Porfaaaaaaaa, digue'm a quin fil me la vaig guanyar

Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 15:17
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 12/06/2006 15:31
Bé, ara ja en portes 3...i més que en perdràs...Serie600 ha escrit:Hola:Aaron.... mai he dit en quin estat de salut me las jugo....aarongilp ha escrit:Aquesta també la perdràs...quantes en portes ja?Serie600 ha escrit:Hola:
Em jugo una T-10 a que a mes d'un d'aqui li agradaria poder fer una ullada per alla, a banda de la inevitable "bateria" de fotos de record.
Possiblilitats?......
Sal.lutacions:
Serie600![]()
Perdudes?.... de moment 2 que jo recordi. Una per a en Entfe i altre per a en Josep_serre (crec).
Lllop, el que pugis fer. Ara no te la juguis per aixo. Saps que ens fot molta il.lusio, pero abans es el que importa. Gracies de totes maneres.
Sal.lutacions:
Serie600
Entrada Autor: alex86bcn » Dimarts 13/06/2006 4:14
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 13/06/2006 10:31
Soyez bienvenu, messieur Alex!alex86bcn ha escrit:Hola! soc nou al forum, encara que porto bastant de temps "investigant" curiositats sobre el metro de Barcelona, els FGC i tal.
El de Sants Estació segur que sí, però perquè comunica amb la L3, ja que si ho fes amb la Renfe no serviria de gaire degut al diferent ample de via. Pel que fa a Sants-Mercat Nou, no hi ha cap túnel, ja que l'eixamplament a què et refereixes s'acaba de sobte amb una paret, i no és perquè hi hagi un túnel tapiat, sinò perquè mai es va fer (tot i que em sona que el Salmeron explicava que era algun extrany projecte de perllongament, desdoblament o quelcom de semblant). Qui tingui la Bíblia que ho busqui, sisplau! (jo la vaig treure en prèstec de la biblioteca).alex86bcn ha escrit:Segur que hi han moltissimes altres curiositats i coses semblants al metro que encara falten per descobrir, o no se n'ha parlat massa! Com per exemple tunels d'enllaços entre linies per pasar trens, com el que hi ha Sants Estacio (L5)que suposo que comunica amb la Renfe, o el de Plaça de Sants (L1) direccio Mercat Nou, Algun cop s'han utilizat?
Al llibre del Salmeron hi ha croquis amb totes les cues de maniobres, vies d'enllaç i de cotxeres.alex86bcn ha escrit:Tantmateix, seria la reostia que algu pugues publicar mapes detallats de les linies, amb les seves agulles,detalls d'on hi han sortides, enllaços amb tunels i cosetes d'aquestes que tant ens agraden als que quan agafem el metro anem pegats a la finestra
L'andana va seguir el mateix destí que la de Fernando, ja que era al bell mig del traçat obligat en cas de perllongament. Potser quedin un o dos pams, això no hi sé, però en tot cas no com per visitar-la. Pel que fa al vestíbul, hi ha un ventilador ocupant tot l'accés i suposo que bona part de l'espai que hi pogués haver.alex86bcn ha escrit:se suposa que a mes de l'acces davant de l'edifici de Correus i el que encara es visibile desde el tunel, es conserva el vestibul i part de l'andana no?
Sí: quedant-te assegut a dins. Si ho fas molt tard sí que és possible que et deixin allà dins, però en qualsevol altre horari lo pitjor que et pot passar és que et portin a cotxeres (curiós paradigma: lo pitjor és lo millor).alex86bcn ha escrit: visitar cues de maniobres(mes d'una vegada he pensat en quedar-me assegut a Cornella Centre...pero a veure si encara em deixaran alla penjat!!!!)...no hi ha cap forma de fer-ho possible?
Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 13/06/2006 22:55
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 13/06/2006 23:28
Quan encara hi havia la barana (coberta amb una reixa, com bé dus), es veien les escales i el ròtul de "Gran Metro" al dintell, però en comptes de porta hi havia una tàpia de ciment amb un ventilador incrustat d'aquells grossos de túnel. El ventilador es veu des del tren viatjant de Jaume I a Barceloneta, a mà dreta, perquè hi passa la llum exterior.Serie600 ha escrit:Al peu de Correus (l'edifici) hi ha una reixa de ventil.lacio on abans (fa rel.lativament poc, potser 8 anys com a molt) encara hi havia l'acces propiament dit (obra i pedra) encara que igual que ara, cobert amb una reixa. Jo fa temps que no hi passo per alla, pero diuen que es pot veure les escales i la part mes propera de l'andana.
