord de Tarragona, avui es mourien molts més passatgers entre Tarragona i Reus, i entre Tarragona i una mica tot arreu...

El que dius potser només s'assembli a una fase de les obres. Però no cal que tingui vies desviades. El cantó Classificació-Reus no és prou llarg.trensmat ha escrit:Jo la trobo viable ara també es podria fer dos vies laterals on farien parada els trens i dos vies centrals per els trens sense parada.
Per no dir que està previst que en un futur no massa llunyà, l'estació de Vila-seca torni a tenir via desviada (ara, en quin ample? No ho sé...).fgc113 ha escrit:Per a què servirien? Hi pararien tots els regionals i només seria útil per als mercaderies, que tampoc són tant ràpids i si cal podrien fer els avançaments a l'estació actual de Reus.