Estic pensant d'anar a València els dies del pont de la constitució de desembre.
El que m'ha sobtat és que al consultar els horaris València - Barcelona a renfe.es per el diumenge 10 de desembre només surten 2 trens:
Trenhotel a les 5:11
Euromed a les 8:35
M'ha sorpés molt que només hi hagi 2 trens a primera hora del matí.
En canvi si faig una consulta del trens per aquest diumenge i el mateix recorregut em surt que hi ha 14 trens (dels quals 5 Euromeds).
Això que vol dir que encar no tenen els horaris definitius per el diumenge 10 de desembre o és que realment només hi haurà 2 trens aquell dia?
Trens València - Barcelona
I això si funcionen, perquè vistes les coses últimament...

jajajajaj
t'ha sorprès?
Els de RENFE no saben el que vo dir reforçar el servei...
t'ha sorprès?

Els de RENFE no saben el que vo dir reforçar el servei...

A principis de desembre hi ha canvi d'horaris a nivell europeu.
La diferència és que els països europeus ja tenen decidits els horaris de la següent temporada i els mantindran invariants durant sis mesos.
La diferència és que els països europeus ja tenen decidits els horaris de la següent temporada i els mantindran invariants durant sis mesos.
Ja veig que Renfe is differententfe001 ha escrit:A principis de desembre hi ha canvi d'horaris a nivell europeu.