Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 17:02
Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 22/06/2006 12:38
Entrada Autor: Antoi77 » Dijous 22/06/2006 14:55
Entrada Autor: entfe001 » Dijous 22/06/2006 15:48
Quèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè????????????????????Antoi77 ha escrit:Hola. M'estreno en aquest fòrum comunicant-vos que ahir vaig veure el Civia (suposo que en proves) a Figueres cap a les 16.07. No us puc dir cap numeració perquè anava conduint en paral.lel a la via i només vaig tenir temps de veure el morro inconfusible i el logo de Civia abans que uns matolls me'l tapessin.
Entrada Autor: neroon » Dijous 22/06/2006 18:14
Bé, i quin problema hi ha? Se suposa que els seients, o mès aviat, els pocs seients seran mès còmodes...entfe001 ha escrit:Quèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè????????????????????Antoi77 ha escrit:Hola. M'estreno en aquest fòrum comunicant-vos que ahir vaig veure el Civia (suposo que en proves) a Figueres cap a les 16.07. No us puc dir cap numeració perquè anava conduint en paral.lel a la via i només vaig tenir temps de veure el morro inconfusible i el logo de Civia abans que uns matolls me'l tapessin.
Al final faran servir els Civia per fer els regionals a Portbou, ja m'ho veig venir
Entrada Autor: victorcasta » Dijous 22/06/2006 21:42
Però no és cap novetat. Quan fa temps hi havia un Civia fent proves per Catalunya, recorria la línia de Figueres, en proves.entfe001 ha escrit:Quèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè????????????????????Antoi77 ha escrit:Hola. M'estreno en aquest fòrum comunicant-vos que ahir vaig veure el Civia (suposo que en proves) a Figueres cap a les 16.07. No us puc dir cap numeració perquè anava conduint en paral.lel a la via i només vaig tenir temps de veure el morro inconfusible i el logo de Civia abans que uns matolls me'l tapessin.
Al final faran servir els Civia per fer els regionals a Portbou, ja m'ho veig venir
Entrada Autor: UT596001 » Dijous 22/06/2006 21:42
No és el primer Civia que puja a Figueres...entfe001 ha escrit:Quèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè????????????????????Antoi77 ha escrit:Hola. M'estreno en aquest fòrum comunicant-vos que ahir vaig veure el Civia (suposo que en proves) a Figueres cap a les 16.07. No us puc dir cap numeració perquè anava conduint en paral.lel a la via i només vaig tenir temps de veure el morro inconfusible i el logo de Civia abans que uns matolls me'l tapessin.
Entrada Autor: Trenscat » Divendres 23/06/2006 13:08
Entrada Autor: Watermark » Divendres 23/06/2006 13:33
Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 23/06/2006 15:13
Entrada Autor: neroon » Divendres 23/06/2006 15:18
Bé, ja comencem una altra vegada amb el tema de la modularitat dels Civia. A veure senyors periodistes, nomès Civias de 4 ó 5 cotxesWatermark ha escrit: Un tren modular y diáfano
Una de las características principales de los Civia es la modularidad, lo que permite formar composiciones de trenes que se adaptan a las necesidades de la demanda. De modo que se flexibiliza la oferta en función de periodos horarios o de las distintas líneas que forman la red de Barcelona. Estos servicios se podrán formar con dos, tres, cuatro o cinco coches y ofrecerán desde 414 plazas en un tren compuesto por dos coches hasta las 1.994 con 2 trenes de cinco coches. Los trenes Civia pueden circular a una velocidad máxima de 120 km/h y disponen de una capacidad de aceleración de 1,2 m/s2 y de –1,1 m/s2 de frenado.
.
Entrada Autor: entfe001 » Divendres 23/06/2006 15:26
Ja es podran formar composicions dobles de 465 o hi haurà problemes per encabir-los en algunes estacions (Arc de Triomf, Clot Aragó, Sant Andreu Arenal...)?Prensa Renfe ha escrit:[...] Estos servicios se podrán formar con dos, tres, cuatro o cinco coches y ofrecerán desde 414 plazas en un tren compuesto por dos coches hasta las 1.994 con 2 trenes de cinco coches.
Com les 447. En aquest cas mal negoci seria pujar-les a Girona, doncs a les 447 els hi costa moltíssim fer l'horari, doncs fins a Celrà es pot córrer a 140 km/h (i crec que 160 km/h i tot). Ara bé, suposo que el temps que perdin fins a Girona el recuperarien ja a Figueres doncs l'acceleració de les 447 no té res a veure amb la de la sèrie 440.Prensa Renfe ha escrit:Los trenes Civia pueden circular a una velocidad máxima de 120 km/h
C1, C2, C3, C4, R5, R6, C7... 8? 9?Prensa Renfe ha escrit:La nueva línea 10 (que sigue la numeración conjunta de la ATM) sustituirá a la actual lanzadera Prat-Aroport y tendrá paradas en la Estació de França, Passeig de Gràcia, Sants, Bellvitge y Aeroport.
Com abans de les obres, però més lent. No sé fins a quin punt suposarà el servei directa una millora important.Prensa Renfe ha escrit:La frecuencia de trenes de la nueva línea será de dos circulaciones por hora y sentido, todos los días de la semana, con unos tiempos de viaje de alrededor de 30 minutos desde Estació de França a Aeroport y unos 20 minutos desde Sants.
Cap menció a Media distancia. Es treuran els regionals d'allà? Queda descartat desviar-hi els trens de Girona?Prensa Renfe ha escrit:El nuevo servicio tendrá un itinerario de gran centralidad y conectividad con la red metropolitana. Además, la nueva parada de la Estació de França, ofrece nuevas posibilidades de conexión con el centro de la ciudad y el Aeropuerto tanto a los vecinos de los barrios próximos (como la Barceloneta o la Ribera) como a los viajeros de los trenes internacionales y de Larga Distancia.
Entrada Autor: victorcasta » Divendres 23/06/2006 15:38
Entrada Autor: aim » Divendres 23/06/2006 19:58
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/06/2006 7:49
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/06/2006 8:01
Torna a “Material rodant ferroviari”