
No sé si n'heu sentit alguna cosa més i que us semblaria aquesta idea... Per quines línies seria, R2? O es podria plantejar una R7 circular?
Gràcies i bon any!

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:30
Entrada Autor: jmroig » Dimarts 01/01/2019 12:52
Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 02/01/2019 0:55
Entrada Autor: mpn90 » Dimecres 02/01/2019 10:34
Entrada Autor: Platanito » Dimecres 02/01/2019 11:00
Home, dir que serà low cost un túnel que per ubicació haurà de ser completament estanc o bé estar dotat de multitud de bombes d'extracció d'aigua (freàtica i de filtracions marines) treballant nit i dia a ple rendiment al llarg de tot el túnel per sempre més... No sé jo!una alternativa low cost
Entrada Autor: Oriolix » Dimecres 02/01/2019 20:32
Entrada Autor: jmroig » Divendres 04/01/2019 21:10
Entrada Autor: Adrià Grande » Dissabte 05/01/2019 0:10
La següent podria estar o a l'altura del Pg de la Zona Franca fent enllaç amb la futura estació de Motors de la L10, o a l'Avinguda del Parc Logístic fent enllaç amb la L9jmroig ha escrit: I després de Colom/Drassanes en sentit sud, quina seria la següent estació?
Entrada Autor: Oriolix » Dilluns 07/01/2019 23:09
Entrada Autor: Oriolix » Dilluns 07/01/2019 23:17
Entrada Autor: Adrià Grande » Dilluns 29/04/2019 17:35
I no seria més senzill que després de Zona Franca vagi a l'actual estació del Prat? Per cert aquesta estació a la Zona Franca estaria soterrada o per sobre del Passeig?Oriolix ha escrit:I una altra opció que vaig proposar fa uns mesos
****
Pla per connectar amb l'aeroport amb una línia passant i recuperar l'estació de França
1. Continuar la línia que mor a l'estació de França pel moll de la Fusta fins connectar amb les línies del Morrot. Fer-hi dues estacions, a Colom i a la intersecció amb el Passeig de la Zona Franca. Connectar aquesta línia amb la que va cap a l'aeroport i Castelldefels
2. Fer l'accés a l'Aeroport per l'est del Prat, amb una nova estació del Prat, fent una línia passant que connecta amb l'antiga línia a l'alçada de l'estació de Viladecans
3. Aquest accés a l'Aeroport connectaria tant amb la línia que va a Sants com la que aniria cap a l'estació de França
4. S'anul·laria l'actual tram de línia que va de l'estació de Viladecans a l'actual estació del Prat, que també quedaria anul·lada
5. A més, es faria una nova traça des de Viladecans fins connectar amb la línia de l'Hospitalet a l'alçada de Cornellà, amb una nova estació a Sant Boi.
Total:
4 noves estacions: Colom, Zona Franca, nova estació del Prat, Sant Boi
20 km de nou traçat:
Nou accés a l'aeroport: 12 km
Connexió Morrot - Estació de França: 2 km
Connexió Viladecans-Cornellà: 6 km
xarxa_tren_bcn.jpg
Entrada Autor: genissimon » Dimarts 28/03/2023 12:00
El Periódico, 27 de març de 2023 ha escrit: MAPA | Així és el túnel ferroviari proposat des del Vallès per connectar amb Barcelona
L’associació Fem Vallès planteja afavorir la connexió territorial a través d’una descongestió litoral
Tres representants veïnals del Vallès expliquen a EL PERIÓDICO la seva visió sobre la proposta de nou túnel
[...]
Entrada Autor: xevi » Dimarts 28/03/2023 14:10
Entrada Autor: jgomezs » Dilluns 07/08/2023 13:10
La Vanguardia, 6 d'agost de 2023 ha escrit: Una nueva línea transversal de tren de cercanías por el litoral de Barcelona
Se trata de aprovechar segmentos de las actuales infraestructuras ferroviaria y también viaria para levantar una línea de cercanías con paso por la estación de Francia que proporciona seis nuevas estaciones en Barcelona y otra en Badalona.
Entrada Autor: Miquel » Dilluns 07/08/2023 14:34
No crec que invertir en un tercer túnel de creuament a Barcelona, fent que la línia transcorri d'esquenes a la ciutat (línia de costa) sigui la millor de les idees quan una gran part de la ciutat i altres poblacions de la rodalia no tenen pas cap estació relativament a prop, havent de gastar un temps considerable des de casa fins a l'estació més propera (per després sortir de Barcelona) amb l'elevat cost en temps que això representa (i per tant, el poc atractiu per a la seva utilització).jgomezs ha escrit: ↑Dilluns 07/08/2023 13:10 Sembla ser que en Pau Noy s'apunta al debat de propostes per tercer túnel, però postejant a La Vanguardia enlloc del FTC. Per la insistència de que no és una proposta personal, em pregunto si no és un globo-sonda d'algun càrrec executiu o polític:
La Vanguardia, 6 d'agost de 2023 ha escrit: Una nueva línea transversal de tren de cercanías por el litoral de Barcelona
Se trata de aprovechar segmentos de las actuales infraestructuras ferroviaria y también viaria para levantar una línea de cercanías con paso por la estación de Francia que proporciona seis nuevas estaciones en Barcelona y otra en Badalona.
Entrada Autor: Elefant » Dilluns 07/08/2023 16:13
Ja sense comentar aquell tòpic tan estúpid de l'"ebullimiento global", ni com de poc seria l'efecte d'aquesta obra sobre l'escalfament global encara si la tèsi absurda del CO2 tingués lògica; la proposta del sr. Noy té moltes falles. Primer, lo que ja diu Miquel, es traçaria una nova travessera per una zona que bàsicament només pot donar el 50% de cobertura que qualsevol altre, perque quasi només tindria població per un costat. A més de ser una zona que no és precisament el centre d'activitat de Barcelona. Llavors encara de ser més econòmica aquella opció, també donaria menys benefici.jgomezs ha escrit: ↑Dilluns 07/08/2023 13:10 Sembla ser que en Pau Noy s'apunta al debat de propostes per tercer túnel, però postejant a La Vanguardia enlloc del FTC. Per la insistència de que no és una proposta personal, em pregunto si no és un globo-sonda d'algun càrrec executiu o polític:
La Vanguardia, 6 d'agost de 2023 ha escrit: Una nueva línea transversal de tren de cercanías por el litoral de Barcelona
Se trata de aprovechar segmentos de las actuales infraestructuras ferroviaria y también viaria para levantar una línea de cercanías con paso por la estación de Francia que proporciona seis nuevas estaciones en Barcelona y otra en Badalona.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”