Camell fent el darrer Cerverí:
Notícies línia de La Pobla de Segur
És curiós, perquè oficialment estan donats de baixa...els mantenen per si les mosques, però sobre paper ja no existeixen...i no tan sols segueixen circulant sino que ho fan per línies totament electrificades...:S:S:S

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Tono FER557
- N2
- Entrades: 16
- Ubicació: Burgos
Els 593 també fan els "canfraneros" de cap de setmana.
Vergonyós com están, si senyor, pero la Renfe no en té culpa del seu aspecte exterior, tot i que els neteijan sovint.
Salut, Tono
Vergonyós com están, si senyor, pero la Renfe no en té culpa del seu aspecte exterior, tot i que els neteijan sovint.
Salut, Tono
ARPAFER - Burgos
Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En principi, nomès queden 4 unitats en servei, no?, Doncs em sembla que pel que es pot veure, se'ls hi acumula la feina.
Salutacions.
P.D. Jo havia llegit al Via Libre que Renfe havia desautoritzat aquestes unitats per realitzar cap servei. Però tot i això circulen...
...A veure si acabaran com el Talgo III.

Salutacions.
P.D. Jo havia llegit al Via Libre que Renfe havia desautoritzat aquestes unitats per realitzar cap servei. Però tot i això circulen...
...A veure si acabaran com el Talgo III.

Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
I una triple composició de Tamagotxis seria possible?aarongilp ha escrit:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)


Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Crec que no admeten més de 2 composicions...Trenscat ha escrit:I una triple composició de Tamagotxis seria possible?aarongilp ha escrit:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)![]()

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
El pressupost començava just després del PN de Balaguer...
Ara toca seguretat i enclavaments i després material mòbil.
Ara toca seguretat i enclavaments i després material mòbil.
megapauer ha escrit:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
No es gaire notícia però m'ah semblat interessant posar-ho aquí:
http://www.promoturpallars.com/catala/c ... alberg.htm
És la pàgina web del alberg a l'estació de cellers-llimiana i m'ha cridat l'atenció una de les activitats que fan per la mainada:
http://www.promoturpallars.com/catala/c ... alberg.htm
És la pàgina web del alberg a l'estació de cellers-llimiana i m'ha cridat l'atenció una de les activitats que fan per la mainada:
Espero que sigui del vostre interès.rqueologia industrial (Una estació de tren)
Per jornades entenem un programa d'activitats que es desenvolupen en una jornada.
Els horaris de les nostres Jornades estan adaptats als horaris de tren que són recepció a les 10:30 h i sortida a les 6:45 h. L'horari també es pot adaptar a altres mitjans de transport.
Els membres participants estaran actius i ocupats tot el temps que durin les activitats en accions i temes que captin la seva atenció i interès.
L'arqueologia industrial de l'època moderna és una forma de descobrir una part de la història que per ser recent cau en l'oblit.
El que fa 50 anys va ésser un aire d'esperança avui cal desenterrar-lo i reconstruir aquelles infraestructures en un treball d'imaginació i virtualitat.
Descobrirem canvis d'agulles, el carregador d'aigua, el giratori, els diferents tipus d'edificis, les canteres, les mines de carbó, el sistema de bombeig, i tot el món de les eines manuals per construir i reparar les vies.
Potser algunes il.lusions actuals, d'aquí 25 anys es trobin com aquestes. Per conquerir el futur cal no oblidar el passat, i si el passat és palpable, millor.
Sortida A les 10:30 des de l'Alberg de Cellers
Durada aprox. De les 10:30 a les 18:45 hores
Cal portar Calçat de muntanya (o esportiu), roba de temporada
Està inclòs Guia, Fixes, Material ferroviari
Temporada Tot l'any

Però coneixent la zona... que coi han trobat d'arqueologia industrial de la construcció de la línia???
Per cert, algú s'apunta a fer una excursió a veure els dos telefèrics industrials que hi han?

Per cert, algú s'apunta a fer una excursió a veure els dos telefèrics industrials que hi han?
Una cosa...
Balaguer?megapauer ha escrit:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Si, Balaguer. El pas a nivell que hi ha a la sortida de l'estació en direcció a La Pobla...Jordi Freixas ha escrit:Una cosa...
Balaguer?megapauer ha escrit:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
No, això és Cervera, ho deia en Joan en el comentari que anava junt amb la foto.
A veure, la foto del Superman és feta a Balaguer.victorcasta ha escrit:No, això és Cervera, ho deia en Joan en el comentari que anava junt amb la foto.
La foto del camell Fiat és feta a Mollerussa, al pas a nivell de la carretera a Palau d'Anglesola
Tal i com està ara la reforma, només és possible fer encreuaments a Balaguer oi?
Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?
Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?
Preveure no ho sé, el que et puc dir segur és que a la Pobla no es poden fer creuaments: malgrat haver-hi 2 vies, només una d'elles té andana (l'altra via que tenia andana s'ha suprimit).David ha escrit:Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?