Avui a l'Estació de França...
Jordilar ha escrit:Qué passa, que no pots dormir?

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Aficionats n'hi ha molts i els que estem internet som una minoria. I s'hi d'aquesta minoria observem que els del FTC som una minoria, doncs encara hi ha menys possiblitiats.
I podem pensar, que sent EdF, l'autor de les fotografies potser era un "guiri" o una persona no aficionada que disfruta i admira aquesta obra arquitectònica. Així doncs, quan vegis algu fent fotos en una estació, no t'intriguis tant...
Salut,
I podem pensar, que sent EdF, l'autor de les fotografies potser era un "guiri" o una persona no aficionada que disfruta i admira aquesta obra arquitectònica. Així doncs, quan vegis algu fent fotos en una estació, no t'intriguis tant...
Salut,
Torno a repetir que no estava fent fotos a l'estació en general, sinó als trens.
Jo vaig veure un guiri que li fa fer una repasada amb la seva càmera a tots els trens que hi havien estacionats (252, Alvia i 448R) i despres unes quantes a l'estació.
El proper cop se li pregunta i s'acaba el misteri. 

aquí hauria de ser Ferrolé o quelcom semblantentfe001 ha escrit:Rascaolé.

Què dimonis importa qui estava fent què a l´Estació de França i si era o no del fòrum?
En tot cas, aquest fil s´hauria de traspassar a "trobades i esdeveniments", o sinó, motxo però ja!!!
En tot cas, aquest fil s´hauria de traspassar a "trobades i esdeveniments", o sinó, motxo però ja!!!
...o a un nou apartat "Rabietes de gent que no sap que hi ha vida més enllà del fòrum"!437.001 ha escrit:Què dimonis importa qui estava fent què a l´Estació de França i si era o no del fòrum?

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Potser sí, encara que l'única rabieta que s'ha donat en aquest fil, no ha estat precísament per culpa meva 
En fi, ja que pel que sembla el fotògraf misteriós no és d'aquest fòrum, com a creador del fil, demano als administradors que el tanquin.

En fi, ja que pel que sembla el fotògraf misteriós no és d'aquest fòrum, com a creador del fil, demano als administradors que el tanquin.

I jo que pensava que els fils surrealistes només passaven a l'estiu...

ERA YO ¡¡¡¡¡¡
(es broma)

(es broma)
Jordi, deixant de banda antigues desavinences, si mai vols colpejar repetidament l'entrcuix d'en Sequera amb el peu, t'ajudaré gustosament subjectant-lo pel darrera.sequera ha escrit:(es broma)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Platanito ha escrit:Jordi, deixant de banda antigues desavinences, si mai vols colpejar repetidament l'entrcuix d'en Sequera amb el peu, t'ajudaré gustosament subjectant-lo pel darrera.sequera ha escrit:(es broma)

O sigui que vols subjectar gustosament pel darrere al pobre Sequera...
Això us ho podeu dir en privat, no?

Això us ho podeu dir en privat, no?

lástima que estoy casado y soy heterosexual.....