O senzillament, una estació on no tingui l'accés als extrems de l'andana i entris al tren que hi hagi estacionat. Suposo que per això els hi facilita la tasca al personal de seguretat, ja que no han d'anar a mirar la testera suposo.Fran-Ikarus ha escrit: ↑Dissabte 13/05/2023 22:44Cap persona, que no sigui aficionada als ferrocarrils, es fixaria en el número de torn del frontal del tren. En canvi, si acabes de presenciar un robatori, o una agressió, i te'l pregunten, ara que es mostrarà a l'interior el podràs dir, i per tant si hi ha vigilants de seguretat en una estació ja podran estar avisats per quan hi arribi el tren 311 (per exemple), o sabran que si acaban de veure passar el 310 és el següent al que han d'esperar.M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑Dissabte 13/05/2023 18:49 Sí que li veig aquest avantatge, però no costa res mirar el torn abans d'entrar igualment (si en té, perquè ahir el 7033 anava al 0308 i no tenia torn).
No obstant, s'ha de dir que la representació del número de torn als 7000 a les testeres sembla que falla relativament sovint. Doncs uns cops van, altres no..