Això voldrà dir que o bé li van xivar, o bé ho estava veient en algun monitor. Si es tractava d'un 5000 d'acord, però que jo s'apiga ni els 2100 ni cap subsèrie posterior (tret dels 500 de la L11) porten càmeres interiors. Un cas típic d'intent flagrant i frustrat és el de qui vol baixar a la penúltima estació i s'equivoca i apareix a l'última, i comet l'error de baixar a l'andana i mirar de tornar a muntar al tren. Resumint, que es tracta simplement de provar-ho, però no a un 5000 (ni un 500).Serie600 ha escrit:Quedar-se a un cotxe per fer la cua de maniobres?... ho veig dificil. L'altre dia a Paral.lel L2, una noia es va quedar asseguda imagino que per despiste, anava llegint- dins el vago mentre tothom va baixar, aleshores es va sentir per megafonia del tren com la motorista pregava que tothom abandones el convoi.
Home, doncs a mi em sembla ben evident que es tracta de la manera més fàcil, sobretot teint en compte que també hi ha pintades a les parets d'alguns túnels (sempre a prop de les estacons) o a l'entrada a l'estació de Sants de Renfe, per exemple. Pel que fa a la seguretat, jo mateix vaig haver de denunciar al cap d'estació un grillat que feia "metring" a la L1...Serie600 ha escrit:Fenomens extranys i estacio d Gaudi. Si teoricament no es pot accedir des del carrer a aquestas andanes, com es que a l'andana direccio Hospital de Sant Pau hi ha una pintada -tag grafitero- de color rosa? (ben llampant). Algu s'ha anat caminant pel tunel fins aquesta estacio i ha fet aquesta pintada?.... si es aixi, "toma castaña" amb la seguretat.
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 14/06/2006 0:47
Entrada Autor: alex86bcn » Dimecres 14/06/2006 3:00
Entrada Autor: metring » Dimecres 14/06/2006 10:45
És el colmo que la gent no escarmenti, després de casos desgraciats en que gent ha patit accidents i segueixi fent aquest "esport de risc".Platanito ha escrit: Pel que fa a la seguretat, jo mateix vaig haver de denunciar al cap d'estació un grillat que feia "metring" a la L1...
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 14/06/2006 14:17
Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 17/06/2006 19:05
Ídem, a Avinguda Carrilet sentit Hospital de Bellvitge, no fa gaire temps. Per cert, metring amb banda sonora de Carlinhos Brown. Ah, les meravelles del Fòrum 2004...Platanito ha escrit:Pel que fa a la seguretat, jo mateix vaig haver de denunciar al cap d'estació un grillat que feia "metring" a la L1...
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 17/06/2006 19:55
On és exactament? Hi vaig passar fa no gaire i vaig buscar-ho però no vaig veure res... (tampoc m'hi vaig matar gaire)JaMiRo! ha escrit:Mira que últimament hi passo un munt de vegades per la desapareguda boca de Correos...Ara ja sé que fer el pròxim dia: flash a tota pastilla, i intentar il·luminar el que hi ha dins d'aquella reixa...
Entrada Autor: metring » Diumenge 18/06/2006 11:05
No està malament, però només significaria "afició per veure passar els trens del metro", i clar, lo meu va més lluny...JaMiRo! ha escrit:Hola!
Bé, sempre pots adoptar un nou terme d'origen anglosaxò que diuen els intel·lectuals...Ara se m'ocorre:
Metrospotting
Salut!
Entrada Autor: metring » Diumenge 25/05/2008 13:06
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 28/05/2008 10:45
Entrada Autor: sergi » Dijous 29/05/2008 15:33
Entrada Autor: Bengo » Dijous 21/08/2008 9:53
Entrada Autor: automotorserie 436 » Dijous 21/08/2008 22:03
Entrada Autor: victorcasta » Dijous 21/08/2008 22:19
Torna a “Història del transport”