Imatges del'Arxiu Nacional de Catalunya de FGC
Imatges del'Arxiu Nacional de Catalunya de FGC
Per triar i remenar! Més de 4.000 imatges de FGC antigues! No us ho perdeu! http://arxiusenlinia.cultura.gencat.cat ... &pageGal=1
Hi ha alguna a partir del 83 o del 84, és a dir, quan les 111 van començar a circular o en el segon cas, quan l'estació de la U.A.B. es va inaugurar com a un ramal.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
La Metring diu.metring ha escrit:Per triar i remenar! Més de 4.000 imatges de FGC antigues! No us ho perdeu! http://arxiusenlinia.cultura.gencat.cat ... &pageGal=1
D'aquest tema ja se'n parla a viewtopic.php?f=23&t=13941&p=247583&hilit=Arxiu#p247583
Per cert, estrany que no hagi tingut més repercussió...
Doncs sí la veritat es que és extrany que no hagi generat més comentaris, un arxiu amb més de 4000 fotografies de la història del tren de Sarrià, del tren del Vallès (els Ferrocarrils de Catalunya).
Una pàgina interessantísima pel amants de la història del ferrocarril a Barcelona i Catalunya. Jo la consulto manta vegades. salut!
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
No company Renfe 445; trobaràs més de 4000 fotogràfies des dels anys 10 fins als anys 50 del segle passat.Renfe445 ha escrit:Hi ha alguna a partir del 83 o del 84, és a dir, quan les 111 van començar a circular o en el segon cas, quan l'estació de la U.A.B. es va inaugurar com a un ramal.
Però a part dels Ferrocarrils de Catalunya, hi ha algunes fotos interessants del carrilet, del cremallera de Núria, d'alguns trams de Barcelona, i sobretot dels 900 (els tancs), doncs van ser fabricats, en part, als tallers del Tren de Sarrià. Salut!
¿Y entonces por qué lo dije?122-042-132 ha escrit:No company Renfe 445; trobaràs més de 4000 fotogràfies des dels anys 10 fins als anys 50 del segle passat.
Però a part dels Ferrocarrils de Catalunya, hi ha algunes fotos interessants del carrilet, del cremallera de Núria, d'alguns trams de Barcelona, i sobretot dels 900 (els tancs), doncs van ser fabricats, en part, als tallers del Tren de Sarrià. Salut!
