Hi ha un altra pont igual que el de Llinars, no? Em sona haver-lo vist a la LAV en construcció, però no recordo a on... o potser ho he somiatTrenscat ha escrit:A mi sí que m'agrada el viaducte de Llinars.

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 9:25
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 12/08/2006 20:53
Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 13/08/2006 1:35
Entrada Autor: davida » Divendres 18/08/2006 10:33
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 21/08/2006 13:49
Entrada Autor: Izo » Dimecres 23/08/2006 0:07
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 23/08/2006 1:40
Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...Izo ha escrit:Quan vaig passar-hi per sota el vaig trobar molt baix. Sembla com si estiguessin fent tots els viaductes amb l'alçada justa per deixar passar el trànsit que els creua per sota...
Entrada Autor: awe » Dimecres 23/08/2006 7:15
És molt probable que sí sigui així, perquè es pretén que la línia sigui transitada per trens de mercaderies i per tan es necessiten unes rampes el més suaus possible.aarongilp ha escrit:Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...Izo ha escrit:Quan vaig passar-hi per sota el vaig trobar molt baix. Sembla com si estiguessin fent tots els viaductes amb l'alçada justa per deixar passar el trànsit que els creua per sota...
Entrada Autor: sequera » Dimecres 23/08/2006 14:38
El de llinars si que serà per mercaderies i viatgers, pero el clonic de sant boi serà només per viatgers.awe ha escrit:És molt probable que sí sigui així, perquè es pretén que la línia sigui transitada per trens de mercaderies i per tan es necessiten unes rampes el més suaus possible.aarongilp ha escrit:Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...Izo ha escrit:Quan vaig passar-hi per sota el vaig trobar molt baix. Sembla com si estiguessin fent tots els viaductes amb l'alçada justa per deixar passar el trànsit que els creua per sota...
Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 23/08/2006 20:47
Hi ha ponts més baixos a l'AP-7.aarongilp ha escrit:Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...
Entrada Autor: trainman » Dimecres 23/08/2006 23:12
Entrada Autor: Platanito » Dijous 24/08/2006 9:13
Val a dir que el pas inferior peatonal que comunicava Santa Eulàlia amb la Florida (al costat de les piscines municipals) ja portava uns mesos tancat, cosa que obligava els santeulialiencs usuaris de les instal.lacions a donar la volta pel pont de la Vanguard i el carrer d'Alòs, conegut per la famosa òptica.trainman ha escrit:a l'alçada del carrer Santa Eulàlia, de l'Hospitalet de Llobregat. Amb motiu de les obres, que finalitzaran a final d'any, quedarà restringit el pas de vehicles i vianants a la zona, segons informen fonts oficials.
Entrada Autor: trainman » Divendres 25/08/2006 14:12
Entrada Autor: trainman » Diumenge 27/08/2006 0:28
Entrada Autor: booze » Diumenge 27/08/2006 14:39
Entrada Autor: mikado » Dimecres 06/09/2006 21:04
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”