
Sèrie 9000 en circulació!
Si el voleu caçar i fer-li fotografies sense cap problema us recomano l'estació de Bac de Roda o Sant Martí, ja que ambdues estacions l'andana és aproximadament 1 vagó o mitg més llarga que el metro i a més tota la paret són seients i van molt bé per deixar-hi disimuladament la càmera mentre fas veure que esperes
L'altre avantatge és que des de Bac de Roda (sentit La Pau) pots veure el metro que està estacionat a Sant Martí i que ve cap a tu, per la qual cosa et pots preparar si és un 9000.

Ah, mira-te'l, un altre que aplica el Mètode Ureña...aim ha escrit:Si el voleu caçar i fer-li fotografies sense cap problema us recomano l'estació de Bac de Roda o Sant Martí, ja que ambdues estacions l'andana és aproximadament 1 vagó o mitg més llarga que el metro i a més tota la paret són seients i van molt bé per deixar-hi disimuladament la càmera mentre fas veure que esperesL'altre avantatge és que des de Bac de Roda (sentit La Pau) pots veure el metro que està estacionat a Sant Martí i que ve cap a tu, per la qual cosa et pots preparar si és un 9000.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Gràcies al 20minutos n'he tret l'aigua clara: 99 comptant els 5000 i els 6000, al menys aquests s'expliquen
Per cert, defineixen els 9000 com a "Airbus". Tanta gent hi cap??


Per cert, defineixen els 9000 com a "Airbus". Tanta gent hi cap??


Hola!
Llegint el twenty minutes llegeixo aquesta perla:
Els trens que encara circulen per la L4 i L5, models 1100
, porten 945 viatgers, però cap espai per a bicis i cadires de rodes. Els més antics, les unitats 2100
tenen una capacitat de 862 places.
Segons això, les 1000s no existeixen. Tot són 1100s. I ben aviat desballestaran les 2100s, perquè són les més antigues
...
Periodistes...
Salut!
Llegint el twenty minutes llegeixo aquesta perla:
Els trens que encara circulen per la L4 i L5, models 1100


Segons això, les 1000s no existeixen. Tot són 1100s. I ben aviat desballestaran les 2100s, perquè són les més antigues

Periodistes...

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Això, que desballestin els 2100!!
(i com els 1000 no existeixen, no els faran res...)

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
N'estàs segur?JaMiRo! ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?
8) 8) 8) 8)
N'hi ha un d'espatllat.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
D'aquí una horeta seré per la línia 2, a veure si hi ha sort...




No no aquest honor es meuJaMiRo! ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?
8) 8) 8) 8)




Foto de un 9000 en construccio de setembre del 2005
Foto de un 9000 complet el Juliol del 2006
PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000


No hi ha hagut sort, és més, hi ha hagut mala sort, doncs l'anada del meu trajecte l'he hagut de fer a dins del 43...
A la tornada he agafat un 2100 i m'he creuat amb un *5000*...

Aquest matí a les 8.30 més o menys he pujat al 9000 a Sagrada Família i he anat amb ell fins a Paral.lel. 3 comentaris a fer:
1)Se'l veu més "tren" que els 5000
2) El soroll del motor m'agrada també força.
3) Les informacions de les pantalles surten en castellà " Próxima estación ... " La veritat és que espero que ho corregeixin ja que sinó s'establiria un precedent no molt positiu per la nostra llengua ( opinió personal )
1)Se'l veu més "tren" que els 5000
2) El soroll del motor m'agrada també força.
3) Les informacions de les pantalles surten en castellà " Próxima estación ... " La veritat és que espero que ho corregeixin ja que sinó s'establiria un precedent no molt positiu per la nostra llengua ( opinió personal )
Han posat algun tipus de divisió entre la zona de pasatge i la cabina?
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Aquesta tarda, la recerca i captura de la sèrie 9000 ha sigut fallida
Això si, havien 3 5000 circulant.
Suposu que els 9000 circulen en hores vall per si hi ha algun problema que conporti tallar la linia, no causar caos.
Salut,

Això si, havien 3 5000 circulant.
Suposu que els 9000 circulen en hores vall per si hi ha algun problema que conporti tallar la linia, no causar caos.
Salut,
Res, avui tampoc hi ha hagut sort... si ahir nomès vaig veure 2100's avui cuasi tot eren 5000's, espero que demà tot siguin 9000's 

Si, pero en David ha dit que l'ha vist a les 8:30, i això es hora puntaJordilar ha escrit: Soposo que els 9000 circulen en hores vall per si hi ha algun problema que comporti tallar la linia, no causar caos.
Percert, a la L2, hi ha algun moment que no sigui hora punta?
Al matí de 10:30 a 13:00.
Es potser lúnic moment on tothom ja ha entrat al treball i pel que he vist tots els transports van fluids, sobretot a Renfe.
Es potser lúnic moment on tothom ja ha entrat al treball i pel que he vist tots els transports van fluids, sobretot a Renfe.
Jo també he estat vigilant, més de 40 minuts veient passar trens, i res!!!!!




A davida: ei, que no es poden veure les fotos!davida ha escrit:
No no aquest honor es meu![]()
![]()
![]()
Fa un any que hi vaig estar dintre i tinc varies fotos que ho demostren:
Foto de un 9000 en construccio de setembre del 2005
Foto de un 9000 complet el Juliol del 2006
PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000![]()
A JaMiRo: jo el vaig veure al Triangle, recorda el fil PRIMICIA, ja és aquí el 1er 9000 del metro!!!
Si no veus les fotos de tranvia és perquè no hi estàs registrat.
I no es poden penjar de manera diferent, per a que el personal d'aquí les disfruti? 
